Е46 М3 или Порше 911 Карера
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
65 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- mom4e_s_BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 5.04.2007
- Местоположение: BG
Е46 М3 или Порше 911 Карера
Вече стана почти година откакто имам е46 330 купе и по моя обичай да сменям всяка година колите се чудя коя да избера . Едната е да остана верен на БМВ и да си взема Е46 М3 03-04, а другата е Порше 911 Карера 2004 . Днес карах и 2-те и бих казал , че са супер коли .
М3 и сегашната ми са почти равни по ускорение и държане на пътя , а Поршето ми хареса с всичко ( звук , държане на пътя , завои, ускорение) и е равно по параметри на М3 . Единственото , което ме притеснявя обаче е , че нищо не разбирам от Порше , а за БМВ си имам всички книги, сам си го поддържам и поправям и съм имал предишен опит с други БМВ-та. Някой да ме посъветва нещо и коя да избера от двете , ако вие имахте избора?
М3 и сегашната ми са почти равни по ускорение и държане на пътя , а Поршето ми хареса с всичко ( звук , държане на пътя , завои, ускорение) и е равно по параметри на М3 . Единственото , което ме притеснявя обаче е , че нищо не разбирам от Порше , а за БМВ си имам всички книги, сам си го поддържам и поправям и съм имал предишен опит с други БМВ-та. Някой да ме посъветва нещо и коя да избера от двете , ако вие имахте избора?
К&Н филтър , прозрачни корнери със сини крушки
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Бмв форум сме все пак ... та ...
Аз бих избрал бмв-то първо, че си го познавам и 2ро можеш все пак и до магазина да отиддеш с него ... има си повечко място
Пък и като стил на каране поршето си е по-трудна работа... ако не по-трудна доста различна ...(задния двигател нали ...)
поршето бих го избрал за 2ра кола
Аз бих избрал бмв-то първо, че си го познавам и 2ро можеш все пак и до магазина да отиддеш с него ... има си повечко място
Пък и като стил на каране поршето си е по-трудна работа... ако не по-трудна доста различна ...(задния двигател нали ...)
поршето бих го избрал за 2ра кола

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Гледам, че по е46фанатикс почти всички, който имат М3-ки преминават към П-кар както те го наричат. Където аз живея долу има един, който кара Карера 4S.. и колата е направо уникална... но и това което каза Шаро е истина. М3 си става и за през деня,а П-кар-а всякаш е по-специална не става за всеки ден.. а и м3-ката доста носи на тунинг
каквото и да решиш няма да сгрешиш 


There is no replacement for displacement
- bmw_bulgar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.11.2006
- Кара: ВАЗ 2105
- Мечтае да кара: Ferrari F40 LM
ас мисля тва че не познаваш поршетата толкова добре колкото БМВ-та не тря да те спира. До колкото знам говориш и четеш англиски, ако ти тря информация за поршета ето ти форума които тя да посетиш:
http://6speedonline.com/
Ас мисля че и двете са супер, ама както казваш поршето звучи и се чуства супер. Ас лично 911 несъм карал ама карах Каиман С преди 2 седмици, и бих си сменил тунингованата 330ската веднага за порше. Просто е по истинска кола, по се чустваш свързан с пътя.
Но всичко зависи от такъв живот живееш. Дали имаш втора кола, дали ти тря място в багажника, какви са улиците около теб, дали ти трябват задни седалки все пак. Дали можеш да си позволиш подрушката на порше( хем че се съмнявам че ще си тръгнал да си копуваш М3 или 911 ако е можеше. И така на татака.
Чисто погледнато от гледната точка на спортна кола мися че поршето ще ти доставя по голямо удоволстие, но не е толкова практично колкото е46 М3....
http://6speedonline.com/
Ас мисля че и двете са супер, ама както казваш поршето звучи и се чуства супер. Ас лично 911 несъм карал ама карах Каиман С преди 2 седмици, и бих си сменил тунингованата 330ската веднага за порше. Просто е по истинска кола, по се чустваш свързан с пътя.
Но всичко зависи от такъв живот живееш. Дали имаш втора кола, дали ти тря място в багажника, какви са улиците около теб, дали ти трябват задни седалки все пак. Дали можеш да си позволиш подрушката на порше( хем че се съмнявам че ще си тръгнал да си копуваш М3 или 911 ако е можеше. И така на татака.
Чисто погледнато от гледната точка на спортна кола мися че поршето ще ти доставя по голямо удоволстие, но не е толкова практично колкото е46 М3....

- bmw_bulgar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.11.2006
- Кара: ВАЗ 2105
- Мечтае да кара: Ferrari F40 LM
бате я изброи всяка кола с какви екстри идва, за колко ти я предлагат, и пусни по една снимка да решим вапроса:) хехе

Не съм много запознат с поршетата, но погледнах набързо за 2004 911 и се харчат към 70000$ . М3 2004 е към 38000$.
И не знам какво имаш педвид с това почти толкова бързо като М3,
Не мисла че 330 и М3 могат да се сравняват, ако казваш почти 2-3 сек. разлика от 0-100 съм съгласен с теб.
Лично аз съм с двете ръце за М3.....освен ако не е GT
И не знам какво имаш педвид с това почти толкова бързо като М3,
Не мисла че 330 и М3 могат да се сравняват, ако казваш почти 2-3 сек. разлика от 0-100 съм съгласен с теб.
Лично аз съм с двете ръце за М3.....освен ако не е GT

- bmw_bulgar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.11.2006
- Кара: ВАЗ 2105
- Мечтае да кара: Ferrari F40 LM
за цените си прав, 05 ще струва 60-70$, освен ако не я купъва от порше форум (къто този и е много наточена, тук в америка им пада цената ако е много пипана колата).
а за М3 пак си прав, пак толкова излиза.
911 02 може да ти излезе колкото М3 (30-40$).
а за М3 пак си прав, пак толкова излиза.
911 02 може да ти излезе колкото М3 (30-40$).

С две ръце за поршето.
М3 е яка кола , но поршето си е върха на гъзарията. Ако вземеш 4-ка (4х4) просто няма такава кола която да стои така на пътя и да ти доставя такова удоволствие.
Имам един приятел някога беше фен на Мерцедес след това стана фен на БМВ, но от както се качи на Порше карера 4 няма друга кола за него и сега иска да си вземе 997. Поршето също си има багажник отпред, малко по кът са седалките, но ако това не ти е проблем не мисля, че има причина да се замисляш. Скачай в тая жаба и не се замисляй
))
вземеш ли го ще забравиш, че си питал някога нещо такова 
М3 е яка кола , но поршето си е върха на гъзарията. Ако вземеш 4-ка (4х4) просто няма такава кола която да стои така на пътя и да ти доставя такова удоволствие.
Имам един приятел някога беше фен на Мерцедес след това стана фен на БМВ, но от както се качи на Порше карера 4 няма друга кола за него и сега иска да си вземе 997. Поршето също си има багажник отпред, малко по кът са седалките, но ако това не ти е проблем не мисля, че има причина да се замисляш. Скачай в тая жаба и не се замисляй





- Scouser
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 274
- Регистриран на: 20.07.2006
- Местоположение: Детройт, Плевен
Re: Е46 М3 или Порше 911 Карера
mom4e_s_BMW написа: ...М3 и сегашната ми са почти равни по ускорение и държане на пътя , ......






А по темата, ако нямаш втора кола в Чикаго с поршето зимата ше си фанеш парите. То не че с М3 ще си по добре ама с едни зимни гуми ще преживееш. Плюс това като знам как ни солят зимата не ми се мисли. Мен ме яд петицата да карам зимата щото и се ебава мамата, а за $40к $50л ще ми се свие сърцето. Знам че там вече е трудно да впечадлиш с нещо и знам бая хора си накупиха М3-ки ама наистина ако нямаш втора кола скачай на една без да се замислиш. Също така колкото БМВ-то е капризно за поправки, за Поршето е двойно. Хубави коли са ама не за всеки ден. Течове на масло са всекидневие и търбота-та заминават от високите температури на около 50к-60к мили. Така че си направи една аритметика без да слагаш гъзерия фактора.
за перформанс порше>м3, овсен не е ЦСЛ.
На мен ми изглежда доста по-рентабилно обаче М3 или дори един корвет пред поршето.
И двете коли са страшно красиви, на 911 не съм се качвал, но предполагам че не отстъпва по никакъв начин на бимата.
На мен ми изглежда доста по-рентабилно обаче М3 или дори един корвет пред поршето.
И двете коли са страшно красиви, на 911 не съм се качвал, но предполагам че не отстъпва по никакъв начин на бимата.
"Провалът не е опция, провалът не е вариант, провалът не е избор - той не може да бъде и решение."
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Абе прасето си е прасе. Според мене БМВ фен който си купува Порше вообще не предава марката, просто се изкачва в света.
А от тези по спортните марки, Порше е от най практичните.
А от тези по спортните марки, Порше е от най практичните.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- SummonedToDIe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2068
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
WeiSTD написа:Абе прасето си е прасе. Според мене БМВ фен който си купува Порше вообще не предава марката, просто се изкачва в света.
А от тези по спортните марки, Порше е от най практичните.
Прав си бате


Re: Е46 М3 или Порше 911 Карера
mom4e_s_BMW написа:...М3 и сегашната ми са почти равни по ускорение и държане на пътя , а Поршето ми хареса с всичко ( звук , държане на пътя , завои, ускорение) и е равно по параметри на М3...
От твоите думи разбирам следното:
330=М3; М3=911 Карера; => 330=911Карера
Според тази логика защо трябва да
трошиш пари и нерви за Порш, когато
имаш кола, която дава същите "параметри"
Можеш спокойно да помислиш за нещо
по-бързо

65 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани