320д ЕГР
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- inseCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 618
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: докато има!
- Мечтае да кара: Steptronic
- Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)
Re: 320д ЕГР
Zagy написа:Чакай сега, аз не разбрах - излиза тръбата, по която минава въздух от турбото към кулера ли? От налягането ли излиза? Ако от напора на въздуха сама изскача си купи една хубава скоба и я стегни яко. Ако не съм разбрал кажи - ще помислим за друго решение.
Днеска и това гледа,ама я направих да не марда почеве но не е от нея,знаех си че тия от Дару Кар не ми разбират ама НИЩО!!Утре сутринта ще промивам кулера ако трябва нов ще сменя защото мяйче от тама сичко става в моя случай...след това ще пиша

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: 320д ЕГР
Ако издиша от кулера колата трябва много да чади... ако е здрав проблема е другаде.
Si non confectus, non reficiat.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: 320д ЕГР
Aко е от кулера - няма да дими много.
Дими когато е спукан маркуча, защото когато турбото направи бууст - разтваря сцепената част в пъти повече, отколкото когато маркуча не е под напрежение.
П.с. Ебах тоо ЕГР !!!
Нещо не ми се вярва да е от него този проблем...не казвам, че съм компетентен...просто изказвам мнение...
Колега, дай 1 телефон на ЛС, за да те пратя при човек в София...
Дими когато е спукан маркуча, защото когато турбото направи бууст - разтваря сцепената част в пъти повече, отколкото когато маркуча не е под напрежение.
П.с. Ебах тоо ЕГР !!!
Нещо не ми се вярва да е от него този проблем...не казвам, че съм компетентен...просто изказвам мнение...
Колега, дай 1 телефон на ЛС, за да те пратя при човек в София...
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: 320д ЕГР
Абе ламарините на кулера са меки и налягането ги разтваря като розичка... ма де да знам - при сцепен маркуч верно чади да си е@е франко коня...
Si non confectus, non reficiat.
- inseCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 618
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: докато има!
- Мечтае да кара: Steptronic
- Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)
Re: 320д ЕГР
Zagy написа:Абе ламарините на кулера са меки и налягането ги разтваря като розичка... ма де да знам - при сцепен маркуч верно чади да си е@е франко коня...
Незнам,че днеска се пускахме с един колега с 320д 136 чипната на 160+ коня ии резултата беше...летящт старт от 60 на 3та и ме би с 4-5 коли...направо не можах да повярвам че е толкова зле...и започна да съска като змя от 1-2 дена..самняваме да не е преебан кулера и да съска него...
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
- inseCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 618
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: докато има!
- Мечтае да кара: Steptronic
- Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)
Re: 320д ЕГР
Zagy написа:Е ако не си чипосан е напълно нормално да те бие...
Днеска промихме интеркулера сичко енаред..обаче тръбата от към егр за към кълера долу има дупка днеска видяхме...сцепено като с нож...и мисля от това да е било сичко...ще поръчам друга...
П.С незнам дали имам чип ама от 80-120 на 4та предавка ги правя за 6 секунди а този пич с това 320д дето ме би яко ги праи за 7....
Не вижда логиката нешщо...

- inseCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 618
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: докато има!
- Мечтае да кара: Steptronic
- Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: 320д ЕГР
Ако мощността е спаднала много - може би не е само дупката.
Може колата да е влезнала в авариен режим и на това да се дължи ниската мощност.
Няма ли някой около теб с ДИС да я закачи, за да я видите ?
Може колата да е влезнала в авариен режим и на това да се дължи ниската мощност.
Няма ли някой около теб с ДИС да я закачи, за да я видите ?
- inseCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 618
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: докато има!
- Мечтае да кара: Steptronic
- Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)
Re: 320д ЕГР
Dimitroff написа:Ако мощността е спаднала много - може би не е само дупката.
Може колата да е влезнала в авариен режим и на това да се дължи ниската мощност.
Няма ли някой около теб с ДИС да я закачи, за да я видите ?
Колега по горе съм писал за преживяванията ми в Дару Кар

Дис+4 чааса разглабяна и накрая ми казаха че е само то тръбата...
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: 320д ЕГР
При пробив в турбопътищата мощността пада зверски - без значение дали е спукана тръба или кулер.
Si non confectus, non reficiat.
- oTECa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 2.07.2007
- Местоположение: Дупница
- Детайли за колата: 320д, 320и, 328и
Re: 320д ЕГР
Zagy написа:При пробив в турбопътищата мощността пада зверски - без значение дали е спукана тръба или кулер.
А загубата на мощност постоянна ли е, или е за момент и после пак надува. Щото при мен турбината надува, след което разтоварва сама. След 3-4 сек. пак надува и след 2-3 сек. пак разтоварва. Чества се доста (особено на 5-та) и моментния разходомера се връща до 8. Мерихме турбото - държи си перфектно налягане. Сменях 3-4 дебитомера, все същото. Сменях и вакуумния клапана преди турбото и сега пак мисля да го сменя, но не вярвам да е от него. НА ДИС даде грешка ниско налягане на турбината. Закачахме и мерихме вакуума докато колата работи и се форсира и видимо се виждаше как на момети вакуума се срива. Възможно ли е при мен проблема да е от дупка некаде по турбо пътищата?
- inseCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 618
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: докато има!
- Мечтае да кара: Steptronic
- Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)
Re: 320д ЕГР
oTECa написа:Zagy написа:При пробив в турбопътищата мощността пада зверски - без значение дали е спукана тръба или кулер.
А загубата на мощност постоянна ли е, или е за момент и после пак надува. Щото при мен турбината надува, след което разтоварва сама. След 3-4 сек. пак надува и след 2-3 сек. пак разтоварва. Чества се доста (особено на 5-та) и моментния разходомера се връща до 8. Мерихме турбото - държи си перфектно налягане. Сменях 3-4 дебитомера, все същото. Сменях и вакуумния клапана преди турбото и сега пак мисля да го сменя, но не вярвам да е от него. НА ДИС даде грешка ниско налягане на турбината. Закачахме и мерихме вакуума докато колата работи и се форсира и видимо се виждаше как на момети вакуума се срива. Възможно ли е при мен проблема да е от дупка некаде по турбо пътищата?
Незнам колега..погледни си и ти тази тръба...че аз ходих до софия преди това на 500000 майстора и мн ме е яд че нито един път не я свалих да я гледам...нищот не губиш сваля се за 10 мин

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: 320д ЕГР
Zagy написа:При пробив в турбопътищата мощността пада зверски - без значение дали е спукана тръба или кулер.
Заги - не е така.
На старата ми Е46ца (с ремап и ново турбо) съм пукал общо 3 пъти маркуча...пуши доста, но върви...само на максимална и във доста високи обороти се усеща, че губи мощност. (под доста високи имам в предвид нагоре от 3500 оборота)
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани