акумулатор???
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- IKN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 /316i
Re: акумулатор???
Eдно допълнение от мен ,макар и със закъснение .
Значи причината с дни да не може да зареди и да изключи зарядното е била в самия
акумулатор - бил е в клинична смърт . След поставяне в колата издържаше един ден
и на другия вече не можеше да завърти стартера ,макар че в покой показваше 12.2 в.
Понеже бях почнал да се съмнявам в зарядното ,имах под ръка друг акумулатор
на 1.5 г. също силно разреден -11в. След включване на заряд се зареди напълно за 18 ч.
и зарядното автоматично премина в режим на поддържане. Напрежението след
изключване беше 13.2 в. в покой и 13 в. след 24 часа.
С този малък /53а/ акум. карах почти седмица без никакъв проблем ,докато си купя нов
с подходящия капацитет и размери . Между другото чисто новите от магазина също не
са заредени докрай . Моят /74ач,580/ показваше 12.75 в. и реших да го включа на умното
зарядно . Оказа се ,че му трябват близо 7 часа докато зарядното само изключи.
Сега от 2 дена стартера направо върти като луд ,даже имам усещането че колата е
станала по пъргава ,а мотора работи по меко на празен ход.
В заключение - изключително съм доволен от това зарядно ,риска да кипне акумулатор
и да се прецака е сведен до нула.
Значи причината с дни да не може да зареди и да изключи зарядното е била в самия
акумулатор - бил е в клинична смърт . След поставяне в колата издържаше един ден
и на другия вече не можеше да завърти стартера ,макар че в покой показваше 12.2 в.
Понеже бях почнал да се съмнявам в зарядното ,имах под ръка друг акумулатор
на 1.5 г. също силно разреден -11в. След включване на заряд се зареди напълно за 18 ч.
и зарядното автоматично премина в режим на поддържане. Напрежението след
изключване беше 13.2 в. в покой и 13 в. след 24 часа.
С този малък /53а/ акум. карах почти седмица без никакъв проблем ,докато си купя нов
с подходящия капацитет и размери . Между другото чисто новите от магазина също не
са заредени докрай . Моят /74ач,580/ показваше 12.75 в. и реших да го включа на умното
зарядно . Оказа се ,че му трябват близо 7 часа докато зарядното само изключи.
Сега от 2 дена стартера направо върти като луд ,даже имам усещането че колата е
станала по пъргава ,а мотора работи по меко на празен ход.

В заключение - изключително съм доволен от това зарядно ,риска да кипне акумулатор
и да се прецака е сведен до нула.
- kunaa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 12.12.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D
- Мечтае да кара: м5
- Детайли за колата: черна печка
Re: акумулатор???
Аз купих тоя с 40 месеца гаранция за 187лв и за сега всичко е наред

http://www.akumulatori.bg/172/Product/1 ... Block#info


http://www.akumulatori.bg/172/Product/1 ... Block#info
Алкохол ДА шофьорлък НЕ
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: акумулатор???
kunaa написа:Аз купих тоя с 40 месеца гаранция за 187лв и за сега всичко е наред![]()
http://www.akumulatori.bg/172/Product/1 ... Block#info
не е ли слабичък за 320d ? аз съм 100ah,а иначе мисля,че минимално 84ah е по каталог за тази кола
- streetracing12
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: акумулатор???
Да споделя и аз мнение може да е от полза на някой.
+1 за Bosch Silver plus s5 100ah цена 380лв с 3 години гаранция много съм доволен
Колата е е46 330 дизел
+1 за Bosch Silver plus s5 100ah цена 380лв с 3 години гаранция много съм доволен

Колата е е46 330 дизел
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: акумулатор???
streetracing12 написа:Да споделя и аз мнение може да е от полза на някой.
+1 за Bosch Silver plus s5 100ah цена 380лв с 3 години гаранция много съм доволен
Колата е е46 330 дизел
На 320d съм със същият акумулатор,но с лека подробност

П.П в нета го намерих горе долу на тази цена.
http://www.akumulatori.bg/156/Product/33/Bosch%20100Ah%20S5
- kunaa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 12.12.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D
- Мечтае да кара: м5
- Детайли за колата: черна печка
Re: акумулатор???
Не е слаб. Заводския бмв акумулатор който свалих от колата беше 80А 680 пусков ток а този е 80 на 740
Алкохол ДА шофьорлък НЕ
- kunaa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 12.12.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D
- Мечтае да кара: м5
- Детайли за колата: черна печка
Re: акумулатор???
Вече две години от покупката и нямам никакви проблеми. А има още 16 месеца гаранция. Изпробван на -9 градуса пали си без проблем
Алкохол ДА шофьорлък НЕ
- adko001
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 2.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 320d '03
- Мечтае да кара: E90 V10 Hartge
Re: акумулатор???
Колеги, помагайте!!! Използвам темата, тъй като има много за акумулатор.
Миналата седмица акумулатора ми взе да си отива, докато изведнъж една сутрин
спрях да мога да паля с него. След замервания и консултации с 2 майстора
стигнахме до извода, че сме за нов акумулатор(макар вече да имам по-различно
мнение по въпроса) и го смених днес. Интересното е, че червената лампа,
символизираща "акумулатор" продължава да присветва от време на време,
така прави от месеци, особено, когато е около нула градуса и под навън,
притеснява ме факта, че ще си замине и новия ми акумулатор...
Динамото ми е ремонтирано, сменени четки и някакви други компоненти (по
препоръка на майстора - жичкаджия). Замервайки с мултицед динамото захранва
с 14.2/3/4 волта, което от своя страна ми говори, че всичко е наред с него.
Присветва лампата, когато колата е студена и при смяна на скорости, един вид,
когато оборотите спадат за момент, някакви идеи да ме посъветвате към какво да
се насоча?
Ето какво ми показва динамото при запален двигател:
Миналата седмица акумулатора ми взе да си отива, докато изведнъж една сутрин
спрях да мога да паля с него. След замервания и консултации с 2 майстора
стигнахме до извода, че сме за нов акумулатор(макар вече да имам по-различно
мнение по въпроса) и го смених днес. Интересното е, че червената лампа,
символизираща "акумулатор" продължава да присветва от време на време,
така прави от месеци, особено, когато е около нула градуса и под навън,
притеснява ме факта, че ще си замине и новия ми акумулатор...
Динамото ми е ремонтирано, сменени четки и някакви други компоненти (по
препоръка на майстора - жичкаджия). Замервайки с мултицед динамото захранва
с 14.2/3/4 волта, което от своя страна ми говори, че всичко е наред с него.
Присветва лампата, когато колата е студена и при смяна на скорости, един вид,
когато оборотите спадат за момент, някакви идеи да ме посъветвате към какво да
се насоча?
Ето какво ми показва динамото при запален двигател:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: акумулатор???
А пистов ремък и обтяжна ролка сменял ли си скоро? Капни малко водица върху ремъка на работещ мотор,като разбирасе внимаваш!adko001 написа:Колеги, помагайте!!! Използвам темата, тъй като има много за акумулатор.
Миналата седмица акумулатора ми взе да си отива, докато изведнъж една сутрин
спрях да мога да паля с него. След замервания и консултации с 2 майстора
стигнахме до извода, че сме за нов акумулатор(макар вече да имам по-различно
мнение по въпроса) и го смених днес. Интересното е, че червената лампа,
символизираща "акумулатор" продължава да присветва от време на време,
така прави от месеци, особено, когато е около нула градуса и под навън,
притеснява ме факта, че ще си замине и новия ми акумулатор...
Динамото ми е ремонтирано, сменени четки и някакви други компоненти (по
препоръка на майстора - жичкаджия). Замервайки с мултицед динамото захранва
с 14.2/3/4 волта, което от своя страна ми говори, че всичко е наред с него.
Присветва лампата, когато колата е студена и при смяна на скорости, един вид,
когато оборотите спадат за момент, някакви идеи да ме посъветвате към какво да
се насоча?
Ето какво ми показва динамото при запален двигател:
Според мен ремъка приплъзва докато мотора е студен и затова се получава присветването на лампата.
Прегледай буксата и кабелите на алтернатора,както и гайката на +-са дали е стегната.
- adko001
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 2.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 320d '03
- Мечтае да кара: E90 V10 Hartge
Re: акумулатор???


Не съм сменял ролката и ремъка скоро.
Re: акумулатор???
adko001 написа::yes:ще го направя, има голяма логика в това, което казваш, защото ми го прави тоя номер, когато е студена и при натоварване на повече консуматори, след като загрее спира..
Не съм сменял ролката и ремъка скоро.
Ок. Пиши после дали има ефект от смяната.

Re: акумулатор???
Колега забравих да ти кажа,че ремъка трябва да е Континентал. Иначе пак ще свири и приплъзва.
Аз купих моя от колегата laviatan лично от магазина му. Та там видях и каква е разликата в ремъците Гейтс,Дайко и Континентал.
Аз купих моя от колегата laviatan лично от магазина му. Та там видях и каква е разликата в ремъците Гейтс,Дайко и Континентал.
- adko001
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 2.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 320d '03
- Мечтае да кара: E90 V10 Hartge
Re: акумулатор???
BMW_320CI написа:adko001 написа::yes:ще го направя, има голяма логика в това, което казваш, защото ми го прави тоя номер, когато е студена и при натоварване на повече консуматори, след като загрее спира..
Не съм сменял ролката и ремъка скоро.
Ок. Пиши после дали има ефект от смяната.
Свалих генератора и го дадох на майстор да го прави, той каза, че всичко е окей по него,
качих го и забелязах, че щипката на буксата е леко пукната и я подсилих, за да прави
добър контакт, засега е окей, спря да светка лампата, но ще видя как е като паднат малко
температурите, защото главно тогава ми прави проблема.
Re: акумулатор???
Здравейте.
Искам да попитам, нормално ли е да ми показва 12.2 v в скритото меню, след като колата не е палена 7 дена ?
Това признак ли е, че си отива акумулатора ?
Не знам какъв, защото е много на неудобно място (в багажника) и не мога да махна тая пластмаса, за да видя колко ампер-часа е.
Искам да попитам, нормално ли е да ми показва 12.2 v в скритото меню, след като колата не е палена 7 дена ?
Това признак ли е, че си отива акумулатора ?
Не знам какъв, защото е много на неудобно място (в багажника) и не мога да махна тая пластмаса, за да видя колко ампер-часа е.
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: акумулатор???
Kurtov написа:Здравейте.
Искам да попитам, нормално ли е да ми показва 12.2 v в скритото меню, след като колата не е палена 7 дена ?
Това признак ли е, че си отива акумулатора ?
Не знам какъв, защото е много на неудобно място (в багажника) и не мога да махна тая пластмаса, за да видя колко ампер-часа е.
Това е признак, че акумулаторът ти ще кара още много време. Все пак премери волтажа с един мултицет, защото на много коли това меню показва глупости. Почне ли да пада под 12.0V трябва да почнеш да заделяш пари.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани