Въпрос за печка на Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- AUDI-6EFFFFFFFA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 46/320d
- Мечтае да кара: самолет
Re: Въпрос за печка на Е46
Здр колеги тези печки са много претенциозни аз мойта е нафтова Вебасто топ з.Разглобих я на основни части, пускам ток на всичко по отделно и си работи вентилатор.водна помпа нафтова помпа(дозиращата помпа).сглобявам пускам на колата на -5 градуса и само вентилатора въети за по 15 секунди и това е.Развали ли се само нова тук във форума има някакви догатки обаче май никой досега не я е подкарал.
.Безнадежна работа са
.


- StelllsKi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 5.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i m43
- Мечтае да кара: X6 --- ----
Re: Въпрос за печка на Е46
AUDI-6EFFFFFFFA написа:Здр колеги тези печки са много претенциозни аз мойта е нафтова Вебасто топ з.Разглобих я на основни части, пускам ток на всичко по отделно и си работи вентилатор.водна помпа нафтова помпа(дозиращата помпа).сглобявам пускам на колата на -5 градуса и само вентилатора въети за по 15 секунди и това е.Развали ли се само нова тук във форума има някакви догатки обаче май никой досега не я е подкарал..Безнадежна работа са
.
Колега след като си я разглобил нацяло печицата ще ми кажеш ли точно кои са и електрическите елементи,включително и датчиците които са по нея.Щом не можеш да я подкараш както си е оригинално на колата значи имаш проблем с управляващата част на печката.Сигурен съм че може да се направи да работи даже и само с релета без никаква електроника и може би ще стане и по надеждна отколкото OEM-a.Или ако има някакви по сложни действия които трябва да се извършат в нея може да се реализира с малък микроконтролер който да управлява цялата печка.Аз моята още я чакам тоя човек дето ще ми я дава е в Холандия сега иначе досега щях да съм измислил как да я накарам да работи по български вариант

- georgi1957
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 4.11.2009
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за печка на Е46
Четем внимателно. Пише всичко за отоплители Webasto Thermo Top E/C/P/Z - тези, които са нашите БМВ-та.
http://kavr.ru/car/081109/
http://www.autoklimat.ru/ak/%D0%BF%D1%8 ... E_tte.html
http://kavr.ru/car/081109/
http://www.autoklimat.ru/ak/%D0%BF%D1%8 ... E_tte.html
- AUDI-6EFFFFFFFA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 46/320d
- Мечтае да кара: самолет
Re: Въпрос за печка на Е46
Радвам се на ентосиазци като теб аз също трудно се отказвам въпреки че почти съм се предал.По принцип печката е елементарна като изпълнение освен управлението и.Като ел. части за които се сещам са вентилатор за подаване на въздох в горивната камера,водна помпа за цикулация на водата,реотан,сензор за следене на пламъка,и не на последно място имаш дозираща помпа която подава гориво която не е монтирана на печката, а под колата.Кажи на твойте хора да не я забравят като ти пращат печката.Видях че си питал дали работи с нафта под налягане.Отговора е не, спореед мен.Незная ти какво микроуправление можеш да направиш ама ако ги можеш тия обади се, и намене едно да направим колко бири ще изпием
.Горе долу работи така,говоря за моята печка тя няма бутон за пускане а се пуска автоматично когато паднат температурите.Пример външна по малка от -3 ,температура на водата(антифриза) по малка от40-45 градуса,от там се следи дали акумолатора няма спад 1-2 волта,отам дали резервоара не е ти на минимум(свети ти лампата на резерва).И като така вентилатора се включва за 15 секунди и гасне после дозиращата помпа почва да подава гориво,след това се пуска реотана,датчика следи за оган ако се забави и не се пали спира се подаване на гориво,този датчик(сензор) следи за всичко което и да не е в изправност, предозиране на гориво,спиране на пламък,загряване на водата над 105 градуса подава сигнал и печката влиза в авариен режим.Чакам развитие по темата ако нещо измислиш за управлвнието сподели ще е от голяма полза за мене и колегиите.Ако нещо съм пропуснал колегите да допълнят.

- crazydrift_85
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 9.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525i
- Мечтае да кара: e46 M3 GTR
Re: Въпрос за печка на Е46
Здравейте колеги,
изчетох цялата тема, но понеже моята баварка е М43 и съответно печката не е нафтова, а електрическа се надявам някой да даде мнение по следния въпрос:
Печката си бачка няма грешка (за сега), но понеже четох ако вашите се чуват сравнително тихо, то моята вие като реактивен двигател( вътре в купето няма проблем, но като сам отвън до капака не мога да си чуя приказката), та се питам дали това е нормално.Откакто сам я купил преди година и половина е така, а пак я взех със сумати фактури за смяна и обслужване на какво ли не от БМВ сервиз?
Иначе сработва или когато колата е напълно студена до момента, в който стрелката на температурата на водата не задмине синия сектор, или съответно ако е изстинала дотолкова че стрелката се е върнала в синия сектор.Ориентирайки се по шума от виенето предполагам че въпросната печка е разположена(като застана срещу колата се пада във ляво до радиатора като цилиндър с капак на който пише нещо от сорта на Piersburg), тъй като виенето идва точно от там.
Еми това е за моята печка, благодаря предварително и ще се радвам ако някой даде смислено мнение по въпроса.
изчетох цялата тема, но понеже моята баварка е М43 и съответно печката не е нафтова, а електрическа се надявам някой да даде мнение по следния въпрос:
Печката си бачка няма грешка (за сега), но понеже четох ако вашите се чуват сравнително тихо, то моята вие като реактивен двигател( вътре в купето няма проблем, но като сам отвън до капака не мога да си чуя приказката), та се питам дали това е нормално.Откакто сам я купил преди година и половина е така, а пак я взех със сумати фактури за смяна и обслужване на какво ли не от БМВ сервиз?
Иначе сработва или когато колата е напълно студена до момента, в който стрелката на температурата на водата не задмине синия сектор, или съответно ако е изстинала дотолкова че стрелката се е върнала в синия сектор.Ориентирайки се по шума от виенето предполагам че въпросната печка е разположена(като застана срещу колата се пада във ляво до радиатора като цилиндър с капак на който пише нещо от сорта на Piersburg), тъй като виенето идва точно от там.
Еми това е за моята печка, благодаря предварително и ще се радвам ако някой даде смислено мнение по въпроса.

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Въпрос за печка на Е46

Колегата сигурно говори за air pump - номер 1 на диаграмата (горе в ляво):
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=50
Si non confectus, non reficiat.
Re: Въпрос за печка на Е46
Аз да попитам, някой може ли да ми покаже снимка на нафтова печка, вградена в 330хд.
Питам това, защото всички разправяте, че печката седи от дясно под прозореца, където седят малките акумулатори.
Да ама на 330хд-то там седи блока на АБС-а и до сега никъде не съм виждал нафтова печка в такова чудо. Винаги са електрически, такава каквато е в моя автомобил в момента.
Питам това, защото всички разправяте, че печката седи от дясно под прозореца, където седят малките акумулатори.
Да ама на 330хд-то там седи блока на АБС-а и до сега никъде не съм виждал нафтова печка в такова чудо. Винаги са електрически, такава каквато е в моя автомобил в момента.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
Re: Въпрос за печка на Е46
Аз се бях запалил да слагам такава печка на моята кола „320Д 150кс- обаче нещата не са толкова лесни. Хардуеара е относително ясен- вебасто. Маркучи, помпи. Не е проблем да се свърже и антифриза и нафтата. Проблемите са два- първо как ще разпознае електрониката на колата допълнителния отоплитерл- т.е. как ще се командва тая печка? Идеята е като се включи печката да се пусне и вътре климатроника- да завърти вентилаторите и да отвори жалузите. Другото е, че тия печки са много кекави- непрекъснато нещо им има! Т.е. дори и донора да е реколта 2003- пак не е сигурно че печката ще е читава.....
my mods:
tv function; lumbar support; front pdc; xenon fogs; harmon kardon audio; webasto park heater with gsm remote; rear power sun blind; rear camera; AC Schnitzer exhaust muffler; DVB-T tunner
tv function; lumbar support; front pdc; xenon fogs; harmon kardon audio; webasto park heater with gsm remote; rear power sun blind; rear camera; AC Schnitzer exhaust muffler; DVB-T tunner
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Въпрос за печка на Е46
Един приятел си вгради навтова печка с дистанционно управление и доста добре си работи. Когато си на ски половин час по рано си пращаш смс на колата и когато влезеш в автомобила е топличко и мотора е подгрят.


- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
Re: Въпрос за печка на Е46
Сега ако кажеш на каква кола и колко пари излезе....
my mods:
tv function; lumbar support; front pdc; xenon fogs; harmon kardon audio; webasto park heater with gsm remote; rear power sun blind; rear camera; AC Schnitzer exhaust muffler; DVB-T tunner
tv function; lumbar support; front pdc; xenon fogs; harmon kardon audio; webasto park heater with gsm remote; rear power sun blind; rear camera; AC Schnitzer exhaust muffler; DVB-T tunner
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Въпрос за печка на Е46
alexsch написа:Аз се бях запалил да слагам такава печка на моята кола „320Д 150кс- обаче нещата не са толкова лесни. Хардуеара е относително ясен- вебасто. Маркучи, помпи. Не е проблем да се свърже и антифриза и нафтата. Проблемите са два- първо как ще разпознае електрониката на колата допълнителния отоплитерл- т.е. как ще се командва тая печка? Идеята е като се включи печката да се пусне и вътре климатроника- да завърти вентилаторите и да отвори жалузите. Другото е, че тия печки са много кекави- непрекъснато нещо им има! Т.е. дори и донора да е реколта 2003- пак не е сигурно че печката ще е читава.....
Разпознаването на хардуера и другото е лесно ..... има си кодиране за това. Но ти трябва голяма навигация .... даже има и тема за това как става с таймер с видео към него. А печката ако не работи винаги може да си я върнеш на моргата
- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
Re: Въпрос за печка на Е46
Колега, ако говориш за видеото от тази тема- да- гледах го! Именно то ми даде надежда, че може да станат нещата. Проблема обаче не е толкова лесно-решим! Това на клипа е пускане на печката и климатика чрез таймер. Това което искам аз- е печката да бъде разпозната от навигацията и да си я пускам от нея. Нещата обаче май не са пълг-енд-ръг! Не е номера само да пусна една жица от ДДЕ-то, една жица от таблото, захранване и маса и евентуално активиране на външно отопление/вентилация с тиса и на екрана да се появи необходимото меню, с което да се командва печката. Нещата изглежда са по-сложни....има си некъв софт, който е вкаран в тия печки и той не се разбира с к-линията на заводската навигация. Защо иначе на ретрофита дават да се пали с външен таймер? Що не е направено за коли, които имат навигация, като се добави печката (колкото и пари да й искат) да се появи на екрана редчето от което се пуска-? Това ми е въпросът!
PS- колегата Мачкатор преди време ме попари. Човекът доста разбира и е много компетентен. От него знам, че тия работи не стават така.....та сега ми е любопитно дали има нещо ново- някакъв начин да се прескочат, излъжат, заобиколят тия описни пречки...
PS- колегата Мачкатор преди време ме попари. Човекът доста разбира и е много компетентен. От него знам, че тия работи не стават така.....та сега ми е любопитно дали има нещо ново- някакъв начин да се прескочат, излъжат, заобиколят тия описни пречки...
my mods:
tv function; lumbar support; front pdc; xenon fogs; harmon kardon audio; webasto park heater with gsm remote; rear power sun blind; rear camera; AC Schnitzer exhaust muffler; DVB-T tunner
tv function; lumbar support; front pdc; xenon fogs; harmon kardon audio; webasto park heater with gsm remote; rear power sun blind; rear camera; AC Schnitzer exhaust muffler; DVB-T tunner
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Въпрос за печка на Е46
Илко Иванов, модератора беше слагал на неговата кола печка като преди това е нямало такава. Пиши му и го питай това което питаш тук! Успех!

- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Въпрос за печка на Е46
alexsch написа:Сега ако кажеш на каква кола и колко пари излезе....
''Webasto,
500€ от ebay + 300€ монтаж в ромъния.
500€ е малко скъпо ама аз я исках с телефон модул - тоест пускам я и я спрям с СМС, иначе са по евтини с дистанционо и още по евтини само с часовник.''
Монтирана е на AUDI.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани