Какво да го правя този двигател N42
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- besnia_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 22.09.2010
- Местоположение: london uk
- Пол: Мъж
- Кара: M sport
- Мечтае да кара: черно ламбо по прашните улици
Re: Какво да го правя този двигател N42
slitter написа:Oтвори го и виж нещо дали не се е разкачило, разпоило и т.н. Тва е от така наречените универсални кодчетци, които според мен са много зле. Некои работи може да се ползва, примерно да триеш грешки там нещо, ама като цяло са боклук пълен. Работил съм с такива! На Бош има едни не лоши, ма то това си е мобилна работа. Качествена диагностика с това не може да направи човек. Няма и как да те ориентира някой кво се случва, щото гасне може да означава много неща. Същевременно е енергозависим, за да функционира, така че това също го имай предвид. За да почне да чете трябва да вижда напрежение на кл.15 и кл. 30, а без динамо такова няма в движение, както и ако е слаб акумулатора и отчита по-малко от 11 В. Не казвам, че е това, просто го имай предвид. Като подадеш контакт не желае ли да се закачи??? Може всичко да е... може да се е преебал, може всичко! Преди работел ли е коректно???
Здравей колега сега ще го отворя да видя какво става вътре




- besnia_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 22.09.2010
- Местоположение: london uk
- Пол: Мъж
- Кара: M sport
- Мечтае да кара: черно ламбо по прашните улици
Re: Какво да го правя този двигател N42
Re: Какво да го правя този двигател N42
Много е мътна снимката, не виждам хубаво! Но както и да е! Явно е изгорял някой компонент от нещо по някое време. За съжаление май нищо не правиш засега с диагностиката при това положение. Там няма ли сервизи за електроника да го занесеш да видят дали не могат да го оправят! Както и да е - да знаеш тук ползваме едни кабели, които ако искаш и ти може да си ги закупиш, за да имаш качествена диагностична апаратура като ти се налага http://sklad66.com/cms/bmw.html
- besnia_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 22.09.2010
- Местоположение: london uk
- Пол: Мъж
- Кара: M sport
- Мечтае да кара: черно ламбо по прашните улици
Re: Какво да го правя този двигател N42
slitter написа:Много е мътна снимката, не виждам хубаво! Но както и да е! Явно е изгорял някой компонент от нещо по някое време. За съжаление май нищо не правиш засега с диагностиката при това положение. Там няма ли сервизи за електроника да го занесеш да видят дали не могат да го оправят! Както и да е - да знаеш тук ползваме едни кабели, които ако искаш и ти може да си ги закупиш, за да имаш качествена диагностична апаратура като ти се налага http://sklad66.com/cms/bmw.html
Колега колега




ето това пише на тези квадратчета MCP 2551/SN 1005 /4BM
благодаря
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Какво да го правя този двигател N42
взимай веднага кабела и качвай на лаптопа той ако е 15лв там въобще не му се чуди ще ти свърши 200 пъти повече работа. показва много повече инфо inpa както live от датчиците в сравнение с тоя кошник къде е с дисплейа 

Re: Какво да го правя този двигател N42
Това, което си написал е високоскоростен трансивър! Ако е изгорял наистина няма как да се върже. Реално представлява нещо като посредник (нали знаеш, че посредникът винаги е лайно
). Работи на 4-5 В и ако се е омазал по някаква причина е бил натоварен с повечко ток! Трябва да се замени, за да работи, по принцип се продава като отделен компонент, ама виж тия там, ако могат да го заменят! Ако е той де! Колкото до кабелите - тея кабели са скъпи тук, защото пичовете като купят тези от по 15 евро ли или там колкото струват, трябва да се преправят и те ги преправят, за да имат пълна функционалност с програмата. Обединяват се пинове на чипа и се пускат и още некви работи. Има схеми сам да си ги направиш, ама не е лесно, щото е финно запояване и ако нямаш необходимата апаратура за поене, направо преебавш кабела и трябва друг, който и него можеш да прецакаш, ако не знаеш как да ги запоиш. Толккова са миниатюрни пинчетата на чипа. Затова са скъпи... не за друго!



- besnia_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 22.09.2010
- Местоположение: london uk
- Пол: Мъж
- Кара: M sport
- Мечтае да кара: черно ламбо по прашните улици
Re: Какво да го правя този двигател N42
Колеги да оказа се че е това квадратче високоскоростен трансивър или каквото е там
обаче трябва да си го купя и тога ще ми го сменят
от къде да го взема аз никога не съм се замесвал с такива неща
лоша работа сега и него да мисля
в ebay гледах има някакви ама май не са същите то трябва да е абселютно същото нали 





- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Какво да го правя този двигател N42
Той кабелът е едно на ръка, въпросът е и софтуера да е хакнат и да се инсталира по-лесно, иначе е доста играчка да се настройват портове и т.н. Комплектът от склада е доста добър от тая гледна точка.
Re: Какво да го правя този двигател N42
besnia_ написа:Колеги да оказа се че е това квадратче високоскоростен трансивър или каквото е тамобаче трябва да си го купя и тога ще ми го сменят
от къде да го взема аз никога не съм се замесвал с такива неща
лоша работа сега и него да мисля
в ebay гледах има някакви ама май не са същите то трябва да е абселютно същото нали
Да, хубаво е да е същият, ама в електрониката компонентите са с такава богата гама номенклатури, че има хиляди модели с приблизителни характеристики! Така че купи ако не същия, то поне такъв с приблизителни характеристики до твоя. Гледат се по каталог характеристиките и квото имат налчно на склад с близки параметри взимай! Това в магазини за електронни компоненти. Не знам, но тук в БГ има много такива, в Лондон де да знам, не може да няма. Самите продавачи по принцип са инженери и те ще те посъветват като влезеш и им кажеш какво търсиш. Тия работи струват стотинки... Аз обикновено сам си ги подменям, имам си хубави поялници тънки, запоявам като машина

- besnia_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 22.09.2010
- Местоположение: london uk
- Пол: Мъж
- Кара: M sport
- Мечтае да кара: черно ламбо по прашните улици
Re: Какво да го правя този двигател N42
slitter написа:besnia_ написа:Колеги да оказа се че е това квадратче високоскоростен трансивър или каквото е тамобаче трябва да си го купя и тога ще ми го сменят
от къде да го взема аз никога не съм се замесвал с такива неща
лоша работа сега и него да мисля
в ebay гледах има някакви ама май не са същите то трябва да е абселютно същото нали
Да, хубаво е да е същият, ама в електрониката компонентите са с такава богата гама номенклатури, че има хиляди модели с приблизителни характеристики! Така че купи ако не същия, то поне такъв с приблизителни характеристики до твоя. Гледат се по каталог характеристиките и квото имат налчно на склад с близки параметри взимай! Това в магазини за електронни компоненти. Не знам, но тук в БГ има много такива, в Лондон де да знам, не може да няма. Самите продавачи по принцип са инженери и те ще те посъветват като влезеш и им кажеш какво търсиш. Тия работи струват стотинки... Аз обикновено сам си ги подменям, имам си хубави поялници тънки, запоявам като машинаи за мен не би било трудно! Ти щом имаш хора, които да го направят... действай!
Колега аз не им разбирам много и тук има такива магазини, само че като не съм купувал никога не ги знам ще потърся надявам се да имат същото квадратче

BMW SSS V32
BMW TIS V8
INPA 4.4.7
EDIABAS 6.4.3
WINELDI 2.61
NCS Plant 3.0.5
NCS Expert 3.0.8
NFS WINKFP 4.2
Read, identify and erase fault codes from all modules
Code / Program modules
Program memory (seat / mirror positions to specific keys etc)
Encode new modules
Test specific parts
Stream live data
в комплекта са кабел от компа и кабел за обд и кабел за бмв кръгал.. работата е там че на мен си ми трябва моита маймуна щото аз на нея имам за почти всички автомобили не само за бмв и картинката на диска е като твоята кадето си я сложил на аватора

- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: Какво да го правя този двигател N42
браво за темата колега ! би ли щракнал разглобената помпа и тея чопчета на валвтроника който казваш че си имат място ? Някаде е отворило луфт около гърбици ми се струва , като износен М40 чука май ? валфтроника какво измества точно , колко да отварят клапаните ли?
Много ми е интересна темата , ако имах такъв проблем щах да действам като теб .
Зачетох така отгоре отгоре че има и процедура за настройване на "границите" на ВВТ , което става с въпроцния кабел който колегите ти казаха . ГТ1 Дис
от http://www.bmwfanatics.co.za/showthread.php?tid=18650
още ми се върти в главата , ако ВВТто има собствен модул за управление , а се четът грешките на двигателя - там няма да има грешката от ВВТ
Предполагам си трябва сериозна диагностика , твоя скенер не е кой знае какво ..
Много ми е интересна темата , ако имах такъв проблем щах да действам като теб .
Зачетох така отгоре отгоре че има и процедура за настройване на "границите" на ВВТ , което става с въпроцния кабел който колегите ти казаха . ГТ1 Дис
You know where your VVT motor is right ?
Unplug the cable, it should have 2 pins on it, using a multimeter, check to see if you have ANY resistance between either of the two poles of the motor, and ground (the outer casing)
There should be infinate resistance (same as trying to measure electrical current through plastic, ie not going to happen) between the two poles of the motor and the casing of the motor (ground)
If you have ANYTHING, motor went poof, and you then have to replace at agents. Tappid cover off, change out motor, and then you need to have BMW DIS or ISIS to set limits on the motor again.
...
Edit :
Incorrect assumption. The N42 motor has both Valvetronic (VVT) AND vanos......
от http://www.bmwfanatics.co.za/showthread.php?tid=18650
още ми се върти в главата , ако ВВТто има собствен модул за управление , а се четът грешките на двигателя - там няма да има грешката от ВВТ


- besnia_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 22.09.2010
- Местоположение: london uk
- Пол: Мъж
- Кара: M sport
- Мечтае да кара: черно ламбо по прашните улици
Re: Какво да го правя този двигател N42
mitrax написа:браво за темата колега ! би ли щракнал разглобената помпа и тея чопчета на валвтроника който казваш че си имат място ? Някаде е отворило луфт около гърбици ми се струва , като износен М40 чука май ? валфтроника какво измества точно , колко да отварят клапаните ли?
Много ми е интересна темата , ако имах такъв проблем щах да действам като теб .
Зачетох така отгоре отгоре че има и процедура за настройване на "границите" на ВВТ , което става с въпроцния кабел който колегите ти казаха . ГТ1 ДисYou know where your VVT motor is right ?
Unplug the cable, it should have 2 pins on it, using a multimeter, check to see if you have ANY resistance between either of the two poles of the motor, and ground (the outer casing)
There should be infinate resistance (same as trying to measure electrical current through plastic, ie not going to happen) between the two poles of the motor and the casing of the motor (ground)
If you have ANYTHING, motor went poof, and you then have to replace at agents. Tappid cover off, change out motor, and then you need to have BMW DIS or ISIS to set limits on the motor again.
...
Edit :
Incorrect assumption. The N42 motor has both Valvetronic (VVT) AND vanos......
от http://www.bmwfanatics.co.za/showthread.php?tid=18650
още ми се върти в главата , ако ВВТто има собствен модул за управление , а се четът грешките на двигателя - там няма да има грешката от ВВТПредполагам си трябва сериозна диагностика , твоя скенер не е кой знае какво ..
Здравей колега твоя отговор повдига много въпроси в мен









- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: Какво да го правя този двигател N42
чуждия форум съм го дал само за пример че там твърдят че това нещо се калибрира , със специализирана диагностика. Иначе за вакуум помпа нали спомена нещо
пощракай над помпата и ВВТ , безкрайно ми е интересно какъв е проблема , след като се оказва че е масов на всичкото от горе
успех!
besnia_ написа:обаче проблема с вакумната помпа остава и той е един от главните,аз отворих едната ми то няма нищо вътре една пласмаскаот какво пука така не знам
пощракай над помпата и ВВТ , безкрайно ми е интересно какъв е проблема , след като се оказва че е масов на всичкото от горе
успех!

- besnia_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 22.09.2010
- Местоположение: london uk
- Пол: Мъж
- Кара: M sport
- Мечтае да кара: черно ламбо по прашните улици
Re: Какво да го правя този двигател N42
mitrax написа:чуждия форум съм го дал само за пример че там твърдят че това нещо се калибрира , със специализирана диагностика. Иначе за вакуум помпа нали спомена нещоbesnia_ написа:обаче проблема с вакумната помпа остава и той е един от главните,аз отворих едната ми то няма нищо вътре една пласмаскаот какво пука така не знам
пощракай над помпата и ВВТ , безкрайно ми е интересно какъв е проблема , след като се оказва че е масов на всичкото от горе
успех!
Здравей колега и колеги има развитие









http://www.youtube.com/watch?v=fsQYPse0F5A

- armagedon_762002
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 19.02.2011
- Местоположение: SW
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Re: Какво да го правя този двигател N42
Е това е друго нещо вече 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани