Проблем при запалването с нов акумулатор
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Проблем при запалването с нов акумулатор
mi6omga написа:ceco_ написа:Аз мисля че напрежението трябва да е около 14.2V (+/-0.2). При включени консуматори също не трябва да се променя с повече от 0.2-0.4V, нали това е работата на онова реле там някъде за да регулира това напрежение
от 4ера и аз има следниа пробле и тази но6т сам сложил акумолатора да се зареди и 6те жидим утресутрин
И аз съм в клуба на падналите акумолатори

за 3 дена 2 акумолатора съборих


- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Проблем при запалването с нов акумулатор
при мен като си я измерих профилактично ми показа 13,7 заряден ток запалена на клемите на акумулатора явно си е нормално и моя акумулатор е 60Ач беше ми паднал единствено като не я бях палил 6 седмици лятото, че си карах мотора тогава и не ми е трябвала, но после почнах да не и пускам алармата за да не хаби акумулатора и няма проблеми сега гледам поне 1път седмично да си я паля, че напоследък не я карам мн мн.
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Проблем при запалването с нов акумулатор
http://www.clubford.org/portal/content/view/32/95/1/0/
И аз имам вече проблем с моя
, а е в гаранция още. Та се наложи да си го зареда....
И аз имам вече проблем с моя

- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Проблем при запалването с нов акумулатор
И аз съм в клуба на падналите акумолатори
Мерих си как зарежда при всичко включено в колата ми зарежда 13.6 инъче само с фарове си е 14.7. А падналия ми акумалатор беше 12.5волта и не иска да запали колата. За 1 седмица 2 акумолатора съборих.

Мерих си как зарежда при всичко включено в колата ми зарежда 13.6 инъче само с фарове си е 14.7. А падналия ми акумалатор беше 12.5волта и не иска да запали колата. За 1 седмица 2 акумолатора съборих.

- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Проблем при запалването с нов акумулатор
Next написа:И аз съм в клуба на падналите акумолатори![]()
Мерих си как зарежда при всичко включено в колата ми зарежда 13.6 инъче само с фарове си е 14.7. А падналия ми акумалатор беше 12.5волта и не иска да запали колата. За 1 седмица 2 акумолатора съборих.
Нещо друго е при теб. При мене беше 11.8 волта паднал. И само цъкаше... При 12.5в трябва да запали от раз

- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
- panter
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 320D 163 hp
Re: Проблем при запалването с нов акумулатор
И мо ябеше 11.8 и не палеше, а само цъкаше и примигаха фаровете ! И като ми дадоха ток си запали и сега зарежда с 13.6-7 и намям проблеми засега, но още не мисля че всичко е наред ! Малко да се постопли и ще има профилактика и на акумулатора и на всичко останало което ме съмнява 



- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Проблем при запалването с нов акумулатор
panter написа:И мо ябеше 11.8 и не палеше, а само цъкаше и примигаха фаровете ! И като ми дадоха ток си запали и сега зарежда с 13.6-7 и намям проблеми засега, но още не мисля че всичко е наред ! Малко да се постопли и ще има профилактика и на акумулатора и на всичко останало което ме съмнява
Нормално е да зарежда на 14.2 +- 0.2А. При мен зарежда на14.0 +-0.02А. Та затова ти пада.
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Проблем при запалването с нов акумулатор
И аз имах този проблем.... реле на алтернатора. 90лв труд + 90лв реле + 200лв акумулатор, които нетрябваше да купувам, но понеже съм майстор сега ще карам с нов.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Проблем при запалването с нов акумулатор
А аз днес разбрах, защо си паля колата с кабели от време на време
Таа вчера случайно се заледах в жабката като си тръгвах от работа. И кво да видя тя си свети при затворено положение... Седях 15 мин за да разбера аджиба ще се изключ ли, но уви
. Самата вратичка на жабката не и достигаха некви си милиметри за да донатисне бутона и да спре плафона. Колкото и малка консумация да има този плафон + лекото застудяване напоследък гарнирано с 30км на ден с пуснати свтлини, смотан акумулатор (монбат 65А) и мощна музика тока си отиваше за една седмица. Та в тоя ред на мисли проверявайте за отечки и непредвидини консуматори от тоя тип, както в моя случай.


- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Проблем при запалването с нов акумулатор
Как да си проверя колата за отечки. Къде да закача мултицета ?
- panter
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 320D 163 hp
Re: Проблем при запалването с нов акумулатор
Next написа:Как да си проверя колата за отечки. Къде да закача мултицета ?
1. Откачаш минусовата клема от акумулатора
2. Слагаш мултицета на замерване на Ампери (А)
3. Опираш плюс на мултицета към клемата на колата, а минус на мултицета към минус на акумулатора и гледаш какво ще ти покаже - Консумацията трябва да е не повече от 0.2 А мисля

Успех колега

ПС Моята е 1.13 А и утре ще търся от къде ми изтича толкова ток



- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Проблем при запалването с нов акумулатор
panter написа:Next написа:Как да си проверя колата за отечки. Къде да закача мултицета ?
1. Откачаш минусовата клема от акумулатора
2. Слагаш мултицета на замерване на Ампери (А)
3. Опираш плюс на мултицета към клемата на колата, а минус на мултицета към минус на акумулатора и гледаш какво ще ти покаже - Консумацията трябва да е не повече от 0.2 А мисля![]()
Успех колега![]()
ПС Моята е 1.13 А и утре ще търся от къде ми изтича толкова ток
Благодаря ти много

- panter
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 320D 163 hp
Re: Проблем при запалването с нов акумулатор
Next написа:panter написа:Next написа:Как да си проверя колата за отечки. Къде да закача мултицета ?
1. Откачаш минусовата клема от акумулатора
2. Слагаш мултицета на замерване на Ампери (А)
3. Опираш плюс на мултицета към клемата на колата, а минус на мултицета към минус на акумулатора и гледаш какво ще ти покаже - Консумацията трябва да е не повече от 0.2 А мисля![]()
Успех колега![]()
ПС Моята е 1.13 А и утре ще търся от къде ми изтича толкова ток
Благодаря ти много
Колега има едно подробност която ме подведе мен !
преди да закачиш мултицета с клемите трябва да си заключиш колата /с отворен капак разбира се/ се едно си я заключваш и си заминаваш ! После закачаш по горепосочения начин и чакаш 10-15 минути защото отначалото показва голяма консумация както беше при мин но след 10 мин всички консуматори спират и консумацията ми падна до 0,030 А което е нормалното за колата !!!
Дано не съм те подвел и да обикаляш майстори днес цял ден като мен



- BMW_1914
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 502
- Регистриран на: 1.05.2011
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 520dA
Re: Проблем при запалването с нов акумулатор
Здравейте колеги,
нов акумулатор - Gigawatt 85 Ah, 730 пусков ток, на една седмица е .... и колата пали сутрин трудно
върти около 6/7 секунди и светва лампата на ASC -то
...... след това през деня си пали от четвърт оборот
днес замервах акумулатора с мултицет :
акумулатора показва - 12.3 V
динамото зарежда на място при включени фарове и музика - 14.4
консумация на заключена кола след десетина минути - 0.02
в събота замерван акумулатора с товарна вилка в сервиза които завери гаранцията - 11.5
(едва запали сутринта)
някакви идеи
,че още не е станало много студено и толкова трудно пали
колата е 320 Д, 136 к.с.
нов акумулатор - Gigawatt 85 Ah, 730 пусков ток, на една седмица е .... и колата пали сутрин трудно



днес замервах акумулатора с мултицет :
акумулатора показва - 12.3 V

динамото зарежда на място при включени фарове и музика - 14.4
консумация на заключена кола след десетина минути - 0.02
в събота замерван акумулатора с товарна вилка в сервиза които завери гаранцията - 11.5

някакви идеи


колата е 320 Д, 136 к.с.
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани