повече мощност за 320D 136к.с.?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
приятел те хубаво разправяли но този мотор без да се бута турбото само с добър чип минава 145кобилкиsk. написа:Бтв на по-слабия агрегат 116кс. с чип и надута турбина на макс.. г/д 140коня изкарва.. във форума разправяха, че щяла да сдуха на 10 000км макс 15к.. 25к вече кара.. без проблем

бърза печка ха ха
Някой някога си е направил труда да чипоса всичките модификации на двигатели, и да каже резултатите (ако направиш туй, ша стани онуй).
Другия вариянт е след като ти турат чипа, отиваш на дино, даваш 50 лЪвчета, и си у бизнеса.
Имаш и трети вариант, при който ако си човъркал прилично по колата, може да ти направят чип за твойта конфигурация (къстъм чип), при което ти гледаш в монитора как ти работи двигателя, сочиш с пръста и викаш: "Ей т`ва искам да е така, а онова - онака".

Другия вариянт е след като ти турат чипа, отиваш на дино, даваш 50 лЪвчета, и си у бизнеса.

Имаш и трети вариант, при който ако си човъркал прилично по колата, може да ти направят чип за твойта конфигурация (къстъм чип), при което ти гледаш в монитора как ти работи двигателя, сочиш с пръста и викаш: "Ей т`ва искам да е така, а онова - онака".
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Мисля че лимита на помпата VP44 е под 200к.с така че не се занимавайте с глупости. Този мотор ако ще се прави над тези коне ще ви трябва 5-цифрена сума. И аз се бях надъхал ама много пара за глупости.... Реално само с чип мотора е около 160к.с все пак е по стара дизел технология с по малко кпд от комън реала.
аз някъде четох, че ротаторната помпа работи с по-голямо налягане и е по-ефективна поне от първите комън рейли. Иначе за смяна на турбо и не знам си какво - струва ми се, че няма кой да напасне после системата турбо-мотор. Освен това ще се износва повече всичко. Според мен един добър чип (169 коня съм чувал нормално отива ) и най-много интеркулер. Дебитомера триябва да е нов. Катализаторите да са добре. Колегата Vmax сменя и само софтуер - на 160 коня отива. Не знам дали има нужда от чип при това положение. Но всяка намеса във софтуера / чипа за мен означава: Пушене на черно, повече нагар навсякъде, повече триене, топлина, износване, напрежение. И по-кратък живот на колата. Друг е въпросът, че той пак може да е достатъчно дълъг, че да издържи докато искаме да останем с тази кола...
- dhany
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 24.03.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46
Моята е46 е със чип и мога да споделя, че няма мищо общо с предишните си 136 кончета, определно си хапи гумите 

- kjivkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 15.04.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D automat
Слагането на чип според мен ще ви наака автомобилите но това си е по ваша преценкам моето мнение е че трябва като началода оправиш всичко по горивната си ситема и да догониш заводските показатели и тогава да мсилиш за тунинг. Това което правя аз при закупуване на всеки следващ дизел е :
-Махам катализатора
-почвам да сипвам двутактово масло в резервоара 50-100 мл. на всеки 10 литра гориво и зареждай на реномирани бензиностанции, непитай коя защото всеки си има собствено мнение и ще се шашнеш
-не те съветвам да слагаш спортен филтър точно на този мотор защото дебитомера ти ще си тръгне много бързо както и всеки следващ. несъм го пробвал но съм говорил с много хора на който имам доверие, но това също си е по твоя преценка
-провери си маркучите на турбото дали са здрави
-нов и чист въздушен филтър, марката е без значение смятам, все пак в света има точно два завода които произвеждат филтърна хартия ...
-И НАЙ ВАЖНОТО СПОРД МЕН особенно ако мотора е над 150 000 к : сваляш /в сервиз де/ всмукателните колектори и ги чистиш, ЕГР клапана и него го чистиш/той е най тясното място в нагнетателната ти система/ шунтираш ЕГР клапана и си измии отвън радиатора охлаждащт горивната смес-кулера / там несъм много наиасно кое какво е - имам празнини в познанията си/
От това последното няма да си познаете автомобилите после. Като съм направил всичко това дърпам / с 300 зора/ голф 5 2.0 ТДИ - 140 коня
-Махам катализатора
-почвам да сипвам двутактово масло в резервоара 50-100 мл. на всеки 10 литра гориво и зареждай на реномирани бензиностанции, непитай коя защото всеки си има собствено мнение и ще се шашнеш
-не те съветвам да слагаш спортен филтър точно на този мотор защото дебитомера ти ще си тръгне много бързо както и всеки следващ. несъм го пробвал но съм говорил с много хора на който имам доверие, но това също си е по твоя преценка
-провери си маркучите на турбото дали са здрави
-нов и чист въздушен филтър, марката е без значение смятам, все пак в света има точно два завода които произвеждат филтърна хартия ...
-И НАЙ ВАЖНОТО СПОРД МЕН особенно ако мотора е над 150 000 к : сваляш /в сервиз де/ всмукателните колектори и ги чистиш, ЕГР клапана и него го чистиш/той е най тясното място в нагнетателната ти система/ шунтираш ЕГР клапана и си измии отвън радиатора охлаждащт горивната смес-кулера / там несъм много наиасно кое какво е - имам празнини в познанията си/
От това последното няма да си познаете автомобилите после. Като съм направил всичко това дърпам / с 300 зора/ голф 5 2.0 ТДИ - 140 коня
- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
kjivkov написа:Слагането на чип според мен...
От всичко което си изброил, само дето не съм махнал катализаторите.
При всяко отваряне на капака за бъзикане по двигателя, или смяна на масло, има и подмяна на въздушния филтър. ЕГР клапана ми е на 2 месеца, както и всмукателните колектори.

Имам френд който кара 320Д - 150 коня, и мойто комби има повече ряз.
Идеята ми беше как да стане по-бързо, а не да му гоня заводските стойности, които си ги имаше.

Както и да е. Какво направих - свалих сталия кулер и сложих по-голям. Взех турбо от Х5, което в момента е във Варна заедно с изпускателните колектори за преходи. Турбо пътищата са подменени (маркучите) с по-здрави, тъй като са достатъчно широки. След 2 дена си чакам охлюва, след което ще сложа и чип на съответната конфигурация. Скоро ще плясна снимки, както и графики от диното, след като я сглобя в края на седмицата.
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани