Свирене на ТУРБОТО

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 23.04.2007

Мнение от rdk » 12 Сеп 2008, 10:10

и мойта е сменяна а си се чува сериозно :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Благоевград
Кара: Bmw E46,04`330d

Мнение от Oleg-16V » 12 Сеп 2008, 14:19

Face написа:
V-max написа:минали са парчетата от пеперудите , 90% от всички 150кс 320ки имат подобрен проблем. Според мен щом остта е без луфт тази липса най-много да води до малко повече свистене. По принцип между 1700 и 2000 оборота е съвсем норамлно за този мотор да разтоварва леко . Карай и не се притеснявай , от това няма да се счупи


Eх,ако не беше v-max кво щяхме да правим.Мерсаж бате!

айде някой да напише дали кара с чип на мотор комон рейл дизел 2.0
и впечатленията от него


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 12 Сеп 2008, 14:24

пак те зачеса крастата , след чип свистенето е двойно , но пък живота на турбото пада стремглаво надолу :mhihi: :mhihi: Просто тази турбина се слага на 110 и 130кс ТДИ при ФалВе / АУДИ и на 150кс вече и идва малко в повече . Аз даже пробвах да си сложа от А4ка турбо на моето 320д , но за жалост има разлика от 1мм в болтовете позициониращи геометрията :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Благоевград
Кара: Bmw E46,04`330d

Мнение от Oleg-16V » 12 Сеп 2008, 15:26

V-max написа:пак те зачеса крастата , след чип свистенето е двойно , но пък живота на турбото пада стремглаво надолу :mhihi: :mhihi: Просто тази турбина се слага на 110 и 130кс ТДИ при ФалВе / АУДИ и на 150кс вече и идва малко в повече . Аз даже пробвах да си сложа от А4ка турбо на моето 320д , но за жалост има разлика от 1мм в болтовете позициониращи геометрията :confused:

добре от фирмите които се занимават с тунинг на БМВ или нещо на гарет които да носят на по високо налягане няма ли чух че тази турбина с коята сме в момента едно момче си я даде да му сложат по голями перки с разтъргване и за момента няма никакви проблеми правили са го в софия но незнам къде колата му е ибиза 110 коня дизел мотора той кара с чип и бие астра 16В с ХЕ мотор


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 12 Сеп 2008, 17:34

аз си го направих това накрая , но се счупи 2 пъти по вина на човека дет се биеше в гърдите , че всичко може. Е накрая я закрепи и сега вече е на 30ина хиляди и няма проблеми. Тая операция е доста сложна и при мен стана малко лагава колата до към 2500 оборота, но поне се караше спокойно на дълъг път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: F10 525d AT

Мнение от Jenerala » 13 Сеп 2008, 12:38

Да смятам че лекото просвирване което имам 1 година=20 000км.=от както я купих = нормално

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Мнение от alexsch » 13 Сеп 2008, 17:57

като се заговорихме за турбини тука- какво може да се сложи като перформънс парт на мястото на оригиналната турбина на 320Д мястото долу е доста малко и аз не знам дали въобще има възможност за подобна интервенция

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 24.09.2006
Местоположение: Русе

Мнение от Vilio-SAXOTO » 13 Сеп 2008, 20:50

alexsch написа:...като ти е тежък десния крак- така ще е! аз съм правил 4,3 РЕАЛНИ извънградско с 80 км/ч на автопилот Банско-София
аз съм правил 4,5 по немските аутобани,тук в бг ми е по-висок разхода 5,5

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 13 Сеп 2008, 22:26

Vilio-SAXOTO написа:
alexsch написа:...като ти е тежък десния крак- така ще е! аз съм правил 4,3 РЕАЛНИ извънградско с 80 км/ч на автопилот Банско-София
аз съм правил 4,5 по немските аутобани,тук в бг ми е по-висок разхода 5,5


мдам...ама с немско гориво, нали ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 24.09.2006
Местоположение: Русе

Мнение от Vilio-SAXOTO » 14 Сеп 2008, 0:00

Dimitroff написа:
Vilio-SAXOTO написа:
alexsch написа:...като ти е тежък десния крак- така ще е! аз съм правил 4,3 РЕАЛНИ извънградско с 80 км/ч на автопилот Банско-София
аз съм правил 4,5 по немските аутобани,тук в бг ми е по-висок разхода 5,5


мдам...ама с немско гориво, нали ;)
за наше сажеление да :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
Пол: Мъж
Кара: 330xdА
Детайли за колата: Става все още.

Мнение от ангелски » 17 Сеп 2008, 21:12

Здравеи,Jenerala точно така караш си и да не ти пука,то ти подсвирва за да ти каже,че е на линия и е готво да изпълнява заповеди.Това е в крага на шегата,караи споко когато му доиде времето за смяна сам ще разбереш.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 29.08.2007

Мнение от dtinkov » 24 Мар 2009, 15:07

Пич това свистене на клипа го виж да не е от ролка на пистовия ремък, защото звука се разсейва и се чува от всякъде. Аз имам същия проблем. Абсолютно същия звук, но се оказа, че вие ролка на дългия ремък. Ако е така ще черпиш

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: Варна
Кара: E60 520d LCI
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от brabusbg » 24 Мар 2009, 17:35

dtinkov написа:Пич това свистене на клипа го виж да не е от ролка на пистовия ремък, защото звука се разсейва и се чува от всякъде. Аз имам същия проблем. Абсолютно същия звук, но се оказа, че вие ролка на дългия ремък. Ако е така ще черпиш


Колега за коя ролка говориш точно - за двете обтяжни ролки ли имаш предвид???
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 29.08.2007

Мнение от dtinkov » 26 Мар 2009, 11:47

Сори за заблудата. И при мен не е от ролка. Сега ще ходя при майстор и после ще пиша какво е било на това пусто турбо. Най малкото зло е ако има скъсана мека връзка на генерацията и от там да свири, но със сигурност ще ви кажа като си го види майстора.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 1.03.2009
Местоположение: Italia
Мечтае да кара: М6 G-POWER
Детайли за колата: BMW 330D M PAKET

здравеите

Мнение от narcosan » 26 Мар 2009, 12:38

Здравеите колеги имам един вапрос кьм Vmax. Карам 330д е46 04 взех я на 35к сега е на 84к а не сам я пипал турбината имам само чип та вапроса ми е каква профилактика трябва да се направи и дали ваобсте се прави несто.Иначе редовно сменям масло филтри абе всички консумативи дето си се сменят.А и осте е в гаранция и там ми дават 30к с
мяна на маслото нормално ли е :!: :!: :!:


П.П.Мерси предварително на колегата Vmax :!: :!: :!:

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook