320д ЕГР

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 618
Регистриран на: 19.06.2007
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: докато има!
Мечтае да кара: Steptronic
Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)

Re: 320д ЕГР

Мнение от inseCT » 08 Юли 2010, 22:14

Zagy написа:Чакай сега, аз не разбрах - излиза тръбата, по която минава въздух от турбото към кулера ли? От налягането ли излиза? Ако от напора на въздуха сама изскача си купи една хубава скоба и я стегни яко. Ако не съм разбрал кажи - ще помислим за друго решение.


Днеска и това гледа,ама я направих да не марда почеве но не е от нея,знаех си че тия от Дару Кар не ми разбират ама НИЩО!!Утре сутринта ще промивам кулера ако трябва нов ще сменя защото мяйче от тама сичко става в моя случай...след това ще пиша :bchug:
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: 320д ЕГР

Мнение от Zagy » 08 Юли 2010, 22:41

Ако издиша от кулера колата трябва много да чади... ако е здрав проблема е другаде.
Si non confectus, non reficiat.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: 320д ЕГР

Мнение от Dimitroff » 08 Юли 2010, 22:48

Aко е от кулера - няма да дими много.
Дими когато е спукан маркуча, защото когато турбото направи бууст - разтваря сцепената част в пъти повече, отколкото когато маркуча не е под напрежение.

П.с. Ебах тоо ЕГР !!!
Нещо не ми се вярва да е от него този проблем...не казвам, че съм компетентен...просто изказвам мнение...
Колега, дай 1 телефон на ЛС, за да те пратя при човек в София...

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: 320д ЕГР

Мнение от Zagy » 08 Юли 2010, 23:22

Абе ламарините на кулера са меки и налягането ги разтваря като розичка... ма де да знам - при сцепен маркуч верно чади да си е@е франко коня...
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 618
Регистриран на: 19.06.2007
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: докато има!
Мечтае да кара: Steptronic
Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)

Re: 320д ЕГР

Мнение от inseCT » 09 Юли 2010, 1:44

Zagy написа:Абе ламарините на кулера са меки и налягането ги разтваря като розичка... ма де да знам - при сцепен маркуч верно чади да си е@е франко коня...


Незнам,че днеска се пускахме с един колега с 320д 136 чипната на 160+ коня ии резултата беше...летящт старт от 60 на 3та и ме би с 4-5 коли...направо не можах да повярвам че е толкова зле...и започна да съска като змя от 1-2 дена..самняваме да не е преебан кулера и да съска него...
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: 320д ЕГР

Мнение от Zagy » 09 Юли 2010, 9:36

Е ако не си чипосан е напълно нормално да те бие...
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 618
Регистриран на: 19.06.2007
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: докато има!
Мечтае да кара: Steptronic
Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)

Re: 320д ЕГР

Мнение от inseCT » 09 Юли 2010, 16:01

Zagy написа:Е ако не си чипосан е напълно нормално да те бие...


Днеска промихме интеркулера сичко енаред..обаче тръбата от към егр за към кълера долу има дупка днеска видяхме...сцепено като с нож...и мисля от това да е било сичко...ще поръчам друга...

П.С незнам дали имам чип ама от 80-120 на 4та предавка ги правя за 6 секунди а този пич с това 320д дето ме би яко ги праи за 7....
Не вижда логиката нешщо... :dunno:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 618
Регистриран на: 19.06.2007
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: докато има!
Мечтае да кара: Steptronic
Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)

Re: 320д ЕГР

Мнение от inseCT » 09 Юли 2010, 18:34

Според вазе столкова много ли спада мошноста при дупка в тази тръба!? :dunno:
Изображение

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: 320д ЕГР

Мнение от Dimitroff » 09 Юли 2010, 18:38

Ако мощността е спаднала много - може би не е само дупката.
Може колата да е влезнала в авариен режим и на това да се дължи ниската мощност.

Няма ли някой около теб с ДИС да я закачи, за да я видите ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 618
Регистриран на: 19.06.2007
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: докато има!
Мечтае да кара: Steptronic
Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)

Re: 320д ЕГР

Мнение от inseCT » 09 Юли 2010, 18:49

Dimitroff написа:Ако мощността е спаднала много - може би не е само дупката.
Може колата да е влезнала в авариен режим и на това да се дължи ниската мощност.

Няма ли някой около теб с ДИС да я закачи, за да я видите ?


Колега по горе съм писал за преживяванията ми в Дару Кар :mhihi:
Дис+4 чааса разглабяна и накрая ми казаха че е само то тръбата...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: 320д ЕГР

Мнение от pazokolarov » 09 Юли 2010, 19:04

Е, познали са хората, все пак :mhihi:
Изображение
ИзображениеИзображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: 320д ЕГР

Мнение от Zagy » 09 Юли 2010, 19:15

При пробив в турбопътищата мощността пада зверски - без значение дали е спукана тръба или кулер.
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 2.07.2007
Местоположение: Дупница
Детайли за колата: 320д, 320и, 328и

Re: 320д ЕГР

Мнение от oTECa » 09 Юли 2010, 19:34

Zagy написа:При пробив в турбопътищата мощността пада зверски - без значение дали е спукана тръба или кулер.

А загубата на мощност постоянна ли е, или е за момент и после пак надува. Щото при мен турбината надува, след което разтоварва сама. След 3-4 сек. пак надува и след 2-3 сек. пак разтоварва. Чества се доста (особено на 5-та) и моментния разходомера се връща до 8. Мерихме турбото - държи си перфектно налягане. Сменях 3-4 дебитомера, все същото. Сменях и вакуумния клапана преди турбото и сега пак мисля да го сменя, но не вярвам да е от него. НА ДИС даде грешка ниско налягане на турбината. Закачахме и мерихме вакуума докато колата работи и се форсира и видимо се виждаше как на момети вакуума се срива. Възможно ли е при мен проблема да е от дупка некаде по турбо пътищата?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 618
Регистриран на: 19.06.2007
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: докато има!
Мечтае да кара: Steptronic
Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)

Re: 320д ЕГР

Мнение от inseCT » 09 Юли 2010, 19:37

oTECa написа:
Zagy написа:При пробив в турбопътищата мощността пада зверски - без значение дали е спукана тръба или кулер.

А загубата на мощност постоянна ли е, или е за момент и после пак надува. Щото при мен турбината надува, след което разтоварва сама. След 3-4 сек. пак надува и след 2-3 сек. пак разтоварва. Чества се доста (особено на 5-та) и моментния разходомера се връща до 8. Мерихме турбото - държи си перфектно налягане. Сменях 3-4 дебитомера, все същото. Сменях и вакуумния клапана преди турбото и сега пак мисля да го сменя, но не вярвам да е от него. НА ДИС даде грешка ниско налягане на турбината. Закачахме и мерихме вакуума докато колата работи и се форсира и видимо се виждаше как на момети вакуума се срива. Възможно ли е при мен проблема да е от дупка некаде по турбо пътищата?


Незнам колега..погледни си и ти тази тръба...че аз ходих до софия преди това на 500000 майстора и мн ме е яд че нито един път не я свалих да я гледам...нищот не губиш сваля се за 10 мин :bchug:
Изображение

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: 320д ЕГР

Мнение от Dimitroff » 09 Юли 2010, 19:43

Zagy написа:При пробив в турбопътищата мощността пада зверски - без значение дали е спукана тръба или кулер.


Заги - не е така.
На старата ми Е46ца (с ремап и ново турбо) съм пукал общо 3 пъти маркуча...пуши доста, но върви...само на максимална и във доста високи обороти се усеща, че губи мощност. (под доста високи имам в предвид нагоре от 3500 оборота)

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook