Махане на катализатори
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- gromovich
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: Махане на катализатори
Колеги,
споделете в кои сервизи на "Крафт" в София сте ходили и сте доволни. Аз знам един сервиз на южната дъга на Околовръстното и съм чувал за друг на "Ботевградско шосе". Моля някой да обясни къде долу-горе се намира този на "Ботевградско шосе".
споделете в кои сервизи на "Крафт" в София сте ходили и сте доволни. Аз знам един сервиз на южната дъга на Околовръстното и съм чувал за друг на "Ботевградско шосе". Моля някой да обясни къде долу-горе се намира този на "Ботевградско шосе".
- IVЕ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530D + ремап
- Мечтае да кара: нещо М.....
Re: Махане на катализатори
"Kraft" на Ботевградско се намира между Еко и Лукойл най-грубо казано.....до него има и автокъща. Принципно не ти препоръчвам нито един от двата, като този на околовръстното съм ползвал лично и след тяхната намеса ходих да ми преправят наново генерацията! Добър сервиз е "Палма" на Сливница, както и този на ЕМ Комплект в кв. Дружба.
- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Махане на катализатори
Аз ходих при Росен на 1-ва Българска Армия, веднага след бившия сервиз на Рашо.
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
- punish_the_benz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 30.06.2010
- Пол: Мъж
- Кара: M5 е60, 645i manual
- Мечтае да кара: е30 + S85B50 и ASW
Re: Махане на катализатори
В крайна сметка как да си махнем катализаторите на бензинките без да имаме проблем с задните сонди. M52tuB28
ако някой разполага с кратък и ясен отговор да каже :Д
ако някой разполага с кратък и ясен отговор да каже :Д

- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Re: Махане на катализатори
punish_the_benz написа:В крайна сметка как да си махнем катализаторите на бензинките без да имаме проблем с задните сонди. M52tuB28
ако някой разполага с кратък и ясен отговор да каже :Д
Там, където ще отидеш да ти го махнат, знаят хитрините. Или искаш сам да го правиш?
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
- IVЕ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530D + ремап
- Мечтае да кара: нещо М.....
Re: Махане на катализатори
Съществуват т.нар. "емулатори", които се монтират на новата тръба и подават нужната информация към компютъра, но както по-горе пише в правилните сервизи знаят как......
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: Махане на катализатори
Някой колега, каза че се ъпдейтва софтуера с версия EUR2. И мен ме касае проблема, и дали някой може да ми свърши работа.

When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Махане на катализатори
ЗА мен не е оферта да си барам софтуера иначе до сега да бях го направил.
- punish_the_benz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 30.06.2010
- Пол: Мъж
- Кара: M5 е60, 645i manual
- Мечтае да кара: е30 + S85B50 и ASW
Re: Махане на катализатори


- IVЕ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530D + ремап
- Мечтае да кара: нещо М.....
Re: Махане на катализатори
Next написа:А от къде може да си купя такъв емулатор?
Ако не се лъжа фирмата,която ги предлага е "Вито 03", от тях съм си купувал и мека връзка
- punish_the_benz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 30.06.2010
- Пол: Мъж
- Кара: M5 е60, 645i manual
- Мечтае да кара: е30 + S85B50 и ASW
- LoS BanditoS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 21.06.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D Touring
- Мечтае да кара: BMW E46 330D Touring
Re: Махане на катализатори
При бензините сложността идва от ламбда сондата.
Ако са две на брой стоят една преди катализатора и една след катализатора те следят нивото на изгорелите газове и обменят информация помежду си. Ако се махне при това положение катализатора втората сонда директно изгаря или не отчита правилно. Варианта е с емулатор който подава лъжлива информация един вид че има катализатор и стойностите са много по ниски.
А ако е с една ламбда сонда колата и тя е преди катализатора няма проблем да се махне то така или иначе отчита преди него стойностите и там температурите са страшно високи.
В крайна сметка проблемна е втората сонда на нея се слага емулатор не знам точно как действа просто ми е ясна същността.
С две думи
Една ламбда сонда няма проблем- но задължително да е преди катализатора!!!
С две сонди само с емулатор.
При дизелите е лесно защото начина на действие е различен и няма сонди. за това направо махаш и караш. Както направих и аз вчера....
Ако са две на брой стоят една преди катализатора и една след катализатора те следят нивото на изгорелите газове и обменят информация помежду си. Ако се махне при това положение катализатора втората сонда директно изгаря или не отчита правилно. Варианта е с емулатор който подава лъжлива информация един вид че има катализатор и стойностите са много по ниски.
А ако е с една ламбда сонда колата и тя е преди катализатора няма проблем да се махне то така или иначе отчита преди него стойностите и там температурите са страшно високи.
В крайна сметка проблемна е втората сонда на нея се слага емулатор не знам точно как действа просто ми е ясна същността.
С две думи
Една ламбда сонда няма проблем- но задължително да е преди катализатора!!!
С две сонди само с емулатор.
При дизелите е лесно защото начина на действие е различен и няма сонди. за това направо махаш и караш. Както направих и аз вчера....
- vitaliss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 6.07.2008
- Местоположение: Димитровград/Милано
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 325i
Re: Махане на катализатори
LoS BanditoS написа:При бензините сложността идва от ламбда сондата.
Ако са две на брой стоят една преди катализатора и една след катализатора те следят нивото на изгорелите газове и обменят информация помежду си. Ако се махне при това положение катализатора втората сонда директно изгаря или не отчита правилно. Варианта е с емулатор който подава лъжлива информация един вид че има катализатор и стойностите са много по ниски.
А ако е с една ламбда сонда колата и тя е преди катализатора няма проблем да се махне то така или иначе отчита преди него стойностите и там температурите са страшно високи.
В крайна сметка проблемна е втората сонда на нея се слага емулатор не знам точно как действа просто ми е ясна същността.
С две думи
Една ламбда сонда няма проблем- но задължително да е преди катализатора!!!
С две сонди само с емулатор.
При дизелите е лесно защото начина на действие е различен и няма сонди. за това направо махаш и караш. Както направих и аз вчера....
Браво колега много добре го обясни,досега толкова изчерпателен отговор нямаше във темите отностно ламбдата

- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: Махане на катализатори
Никой ли не си е махал катализатора на бензинова Е46, да се включи и да ни помогне




When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани