Проблем със запалването-моля за помощ-320д,136кс
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Проблем със запалването-моля за помощ-320д,136кс
katronski_br написа:Ха сега.... моята кола е същата 320D 136 коня 2001 година
преди месец започна да пали трудно и с всеки изминал ден паленето ставаше всепо трудно и по трудно докато не доиде момента в който въртях докато не се изтощи акомулатора и нищо. Говоря за студено палене, първото за деня. Закарах я в сервиз за подмяна на подгяващи свещи (между другото там видях как се свалят запекли и скъсани подгряващи свещи без да се сваля главата но това е друга тема) смениха ми ги и..................... ку.. му Янко. палеше чувствително по добре но ... първото палене за деня е зор. поне 15-20 оборота трябва да направи на стартер докато запали. Върнах я в сервиза за рекламация , там направиха диагностика и провериха кабелите и свещите-НИЩО. Казаха че акомулатора ми бил слаб и сега новите свещи им трябвало повече ток.
АЙДЕ МОЛЯ ВИ ДАИТЕ Й НА ГОРКАТА КОЛИЦА ЕДНА ЛОГИЧНА ДИАГНОЗА ЧЕ МЕ ХВАЩА СРАМ КАТО ВЪРТЯ КАК МЕ ГЛЕДАТ МИНУВАЧИТЕ С ЕХИДНА УСМИВЧИЦА ОТ СОРТА : Да ти таковам БМВ-то
колега имах същия проблем,оказа се някакъв 0 пръстен на гнп,има клапан които задържа нафтата в гнп-то и беше изгорял от годините и въртиш-въртиш и по някое време се сети да запали,след смяната на 0 пръстена за 0.10 стотинки стана чатмак

- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Проблем със запалването-моля за помощ-320д,136кс
Моето се оказа друго. Изгорял бушон и така не дава тока на подгряващите свещи. Смениха го но пак изгоря и като тръгнаха по кабела да видят защо гори се оказа че релето е сдало багажа, направо вътре беше стопено. и него смениха и сега е всичко о.к. пали от четвърт оборот. на излизане им казах : ''егати диагностиката дето сте яправили-бушон и реле изгорели и трябваше да ги забележите след като ги свалихте и видяхте че са изгорели'' а релето си смърдеше на изгорял овъглен бакелит
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
Re: Проблем със запалването-моля за помощ-320д,136кс
здравеите колеги имам проблем сас 320д99г.Днес пала няма проблеми гася и след два часа няма никакви надейди да запали,какво може да е?
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Проблем със запалването-моля за помощ-320д,136кс
ГНП или ГПП, ГПП се проверява лесно ако си на контакт и горивния филтър се пълни си за ГНП. Но пак виж добре за диагностика, може и да я тикнеш 10-20м. и ако нма никакви признаци за запалване, поне леко изпушване .... кофти
- ceno83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320D 2001
- Мечтае да кара: M Power
Re: Проблем със запалването-моля за помощ-320д,136кс
Това е по началната тема : Дебитомер + ел клапан и си ТИ
Последна промяна ceno83 на 07 Апр 2010, 14:31, променена общо 1 път
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."
- ceno83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320D 2001
- Мечтае да кара: M Power
Re: Проблем със запалването-моля за помощ-320д,136кс
titi написа:здравеите колеги имам проблем сас 320д99г.Днес пала няма проблеми гася и след два часа няма никакви надейди да запали,какво може да е?
ГНП 99.9999999999%
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."
Re: Проблем със запалването-моля за помощ-320д,136кс

Няма място за пла6ене - проблема с електрониката на ГНП не е това което бе6е преди около година и вси4ки се пла6еха от цифри 1500 +++ лв
про4ети малко ,поразпитай и 6те намери6 ре6ението(къде ,колко и как-и аз наскоро ре6их същия проблем )

- ivo752
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: Mалката Виена
- Пол: Мъж
- Кара: Е60,530Д
- Мечтае да кара: влака
Re: Проблем със запалването-моля за помощ-320д,136кс
То май няма печка дето да не се е разболяла от тая болест "ГНП" ,но както колегата по-горе спомена няма място за паника 

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Проблем със запалването-моля за помощ-320д,136кс
ако имаш предвид 320д преди фейса да ,инак комън рейл дизелите рядко хвърлят помпа ...
- hades40
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 13.09.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d
- Мечтае да кара: neshto nad 400HP
Re: Проблем със запалването-моля за помощ-320д,136кс
Колеги прочетох темата, и се оказа че моя проблем е за тука(вярно малко е старичка темата но...)имам проблем с първо палене (320д 150к.с) вартя сутрин но не пали, пали на 3-4-ти опит със по 10-на оборота, не пуши от ауспуха и си мисля че е помпа но се пак да попитам. Някои знае ли какво може да и е, реле, свещи или...?
Което не ме убива, ме прави по силен!
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Проблем със запалването-моля за помощ-320д,136кс
Смуче въздух , или проблем с обратната нафта,..... 

- hades40
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 13.09.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d
- Мечтае да кара: neshto nad 400HP
Re: Проблем със запалването-моля за помощ-320д,136кс
И аз това си мисля но утре сутринта ще видя, как ще е днес като смених нафтовия филтър позатегнах и другите връзки край помпата и така на татак. Та ще видиме какво ще стане.
Което не ме убива, ме прави по силен!
- hades40
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 13.09.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d
- Мечтае да кара: neshto nad 400HP
Re: Проблем със запалването-моля за помощ-320д,136кс
Колеги, везната накланя кам реле или подгряващи свещи, от както падна температурата сутрин на около 11 градуса, още по трудно пали, но вчера оставих първото палене за слетобяд когато температурата беше 25 градуса и запали от първия път. Това ми говори, че са свещи или релето за подгряване. Поправете ме ако греша, не исклучвам и помпата, която едвали е сменяна някога колата е на 170 000км а перките в помпата малко или много са поизносени и може да испускат гориво към резервоара. Но пак ако беше така намяше ли да ме мъчи и слетобяд паленето?
Което не ме убива, ме прави по силен!
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1910
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Проблем със запалването-моля за помощ-320д,136кс
айде пак смучим въздуха май,провери дали не тече някъде нафта даже и да сълзи някаде пак се отразява
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Проблем със запалването-моля за помощ-320д,136кс
hades40 написа:Колеги, везната накланя кам реле или подгряващи свещи, от както падна температурата сутрин на около 11 градуса, още по трудно пали, но вчера оставих първото палене за слетобяд когато температурата беше 25 градуса и запали от първия път. Това ми говори, че са свещи или релето за подгряване. Поправете ме ако греша, не исклучвам и помпата, която едвали е сменяна някога колата е на 170 000км а перките в помпата малко или много са поизносени и може да испускат гориво към резервоара. Но пак ако беше така намяше ли да ме мъчи и слетобяд паленето?
Що да е на 1700000км? Щото го пише на таблото ли ? При 11 градуса релето не сработва а и от там подгревните свещи




43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани