Проблем при запалването с нов акумулатор

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1618
Регистриран на: 1.10.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330D
Мечтае да кара: ///M power
Детайли за колата: BMW - Bought My Wife

Re: Проблем при запалването с нов акумулатор

Мнение от Next » 18 Дек 2009, 1:26

mi6omga написа:
ceco_ написа:Аз мисля че напрежението трябва да е около 14.2V (+/-0.2). При включени консуматори също не трябва да се променя с повече от 0.2-0.4V, нали това е работата на онова реле там някъде за да регулира това напрежение :?:

от 4ера и аз има следниа пробле и тази но6т сам сложил акумолатора да се зареди и 6те жидим утресутрин

И аз съм в клуба на падналите акумолатори :mhihi:
за 3 дена 2 акумолатора съборих :dunno: Меря колата като е запалена без пуснати консуматори държи 14.50-14.70 след като пусна всичко де що има копче на макс показва 13.40-13.50. Това нормално ли е или си е за сервиз работата ? При единия акумолатор замерих колко ток има и беше 12.50 и нейска да запали. Колко волта иска тази кола незнам нали акумолаторите са 12 волтови.... ах този четиритак :mhihi: много ток иска да го завърти и то при положиние ,че винаги паля на изгасен климатроник.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Re: Проблем при запалването с нов акумулатор

Мнение от spower » 18 Дек 2009, 11:29

при мен като си я измерих профилактично ми показа 13,7 заряден ток запалена на клемите на акумулатора явно си е нормално и моя акумулатор е 60Ач беше ми паднал единствено като не я бях палил 6 седмици лятото, че си карах мотора тогава и не ми е трябвала, но после почнах да не и пускам алармата за да не хаби акумулатора и няма проблеми сега гледам поне 1път седмично да си я паля, че напоследък не я карам мн мн.
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Проблем при запалването с нов акумулатор

Мнение от vavilon » 19 Дек 2009, 15:08

http://www.clubford.org/portal/content/view/32/95/1/0/

И аз имам вече проблем с моя :( , а е в гаранция още. Та се наложи да си го зареда....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1618
Регистриран на: 1.10.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330D
Мечтае да кара: ///M power
Детайли за колата: BMW - Bought My Wife

Re: Проблем при запалването с нов акумулатор

Мнение от Next » 19 Дек 2009, 15:47

И аз съм в клуба на падналите акумолатори :mhihi:
Мерих си как зарежда при всичко включено в колата ми зарежда 13.6 инъче само с фарове си е 14.7. А падналия ми акумалатор беше 12.5волта и не иска да запали колата. За 1 седмица 2 акумолатора съборих. :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Проблем при запалването с нов акумулатор

Мнение от vavilon » 20 Дек 2009, 11:24

Next написа:И аз съм в клуба на падналите акумолатори :mhihi:
Мерих си как зарежда при всичко включено в колата ми зарежда 13.6 инъче само с фарове си е 14.7. А падналия ми акумалатор беше 12.5волта и не иска да запали колата. За 1 седмица 2 акумолатора съборих. :dunno:


Нещо друго е при теб. При мене беше 11.8 волта паднал. И само цъкаше... При 12.5в трябва да запали от раз :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 coupe 323ci
Детайли за колата: Някво купе 2.5

Re: Проблем при запалването с нов акумулатор

Мнение от marto853. » 20 Дек 2009, 11:29

:yes: с 12.5 пали.
новият ми номер: 0877787835

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е90 320D 163 hp

Re: Проблем при запалването с нов акумулатор

Мнение от panter » 20 Дек 2009, 12:16

И мо ябеше 11.8 и не палеше, а само цъкаше и примигаха фаровете ! И като ми дадоха ток си запали и сега зарежда с 13.6-7 и намям проблеми засега, но още не мисля че всичко е наред ! Малко да се постопли и ще има профилактика и на акумулатора и на всичко останало което ме съмнява ;)
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Проблем при запалването с нов акумулатор

Мнение от vavilon » 21 Дек 2009, 11:21

panter написа:И мо ябеше 11.8 и не палеше, а само цъкаше и примигаха фаровете ! И като ми дадоха ток си запали и сега зарежда с 13.6-7 и намям проблеми засега, но още не мисля че всичко е наред ! Малко да се постопли и ще има профилактика и на акумулатора и на всичко останало което ме съмнява ;)


Нормално е да зарежда на 14.2 +- 0.2А. При мен зарежда на14.0 +-0.02А. Та затова ти пада.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: Проблем при запалването с нов акумулатор

Мнение от bscsystem » 21 Дек 2009, 20:20

И аз имах този проблем.... реле на алтернатора. 90лв труд + 90лв реле + 200лв акумулатор, които нетрябваше да купувам, но понеже съм майстор сега ще карам с нов.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Проблем при запалването с нов акумулатор

Мнение от vavilon » 21 Дек 2009, 23:26

А аз днес разбрах, защо си паля колата с кабели от време на време :mhihi: Таа вчера случайно се заледах в жабката като си тръгвах от работа. И кво да видя тя си свети при затворено положение... Седях 15 мин за да разбера аджиба ще се изключ ли, но уви :( . Самата вратичка на жабката не и достигаха некви си милиметри за да донатисне бутона и да спре плафона. Колкото и малка консумация да има този плафон + лекото застудяване напоследък гарнирано с 30км на ден с пуснати свтлини, смотан акумулатор (монбат 65А) и мощна музика тока си отиваше за една седмица. Та в тоя ред на мисли проверявайте за отечки и непредвидини консуматори от тоя тип, както в моя случай.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1618
Регистриран на: 1.10.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330D
Мечтае да кара: ///M power
Детайли за колата: BMW - Bought My Wife

Re: Проблем при запалването с нов акумулатор

Мнение от Next » 22 Дек 2009, 0:22

Как да си проверя колата за отечки. Къде да закача мултицета ?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е90 320D 163 hp

Re: Проблем при запалването с нов акумулатор

Мнение от panter » 22 Дек 2009, 1:00

Next написа:Как да си проверя колата за отечки. Къде да закача мултицета ?



1. Откачаш минусовата клема от акумулатора
2. Слагаш мултицета на замерване на Ампери (А)
3. Опираш плюс на мултицета към клемата на колата, а минус на мултицета към минус на акумулатора и гледаш какво ще ти покаже - Консумацията трябва да е не повече от 0.2 А мисля ;)

Успех колега :yes:

ПС Моята е 1.13 А и утре ще търся от къде ми изтича толкова ток :banghead:
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1618
Регистриран на: 1.10.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330D
Мечтае да кара: ///M power
Детайли за колата: BMW - Bought My Wife

Re: Проблем при запалването с нов акумулатор

Мнение от Next » 22 Дек 2009, 1:33

panter написа:
Next написа:Как да си проверя колата за отечки. Къде да закача мултицета ?



1. Откачаш минусовата клема от акумулатора
2. Слагаш мултицета на замерване на Ампери (А)
3. Опираш плюс на мултицета към клемата на колата, а минус на мултицета към минус на акумулатора и гледаш какво ще ти покаже - Консумацията трябва да е не повече от 0.2 А мисля ;)

Успех колега :yes:

ПС Моята е 1.13 А и утре ще търся от къде ми изтича толкова ток :banghead:

Благодаря ти много :bowdown:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е90 320D 163 hp

Re: Проблем при запалването с нов акумулатор

Мнение от panter » 22 Дек 2009, 16:37

Next написа:
panter написа:
Next написа:Как да си проверя колата за отечки. Къде да закача мултицета ?



1. Откачаш минусовата клема от акумулатора
2. Слагаш мултицета на замерване на Ампери (А)
3. Опираш плюс на мултицета към клемата на колата, а минус на мултицета към минус на акумулатора и гледаш какво ще ти покаже - Консумацията трябва да е не повече от 0.2 А мисля ;)

Успех колега :yes:

ПС Моята е 1.13 А и утре ще търся от къде ми изтича толкова ток :banghead:

Благодаря ти много :bowdown:


Колега има едно подробност която ме подведе мен !

преди да закачиш мултицета с клемите трябва да си заключиш колата /с отворен капак разбира се/ се едно си я заключваш и си заминаваш ! После закачаш по горепосочения начин и чакаш 10-15 минути защото отначалото показва голяма консумация както беше при мин но след 10 мин всички консуматори спират и консумацията ми падна до 0,030 А което е нормалното за колата !!!

Дано не съм те подвел и да обикаляш майстори днес цял ден като мен ;)
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 502
Регистриран на: 1.05.2011
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: BMW F10 520dA

Re: Проблем при запалването с нов акумулатор

Мнение от BMW_1914 » 26 Ное 2012, 23:07

Здравейте колеги,

нов акумулатор - Gigawatt 85 Ah, 730 пусков ток, на една седмица е .... и колата пали сутрин трудно :dunno: върти около 6/7 секунди и светва лампата на ASC -то :banghead: ...... след това през деня си пали от четвърт оборот :roll:
днес замервах акумулатора с мултицет :

акумулатора показва - 12.3 V :conf:
динамото зарежда на място при включени фарове и музика - 14.4
консумация на заключена кола след десетина минути - 0.02
в събота замерван акумулатора с товарна вилка в сервиза които завери гаранцията - 11.5 :kuku: (едва запали сутринта)

някакви идеи :roll: ,че още не е станало много студено и толкова трудно пали :banghead:
колата е 320 Д, 136 к.с.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook