Хидравлична течност - смяна?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- dpopov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: Насам-натам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E92 335xi
- Мечтае да кара: BMW E92 M3 / BMW M2 Competition
Re: Хидравлична течност - смяна?
Taricate написа:ivoaudi написа:Естествено, че можеш, просто на канал(подемник) е по-удобно.
Aбсолютно вярно. Става и без канал /крик / подемник, но е по-пипкаво ...
Иначе филтъра не се сменя, защото е "вграден" в казанчето, но пък се чисти лесно с обезмаслител. Сменя се цялото казанче... принципно, но всеки сам си решава. Аз лично го "изкъпах" и светна като ново. След 8000 км. течността си е все така бистра и хубава.
А казанчето на фейслифта не върви ли заедно с помпата. На мен ми изглеждат вградени едно в друго. Как ще го напъскащ с обезмаслител нез да го свалиш ?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car,
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Re: Хидравлична течност - смяна?
dpopov написа:А казанчето на фейслифта не върви ли заедно с помпата. На мен ми изглеждат вградени едно в друго. Как ще го напъскащ с обезмаслител нез да го свалиш ?
Казанчето НЕ е заедно с помпата, а е хванато към купето (точно за радиаторите, вляво).Сваля се елементарно и се почиства / заменя... кой как реши за добре. Моят съвет е да смените единствено оригиналните скоби за маркучите, тъй като са с доста тънки ребра и късат маркуча с течение на времето. Широка обикновена скоба върши много по-добра работа.
Добрите шофьори имат остатъци от насекоми по страничните си прозорци! - Валтер Рьорл
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани