Грешка : изгоряла крушка на стопа

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Мнение от BMDrago » 05 Ное 2008, 0:48

Някои от въпросите ти не са за конкретния модел-тук говорим за въпроси задавани по пъти на n-степен
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 18.10.2007
Местоположение: Москва

Мнение от Бояджиев1957 » 05 Ное 2008, 13:48

Крушките се делят на здрави и изгорели. Как ги познавате кои са стари и кои млади не мога да разбера? Моля някои знаещ да отговори.

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Мнение от BMDrago » 05 Ное 2008, 14:22

Жокер!От времето и употребата материалите стареят и с това тяхното съпротивление се изменя
Последна промяна BMDrago на 05 Ное 2008, 16:34, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 05 Ное 2008, 14:51

Бояджиев1957 написа:Крушките се делят на здрави и изгорели. Как ги познавате кои са стари и кои млади не мога да разбера? Моля някои знаещ да отговори.

Целта на чек-контрола е да провери дали основните модули в автомобила са в изправност и дали биха осигурили нужното ниво на безопастност. Както е подсказано в по-горния пост, крушките с нагреваеми нишкиотдават част от материала на реотанчето. Това води до промяна на съпротивлението на крушката и в по- късен етап - до изгарянето й.
Предимството на добрите коли пред руските (примерно :mhihi: ) е че предварително могат да те предупредят за евентуален проблем, който макар и безобиден би ти излязъл солен. Така на пример ако не знаеш, че е време да си смениш кришките на стоповете и те вземат, че изгорят, при по-интензивно или внезапно спиране шофьора зад теб най-вероятно няма да има гадателски способности и има огромна вероятност да влезеш в бокса за основен ремонт на задницата.
Изображение
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 05 Ное 2008, 17:46

BMDrago написа::idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:
Молбата ми е!!!Нека да се направи една тема за "новобранци"...да е важна по възможност,да е заключена и да я прочитат преди да питат за каквото и да било..Темата да съдържа
-жълта лампа на маслото
-лампа за еърбег
-лампа за накладки
-лампа за фарове
-лампа за стопове
-"странно "пискане на колата и мигане +3 градуса
-огледалата греят постоянно?
-парктроника свири постоянно?
-Стават ли 15-ски след фейса
- и може би други.......
МОЛИМ!
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

Колега аз не съм от чак толкова новите ;) И не заливам с много безмислени теми. Въпросът е че този проблем ми се появи и не може да го разреша. Знам че дава грешка от стари крушки и затова смених всички крушки в стопа.
Но грешката не се маха. Наистина може да има тема с полезни линкове, няма да е лошо. Има хубави теми и за накладките , и за еърбег-а и за повечето неща.
И ако не ти се пише в тази тема никой не те е задължил да обясняваш на нас, лаиците.
Някои неща и за съм ги писал по няколко пъти (за прекъсването докато загрее, за дебитомера и т.н. ), но ги пиша и във всяка една нова тема, ако някой има проблем.
© написа:измъкваш масата от буксата и я връзваш директно за ламаринката :mhihi:
ако не поръчваш си кабелчето, буксата и го запояваш
ако искаш ще ти дам номерата им

Масата тая жичка дето не е хваната никъде ли е? (от буксата) и къде трябва да бъде допряна/запоена
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 05 Ное 2008, 18:03

Ей сега се етих нещо!
При Е39 ако имаш изгоряла (заминаваща си) крушка в третия стоп, ти показва изгорял десен стоп на чек-контртола.

Общо-взето процедурата при проблеми с габаритите е следната:
1. Двама души - едния натиска педал на спирачката, другия гледа крушките;
2. Ако има изгоряла крушка - лесно.
3. Ако няма изгоряла - първо проверка с разбутване на всички крушки в гнездата им, почистване на съмнителните контакти/пластини и букси.
4. Смяна на целия комплект задни крушки.
Дано след тези манипулации проблема изчезне. Иначе - лошо! Е, не толкоз лошо ама главоболия :confused:
Изображение
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 05 Ное 2008, 18:07

Това ясно, направил съм го.
Въпросът е че няма изгоряла крушка. Леглата са като чисто нови (няма грам прашинка). И проблема е в тази най-горната крушка на задния габарит. Днеска купих още 2 нови и с тях го прави същия проблем (този път ОСРАМ, не НАРВА) :roll: :roll: :roll: (крушките на целия стоп са сменени като започна да прави проблем)
:help:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 05 Ное 2008, 18:10

kriso85 написа:Това ясно, направил съм го.
Въпросът е че няма изгоряла крушка. Леглата са като чисто нови (няма грам прашинка). И проблема е в тази най-горната крушка на задния габарит. Днеска купих още 2 нови и с тях го прави същия проблем (този път ОСРАМ, не НАРВА) :roll: :roll: :roll: (крушките на целия стоп са сменени като започна да прави проблем)
:help:


а крушките за номера провери ли си колега?
И на мен от време на време ми светваше заден десен стоп.Нямах изгорели, нямах замърсени гнезда....във стоповете.
Един приятел с Алфа ме светна, че при него проблема бил в крушките, дето осветяват номера.
Смени и тях - те поне са смешни пари.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 05 Ное 2008, 18:16

Ще ги погледна. За тях не се бях сетил :uups:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 05 Ное 2008, 18:21

kriso85 написа:Ще ги погледна. За тях не се бях сетил :uups:
:yes:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 05 Ное 2008, 19:05

като откачиш буксата обикновено има започнато разтопяване около масата, поне при фейслифта
ако имаш подобно нещо е възможно да не прави добър контакт вече
тогава варианта е да замениш буксата заедно с накрайника на масата или да го вържеш директно за ламаринката която е основа за крушките :mhihi: Като взех колата преди почти две години го имах този проблем на единия стоп, вързах масата директно, а после разбира се поръчах буксичката и кабелчето, но така не ми е останало време да ги сменя. Стоят си, а и нямам никакви лампи за изгорели крушки по таблото

ако нямаш следи от някакво разтопяване по буксата, най-вероятно са крушките на номера щом не си ги проверявал

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 3.09.2008

Мнение от meteorman » 05 Ное 2008, 20:24

дали е вазможно от крушките на номера защото и на мене ми е изгоряла едната и отчита грешка отзаде в дясно , само че при мене ту се показва ту не ,а и ми е сложен еинджъл аис дали не лъже лаит модула

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 05 Ное 2008, 20:40

meteorman написа:дали е вазможно от крушките на номера защото и на мене ми е изгоряла едната и отчита грешка отзаде в дясно , само че при мене ту се показва ту не ,а и ми е сложен еинджъл аис дали не лъже лаит модула


възможно е колега.
При мен беше точно така.От време на време само и накрая се оказа ха крушките на номера. :idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 24.07.2008
Местоположение: София

Мнение от Hugo Boss » 05 Ное 2008, 21:26

На мен пък ми е изгоряла едната крушка на номера, но нищо не свети :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 30.04.2006
Местоположение: Ст.Загора
Кара: 535д

Мнение от stenli_bmv » 05 Ное 2008, 22:44

kriso85 написа:Това ясно, направил съм го.
Въпросът е че няма изгоряла крушка. Леглата са като чисто нови (няма грам прашинка). И проблема е в тази най-горната крушка на задния габарит. Днеска купих още 2 нови и с тях го прави същия проблем (този път ОСРАМ, не НАРВА) :roll: :roll: :roll: (крушките на целия стоп са сменени като започна да прави проблем)
:help:
неможе да нямаш никъде нагар,провери пак и гледаи там кадето влизат самите пластинки,то4но една от тях трябва да е леко потъмняла и не прави добър контакт 100%

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook