320D придърпване + ето какви грешки
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ceno83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320D 2001
- Мечтае да кара: M Power
Re: 320D придърпване + ето какви грешки
Същия проблем при мен. Правихме от две помпи една и сега колата вече пали но придърпва като загрее и то доста сериозно. Сега и аз съм в процес на събиране на пари за ГНП !! Може да си сигурен 100%
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: 320D придърпване + ето какви грешки
Ако става дума за 320д 136к.с., защото не видях да е споменато а само останах с впечатлението, че е дизел, проблема е в електронния блок на ГНП-то ("плочката"), не самото ГНП.
Не мисля, че с ремонтиране на плочката ще се постигне траен резултат, смяна е решението. В сервиз на Бош с труд и регулировка е около 1100 лв.
Не мисля, че с ремонтиране на плочката ще се постигне траен резултат, смяна е решението. В сервиз на Бош с труд и регулировка е около 1100 лв.
- ThE BeAsT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 457
- Регистриран на: 26.11.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d, 330xd
- Мечтае да кара: M4
Re: 320D придърпване + ето какви грешки
Ясно, и вариант - дебитомер отпада ? И без да ходя в бош никой ли не може да оправи това което правят те? и за рециклиране ли се говори или ?
Re: 320D придърпване + ето какви грешки
pazokolarov написа:Ако става дума за 320д 136к.с., защото не видях да е споменато а само останах с впечатлението, че е дизел, проблема е в електронния блок на ГНП-то ("плочката"), не самото ГНП.
Не мисля, че с ремонтиране на плочката ще се постигне траен резултат, смяна е решението. В сервиз на Бош с труд и регулировка е около 1100 лв.
Ето я и икономическата обосновка за този ремонт:
Ако ремонта струва 1100лв, а дизела пести около 5 лв/100км в сравнение с бензинка (7.5-8л/100 срещу 10-11л/100), то това означава, че смяната на ГНП ще започне да произвежда принадена стойност след около 22000км., което е почти две години средногодишен пробег на автомобила, ако го ползваш за лични нужди. И това без да се калкулират разходите за консумативи, които са около и над 1.5 пъти до 2 по-високи от същите за бензинов двигател.
Същото важи, ако се има предвид, че през следващите две години няма да сдаде багажа друга важна част от дизеловия агрегат - турбина, подкачваща помпа, дебитомер и др. В противен случай периода за получаване на така наречената принадена стойност ще се забави допълнително. И не на последно място психологическият фактор, който няма как да бъде калкулиран - демек нема кой да ти плати нервите!
- ceno83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320D 2001
- Мечтае да кара: M Power
Re: 320D придърпване + ето какви грешки
Колега аз с моята минах 25 000 за 5-6 месеца но преживяното е неприятно. Колата е неподвижна още. Няма значение тия сметки. Бензинките си имат и своите проблеми , не мисли че там всичко е мед и масло. Това са просто движещи ламарини пък останалото божа работа 

,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."
- nedkoo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: Paris
- Пол: Мъж
- Кара: 730d G11 2018
Re: 320D придърпване + ето какви грешки
Колеги и аз да използвам темата
Колата ми беше с изолиран АГР клапан и един ден излизам сутрин с нея паля и тргвам но и при мен се ости едно придрпване и пове4е от 1000 оборта не искаше и колкото газ да давам и какво да направия махам скобата на АГР и кжо да видя само едно тънко крък4е и капа4ката от буркана я нямаше взех направих нова пло4ка за да го излорим пак но като запаля остава запалена за много малко най много 10 сек. и после свалям пак АГР клапана по то4но махам скобата и колата запали но директно от там Пуши но варви до 3000-4000 си вдигна но яко пуши както и да е прибрах се и сега се 4удия от какво може да е това обадих се на един майстор в бг и ми каза 4е нещо е задръстена колата но най много ми е интересно къде е другата 4аст от старата пло4ка дето беше запушен АГР клапана моля за съвети от какво може да е това






Re: 320D придърпване + ето какви грешки
а да не би нещо по самият мотор да е? примерно някой цилиндър да няма компресия и затова да придръпва, от спад в мощността? мерена ли е компресия?
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: 320D придърпване + ето какви грешки
pazokolarov написа:Ако става дума за 320д 136к.с., защото не видях да е споменато а само останах с впечатлението, че е дизел, проблема е в електронния блок на ГНП-то ("плочката"), не самото ГНП.
Не мисля, че с ремонтиране на плочката ще се постигне траен резултат, смяна е решението. В сервиз на Бош с труд и регулировка е около 1100 лв.
Тук грешиш


- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: 320D придърпване + ето какви грешки
milennyc написа:pazokolarov написа:Ако става дума за 320д 136к.с., защото не видях да е споменато а само останах с впечатлението, че е дизел, проблема е в електронния блок на ГНП-то ("плочката"), не самото ГНП.
Не мисля, че с ремонтиране на плочката ще се постигне траен резултат, смяна е решението. В сервиз на Бош с труд и регулировка е около 1100 лв.
Тук грешишПовредата е механична. Просто за да не работи ел. блока причината е механиката
А ел. блока се ремонира мн успешно поне от мен.
Абсолютно си прав! 100% електрична и малко механична


- jivko2828
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 20.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G70
- Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options
Re: 320D придърпване + ето какви грешки

Каква е ползата от тоя дизел, като дадеш 2k за турбо, 2k за ГНП, не знам си още колко за дюзи и кой знае още какво.
Аз също карам 320d 136 коня, нямам проблем с ГНП или турбо(за сега

А честно казано като гледам какво се случва с колите на колегите направо.....

По темата, лично аз бих пробвал при колегата milennyc, защото предполагам ремонта ще излезе доста по-евтино от BOSCH сервиз, но това само той може да каже.
Успех колега ThE BeAsT, надявам се дявола да не е толкова черен.

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: 320D придърпване + ето какви грешки
pazokolarov написа:milennyc написа:pazokolarov написа:Ако става дума за 320д 136к.с., защото не видях да е споменато а само останах с впечатлението, че е дизел, проблема е в електронния блок на ГНП-то ("плочката"), не самото ГНП.
Не мисля, че с ремонтиране на плочката ще се постигне траен резултат, смяна е решението. В сервиз на Бош с труд и регулировка е около 1100 лв.
Тук грешишПовредата е механична. Просто за да не работи ел. блока причината е механиката
А ел. блока се ремонира мн успешно поне от мен.
Абсолютно си прав! 100% електрична и малко механичнаи локализирана в "плочката" на ГНП-то
Ей изяде ме с тази механика.... мн ясно че е менахника и ел. блока. Иначе ел блока няма да изгори защото няма какво да прави. Едното е причината- механиката, а следствието е ел. блока

П.П за ремонта на VP44 споко далече съм от цените на Бош сервиз

- ceno83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320D 2001
- Мечтае да кара: M Power
Re: 320D придърпване + ето какви грешки
milennyc написа:pazokolarov написа:milennyc написа:pazokolarov написа:Ако става дума за 320д 136к.с., защото не видях да е споменато а само останах с впечатлението, че е дизел, проблема е в електронния блок на ГНП-то ("плочката"), не самото ГНП.
Не мисля, че с ремонтиране на плочката ще се постигне траен резултат, смяна е решението. В сервиз на Бош с труд и регулировка е около 1100 лв.
Тук грешишПовредата е механична. Просто за да не работи ел. блока причината е механиката
А ел. блока се ремонира мн успешно поне от мен.
Абсолютно си прав! 100% електрична и малко механичнаи локализирана в "плочката" на ГНП-то
Ей изяде ме с тази механика.... мн ясно че е менахника и ел. блока. Иначе ел блока няма да изгори защото няма какво да прави. Едното е причината- механиката, а следствието е ел. блока
П.П за ремонта на VP44 споко далече съм от цените на Бош сервиз, а ремонта е над класата на Бош сервиз ха ха направо си е реклама.
Май събота или неделя ще ти я карам , но незнам дали ще стигна на ход, а ако не стигна ще се забъркам в ебати филма

,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."
- ThE BeAsT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 457
- Регистриран на: 26.11.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d, 330xd
- Мечтае да кара: M4
Re: 320D придърпване + ето какви грешки
jivko2828 написа::OT: Извинявам се, че се отклонявам от темата, но колегата slitter e абсолютно прав.
Каква е ползата от тоя дизел, като дадеш 2k за турбо, 2k за ГНП, не знам си още колко за дюзи и кой знае още какво.
Аз също карам 320d 136 коня, нямам проблем с ГНП или турбо(за сега), но ме тормозят други проблеми.
А честно казано като гледам какво се случва с колите на колегите направо.....![]()
По темата, лично аз бих пробвал при колегата milennyc, защото предполагам ремонта ще излезе доста по-евтино от BOSCH сервиз, но това само той може да каже.
Успех колега ThE BeAsT, надявам се дявола да не е толкова черен.
Мерси колега ... за сега положението е супер ... даже след капване на масълце в резервоара (или поне аз си мисля, че е от това или е пак някакво съвпадение) не съм усещал въпросното придърпване вече 100тина км, но е въпрос на време като следя темата с интерес, а и има някаква промяна може би след адаптацията на дебитомера.... и ми прави впечатление, че това придърпване или забиване или и аз не знам как да го опиша се появява по-стабилно след ръчкане ... и като се премине в спокойно каране .... почва да къса нерви известно време. Дано да издържи още километри ... и когато имам време и финанси да се метна до Милен.
Re: 320D придърпване + ето какви грешки
колега milennyc, би ли разказал какви механични проблеми ремонтираш и как по-точно. Части ли сменяш с взети от други помпи, вижда ли се дали те са добре и тн. Под механичен проблем - да нямаш предвид авансов клапан? А имаш ли вариант за проверка на сензорите вътре в помпата?
При мен проблема е, че колата пуши светъл дим на място. В бош ми казаха, че помпата ми няма отклонения, но аз не мога да им вярвам нещо. И все пак ако е така значи проблема е в компресията на мотора, може би сегменти или нещо друго...Ти мериш ли компресия? Иска ми се да разбера от къде пуши светло, не е фатално и така да си я карам, но аз съм такъв, че искам всичко да й е идеалка
При мен проблема е, че колата пуши светъл дим на място. В бош ми казаха, че помпата ми няма отклонения, но аз не мога да им вярвам нещо. И все пак ако е така значи проблема е в компресията на мотора, може би сегменти или нещо друго...Ти мериш ли компресия? Иска ми се да разбера от къде пуши светло, не е фатално и така да си я карам, но аз съм такъв, че искам всичко да й е идеалка

40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани