повече мощност за 320D 136к.с.?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 409
Регистриран на: 10.06.2008

Мнение от sk. » 09 Апр 2009, 23:15

Бтв на по-слабия агрегат 116кс. с чип и надута турбина на макс.. г/д 140коня изкарва.. във форума разправяха, че щяла да сдуха на 10 000км макс 15к.. 25к вече кара.. без проблем

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: Русе

Мнение от didi77 » 09 Апр 2009, 23:29

sk. написа:Бтв на по-слабия агрегат 116кс. с чип и надута турбина на макс.. г/д 140коня изкарва.. във форума разправяха, че щяла да сдуха на 10 000км макс 15к.. 25к вече кара.. без проблем
приятел те хубаво разправяли но този мотор без да се бута турбото само с добър чип минава 145кобилки :Dпоздрави
бърза печка ха ха

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 6.04.2009
Местоположение: София

Мнение от carcass » 10 Апр 2009, 9:20

Идеята ми не е да го правя за драг, а просто да врви малко повече. :mhihi:
За такива цели си имам друго ауто. ;)
Немога да се отпускам и да раздувам семейното комби, че жената ше ме изгони на паладка пред блока. :owned:

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 6.04.2009
Местоположение: София

Мнение от carcass » 10 Апр 2009, 10:09

Някой да продава турбо за Ауди А6 2.5 ? :help:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 10 Апр 2009, 10:33

Аз да попитам как разбирате колко коня е станала колата след чипването :D

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 6.04.2009
Местоположение: София

Мнение от carcass » 10 Апр 2009, 15:45

Някой някога си е направил труда да чипоса всичките модификации на двигатели, и да каже резултатите (ако направиш туй, ша стани онуй). :mhihi:
Другия вариянт е след като ти турат чипа, отиваш на дино, даваш 50 лЪвчета, и си у бизнеса. ;)
Имаш и трети вариант, при който ако си човъркал прилично по колата, може да ти направят чип за твойта конфигурация (къстъм чип), при което ти гледаш в монитора как ти работи двигателя, сочиш с пръста и викаш: "Ей т`ва искам да е така, а онова - онака".

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 10 Апр 2009, 16:46

Мисля че лимита на помпата VP44 е под 200к.с така че не се занимавайте с глупости. Този мотор ако ще се прави над тези коне ще ви трябва 5-цифрена сума. И аз се бях надъхал ама много пара за глупости.... Реално само с чип мотора е около 160к.с все пак е по стара дизел технология с по малко кпд от комън реала.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 409
Регистриран на: 10.06.2008

Мнение от sk. » 10 Апр 2009, 19:03

Е никой не говори за повече от 200кс. То си е лакомия :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: Русе

Мнение от didi77 » 10 Апр 2009, 19:16

слагаи чип и чеши приятел ,че да несе вкаръш в наистина сериозен филм :D както казва момчето по нагоре пет цифрена сума поне
бърза печка ха ха

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 11 Апр 2009, 10:29

аз някъде четох, че ротаторната помпа работи с по-голямо налягане и е по-ефективна поне от първите комън рейли. Иначе за смяна на турбо и не знам си какво - струва ми се, че няма кой да напасне после системата турбо-мотор. Освен това ще се износва повече всичко. Според мен един добър чип (169 коня съм чувал нормално отива ) и най-много интеркулер. Дебитомера триябва да е нов. Катализаторите да са добре. Колегата Vmax сменя и само софтуер - на 160 коня отива. Не знам дали има нужда от чип при това положение. Но всяка намеса във софтуера / чипа за мен означава: Пушене на черно, повече нагар навсякъде, повече триене, топлина, износване, напрежение. И по-кратък живот на колата. Друг е въпросът, че той пак може да е достатъчно дълъг, че да издържи докато искаме да останем с тази кола...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 24.03.2009
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46

Мнение от dhany » 13 Апр 2009, 2:38

Моята е46 е със чип и мога да споделя, че няма мищо общо с предишните си 136 кончета, определно си хапи гумите ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: Русе

Мнение от didi77 » 13 Апр 2009, 18:55

dhany написа:Моята е46 е със чип и мога да споделя, че няма мищо общо с предишните си 136 кончета, определно си хапи гумите ;)
:yes:
бърза печка ха ха

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 15.04.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: E39 530D automat

Мнение от kjivkov » 19 Апр 2009, 8:28

Слагането на чип според мен ще ви наака автомобилите но това си е по ваша преценкам моето мнение е че трябва като началода оправиш всичко по горивната си ситема и да догониш заводските показатели и тогава да мсилиш за тунинг. Това което правя аз при закупуване на всеки следващ дизел е :
-Махам катализатора
-почвам да сипвам двутактово масло в резервоара 50-100 мл. на всеки 10 литра гориво и зареждай на реномирани бензиностанции, непитай коя защото всеки си има собствено мнение и ще се шашнеш
-не те съветвам да слагаш спортен филтър точно на този мотор защото дебитомера ти ще си тръгне много бързо както и всеки следващ. несъм го пробвал но съм говорил с много хора на който имам доверие, но това също си е по твоя преценка
-провери си маркучите на турбото дали са здрави
-нов и чист въздушен филтър, марката е без значение смятам, все пак в света има точно два завода които произвеждат филтърна хартия ...
-И НАЙ ВАЖНОТО СПОРД МЕН особенно ако мотора е над 150 000 к : сваляш /в сервиз де/ всмукателните колектори и ги чистиш, ЕГР клапана и него го чистиш/той е най тясното място в нагнетателната ти система/ шунтираш ЕГР клапана и си измии отвън радиатора охлаждащт горивната смес-кулера / там несъм много наиасно кое какво е - имам празнини в познанията си/
От това последното няма да си познаете автомобилите после. Като съм направил всичко това дърпам / с 300 зора/ голф 5 2.0 ТДИ - 140 коня

ентусиаст
Аватар
Мнения: 901
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i

Мнение от raduslaf » 19 Апр 2009, 13:23

А какво мислите за слагането на чип на фейса?За 150-те кончета говоря :)

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 6.04.2009
Местоположение: София

Мнение от carcass » 21 Апр 2009, 10:15

kjivkov написа:Слагането на чип според мен...


От всичко което си изброил, само дето не съм махнал катализаторите.
При всяко отваряне на капака за бъзикане по двигателя, или смяна на масло, има и подмяна на въздушния филтър. ЕГР клапана ми е на 2 месеца, както и всмукателните колектори. ;)
Имам френд който кара 320Д - 150 коня, и мойто комби има повече ряз.
Идеята ми беше как да стане по-бързо, а не да му гоня заводските стойности, които си ги имаше. :mhihi:

Както и да е. Какво направих - свалих сталия кулер и сложих по-голям. Взех турбо от Х5, което в момента е във Варна заедно с изпускателните колектори за преходи. Турбо пътищата са подменени (маркучите) с по-здрави, тъй като са достатъчно широки. След 2 дена си чакам охлюва, след което ще сложа и чип на съответната конфигурация. Скоро ще плясна снимки, както и графики от диното, след като я сглобя в края на седмицата.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook