320D придърпване + ето какви грешки

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 512
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ 320D 2001
Мечтае да кара: M Power

Re: 320D придърпване + ето какви грешки

Мнение от ceno83 » 20 Яну 2010, 14:56

Същия проблем при мен. Правихме от две помпи една и сега колата вече пали но придърпва като загрее и то доста сериозно. Сега и аз съм в процес на събиране на пари за ГНП !! Може да си сигурен 100%
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: 320D придърпване + ето какви грешки

Мнение от pazokolarov » 20 Яну 2010, 16:19

Ако става дума за 320д 136к.с., защото не видях да е споменато а само останах с впечатлението, че е дизел, проблема е в електронния блок на ГНП-то ("плочката"), не самото ГНП.
Не мисля, че с ремонтиране на плочката ще се постигне траен резултат, смяна е решението. В сервиз на Бош с труд и регулировка е около 1100 лв.
Изображение
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 457
Регистриран на: 26.11.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d, 330xd
Мечтае да кара: M4

Re: 320D придърпване + ето какви грешки

Мнение от ThE BeAsT » 20 Яну 2010, 16:45

Ясно, и вариант - дебитомер отпада ? И без да ходя в бош никой ли не може да оправи това което правят те? и за рециклиране ли се говори или ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: 320D придърпване + ето какви грешки

Мнение от slitter » 20 Яну 2010, 17:15

pazokolarov написа:Ако става дума за 320д 136к.с., защото не видях да е споменато а само останах с впечатлението, че е дизел, проблема е в електронния блок на ГНП-то ("плочката"), не самото ГНП.
Не мисля, че с ремонтиране на плочката ще се постигне траен резултат, смяна е решението. В сервиз на Бош с труд и регулировка е около 1100 лв.

Ето я и икономическата обосновка за този ремонт:

Ако ремонта струва 1100лв, а дизела пести около 5 лв/100км в сравнение с бензинка (7.5-8л/100 срещу 10-11л/100), то това означава, че смяната на ГНП ще започне да произвежда принадена стойност след около 22000км., което е почти две години средногодишен пробег на автомобила, ако го ползваш за лични нужди. И това без да се калкулират разходите за консумативи, които са около и над 1.5 пъти до 2 по-високи от същите за бензинов двигател.
Същото важи, ако се има предвид, че през следващите две години няма да сдаде багажа друга важна част от дизеловия агрегат - турбина, подкачваща помпа, дебитомер и др. В противен случай периода за получаване на така наречената принадена стойност ще се забави допълнително. И не на последно място психологическият фактор, който няма как да бъде калкулиран - демек нема кой да ти плати нервите!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 512
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ 320D 2001
Мечтае да кара: M Power

Re: 320D придърпване + ето какви грешки

Мнение от ceno83 » 20 Яну 2010, 17:29

Колега аз с моята минах 25 000 за 5-6 месеца но преживяното е неприятно. Колата е неподвижна още. Няма значение тия сметки. Бензинките си имат и своите проблеми , не мисли че там всичко е мед и масло. Това са просто движещи ламарини пък останалото божа работа ;)
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 12.07.2009
Местоположение: Paris
Пол: Мъж
Кара: 730d G11 2018

Re: 320D придърпване + ето какви грешки

Мнение от nedkoo » 20 Яну 2010, 17:51

Колеги и аз да използвам темата :bowdown: Колата ми беше с изолиран АГР клапан и един ден излизам сутрин с нея паля и тргвам но и при мен се ости едно придрпване и пове4е от 1000 оборта не искаше и колкото газ да давам и какво да направия махам скобата на АГР и кжо да видя само едно тънко крък4е и капа4ката от буркана я нямаше взех направих нова пло4ка за да го излорим пак но като запаля остава запалена за много малко най много 10 сек. и после свалям пак АГР клапана по то4но махам скобата и колата запали но директно от там Пуши но варви до 3000-4000 си вдигна но яко пуши както и да е прибрах се и сега се 4удия от какво може да е това обадих се на един майстор в бг и ми каза 4е нещо е задръстена колата но най много ми е интересно къде е другата 4аст от старата пло4ка дето беше запушен АГР клапана моля за съвети от какво може да е това :bowdown: :bowdown: :bowdown: :banghead:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Re: 320D придърпване + ето какви грешки

Мнение от kasabov » 20 Яну 2010, 18:06

а да не би нещо по самият мотор да е? примерно някой цилиндър да няма компресия и затова да придръпва, от спад в мощността? мерена ли е компресия?


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: 320D придърпване + ето какви грешки

Мнение от milennyc » 20 Яну 2010, 19:05

pazokolarov написа:Ако става дума за 320д 136к.с., защото не видях да е споменато а само останах с впечатлението, че е дизел, проблема е в електронния блок на ГНП-то ("плочката"), не самото ГНП.
Не мисля, че с ремонтиране на плочката ще се постигне траен резултат, смяна е решението. В сервиз на Бош с труд и регулировка е около 1100 лв.


Тук грешиш :) Повредата е механична. Просто за да не работи ел. блока причината е механиката :idea: А ел. блока се ремонира мн успешно поне от мен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 23.02.2009
Местоположение: Варна

Re: 320D придърпване + ето какви грешки

Мнение от Vanio_bmw » 20 Яну 2010, 19:54

+ електрониката ГНП

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: 320D придърпване + ето какви грешки

Мнение от pazokolarov » 20 Яну 2010, 23:50

milennyc написа:
pazokolarov написа:Ако става дума за 320д 136к.с., защото не видях да е споменато а само останах с впечатлението, че е дизел, проблема е в електронния блок на ГНП-то ("плочката"), не самото ГНП.
Не мисля, че с ремонтиране на плочката ще се постигне траен резултат, смяна е решението. В сервиз на Бош с труд и регулировка е около 1100 лв.


Тук грешиш :) Повредата е механична. Просто за да не работи ел. блока причината е механиката :idea: А ел. блока се ремонира мн успешно поне от мен.

Абсолютно си прав! 100% електрична и малко механична :mhihi: и локализирана в "плочката" на ГНП-то :yes:
Изображение
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 20.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G70
Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options

Re: 320D придърпване + ето какви грешки

Мнение от jivko2828 » 21 Яну 2010, 1:34

:OT: Извинявам се, че се отклонявам от темата, но колегата slitter e абсолютно прав.
Каква е ползата от тоя дизел, като дадеш 2k за турбо, 2k за ГНП, не знам си още колко за дюзи и кой знае още какво.
Аз също карам 320d 136 коня, нямам проблем с ГНП или турбо(за сега :mhihi: ), но ме тормозят други проблеми.
А честно казано като гледам какво се случва с колите на колегите направо..... :paranoid:

По темата, лично аз бих пробвал при колегата milennyc, защото предполагам ремонта ще излезе доста по-евтино от BOSCH сервиз, но това само той може да каже.

Успех колега ThE BeAsT, надявам се дявола да не е толкова черен. :yes:


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: 320D придърпване + ето какви грешки

Мнение от milennyc » 21 Яну 2010, 8:28

pazokolarov написа:
milennyc написа:
pazokolarov написа:Ако става дума за 320д 136к.с., защото не видях да е споменато а само останах с впечатлението, че е дизел, проблема е в електронния блок на ГНП-то ("плочката"), не самото ГНП.
Не мисля, че с ремонтиране на плочката ще се постигне траен резултат, смяна е решението. В сервиз на Бош с труд и регулировка е около 1100 лв.


Тук грешиш :) Повредата е механична. Просто за да не работи ел. блока причината е механиката :idea: А ел. блока се ремонира мн успешно поне от мен.

Абсолютно си прав! 100% електрична и малко механична :mhihi: и локализирана в "плочката" на ГНП-то :yes:


Ей изяде ме с тази механика.... мн ясно че е менахника и ел. блока. Иначе ел блока няма да изгори защото няма какво да прави. Едното е причината- механиката, а следствието е ел. блока :)

П.П за ремонта на VP44 споко далече съм от цените на Бош сервиз :), а ремонта е над класата на Бош сервиз ха ха направо си е реклама.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 512
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ 320D 2001
Мечтае да кара: M Power

Re: 320D придърпване + ето какви грешки

Мнение от ceno83 » 21 Яну 2010, 11:45

milennyc написа:
pazokolarov написа:
milennyc написа:
pazokolarov написа:Ако става дума за 320д 136к.с., защото не видях да е споменато а само останах с впечатлението, че е дизел, проблема е в електронния блок на ГНП-то ("плочката"), не самото ГНП.
Не мисля, че с ремонтиране на плочката ще се постигне траен резултат, смяна е решението. В сервиз на Бош с труд и регулировка е около 1100 лв.


Тук грешиш :) Повредата е механична. Просто за да не работи ел. блока причината е механиката :idea: А ел. блока се ремонира мн успешно поне от мен.

Абсолютно си прав! 100% електрична и малко механична :mhihi: и локализирана в "плочката" на ГНП-то :yes:


Ей изяде ме с тази механика.... мн ясно че е менахника и ел. блока. Иначе ел блока няма да изгори защото няма какво да прави. Едното е причината- механиката, а следствието е ел. блока :)

П.П за ремонта на VP44 споко далече съм от цените на Бош сервиз :), а ремонта е над класата на Бош сервиз ха ха направо си е реклама.



Май събота или неделя ще ти я карам , но незнам дали ще стигна на ход, а ако не стигна ще се забъркам в ебати филма :)
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 457
Регистриран на: 26.11.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d, 330xd
Мечтае да кара: M4

Re: 320D придърпване + ето какви грешки

Мнение от ThE BeAsT » 21 Яну 2010, 12:17

jivko2828 написа::OT: Извинявам се, че се отклонявам от темата, но колегата slitter e абсолютно прав.
Каква е ползата от тоя дизел, като дадеш 2k за турбо, 2k за ГНП, не знам си още колко за дюзи и кой знае още какво.
Аз също карам 320d 136 коня, нямам проблем с ГНП или турбо(за сега :mhihi: ), но ме тормозят други проблеми.
А честно казано като гледам какво се случва с колите на колегите направо..... :paranoid:

По темата, лично аз бих пробвал при колегата milennyc, защото предполагам ремонта ще излезе доста по-евтино от BOSCH сервиз, но това само той може да каже.

Успех колега ThE BeAsT, надявам се дявола да не е толкова черен. :yes:

Мерси колега ... за сега положението е супер ... даже след капване на масълце в резервоара (или поне аз си мисля, че е от това или е пак някакво съвпадение) не съм усещал въпросното придърпване вече 100тина км, но е въпрос на време като следя темата с интерес, а и има някаква промяна може би след адаптацията на дебитомера.... и ми прави впечатление, че това придърпване или забиване или и аз не знам как да го опиша се появява по-стабилно след ръчкане ... и като се премине в спокойно каране .... почва да къса нерви известно време. Дано да издържи още километри ... и когато имам време и финанси да се метна до Милен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Re: 320D придърпване + ето какви грешки

Мнение от kasabov » 21 Яну 2010, 12:46

колега milennyc, би ли разказал какви механични проблеми ремонтираш и как по-точно. Части ли сменяш с взети от други помпи, вижда ли се дали те са добре и тн. Под механичен проблем - да нямаш предвид авансов клапан? А имаш ли вариант за проверка на сензорите вътре в помпата?

При мен проблема е, че колата пуши светъл дим на място. В бош ми казаха, че помпата ми няма отклонения, но аз не мога да им вярвам нещо. И все пак ако е така значи проблема е в компресията на мотора, може би сегменти или нещо друго...Ти мериш ли компресия? Иска ми се да разбера от къде пуши светло, не е фатално и така да си я карам, но аз съм такъв, че искам всичко да й е идеалка :banghead:

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook