Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535i
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp

Мнение от Tsureto » 07 Фев 2017, 10:23

Колеги, как да изолирам най-добре ЕГР клапана? Чета много различни начини, но искам да го направя с подръчни материали и не говорим за софтуерно.
Търсих по форума, youtube, но или аз съм смотан и не намирам нищо или няма.
Колата е e46, 2.0d, 136hp
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: M550d

Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp

Мнение от bobreti » 07 Фев 2017, 11:09

Cvetun написа:Колеги, как да изолирам най-добре ЕГР клапана? Чета много различни начини, но искам да го направя с подръчни материали и не говорим за софтуерно.
Търсих по форума, youtube, но или аз съм смотан и не намирам нищо или няма.
Колата е e46, 2.0d, 136hp

На студен мотор спри вакума на agr-а,като набиеш една съчма в маркуча

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535i
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp

Мнение от Tsureto » 07 Фев 2017, 11:29

bobreti написа:
Cvetun написа:Колеги, как да изолирам най-добре ЕГР клапана? Чета много различни начини, но искам да го направя с подръчни материали и не говорим за софтуерно.
Търсих по форума, youtube, но или аз съм смотан и не намирам нищо или няма.
Колата е e46, 2.0d, 136hp

На студен мотор спри вакума на agr-а,като набиеш една съчма в маркуча


Само това ще го изолира ли напълно ? Просто едно винтче в маркуча ?
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: M550d

Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp

Мнение от bobreti » 07 Фев 2017, 11:31

Cvetun написа:
bobreti написа:
Cvetun написа:Колеги, как да изолирам най-добре ЕГР клапана? Чета много различни начини, но искам да го направя с подръчни материали и не говорим за софтуерно.
Търсих по форума, youtube, но или аз съм смотан и не намирам нищо или няма.
Колата е e46, 2.0d, 136hp

На студен мотор спри вакума на agr-а,като набиеш една съчма в маркуча


Само това ще го изолира ли напълно ? Просто едно винтче в маркуча ?

да

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535i
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp

Мнение от Tsureto » 07 Фев 2017, 13:49

Така ли ?
И само за инфо, какво променя изолацията на клапана ?

Изображение
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 6.04.2016
Местоположение: Петрич
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 320d 150 hp 2003 turing
Мечтае да кара: 7 серия

Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp

Мнение от novatora » 07 Фев 2017, 14:41

ЕГР клапана служи за екологична гледна точка. Връща изгорели газове за доизгаряне за да се намалят вредните емисии. Но така колектора и мапа стават мазало с времето. Тези пари в комбинация от хубавия ни дизел правят згурия която затапва всичко. Разликата с изолиран егр е, че зимно време загрява по бавно мотора, малко колата става по нервна. Когато нямаш проблем с егр и си работи коректно по добре не го пипай. Изолира се когато е скъсана мембраната му или сълзи. Много колеги са го махали но след време пак са го възтановявали защото мотора работи по меко. Можеш да свалиш егр и да го почистиш с обезмаслител. Аз така направих. Докато няма проблеми с него не го пипам. Чувал съм че за да е изолиран на 100%трябва запушване на вакума и софтуерна намеса за ограничаването на използваните от него милиграми (пари)

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp

Мнение от Zagy » 07 Фев 2017, 14:43

Така се изолира ЕГР на този мотор. Промяната е, че колата спира да си яде лайната - колекторите не се цапат и не се задръстват от сажди, и мотора диша малко по-добре.
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535i
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp

Мнение от Tsureto » 07 Фев 2017, 15:37

А да сложа ли ламаринка от лявата страна на клапана (от снимката), там по тръбата? Защото има вероятност да е отворен още, нищо че сложих винта на студен двигател...
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: M550d

Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp

Мнение от bobreti » 07 Фев 2017, 15:55

:yes:
Zagy написа:Така се изолира ЕГР на този мотор. Промяната е, че колата спира да си яде лайната - колекторите не се цапат и не се задръстват от сажди, и мотора диша малко по-добре.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: M550d

Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp

Мнение от bobreti » 07 Фев 2017, 15:56

Cvetun написа:А да сложа ли ламаринка от лявата страна на клапана (от снимката), там по тръбата? Защото има вероятност да е отворен още, нищо че сложих винта на студен двигател...

Свали маркуча на турбото и виж как стои или го бутни леко с една отвертка

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535i
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp

Мнение от Tsureto » 07 Фев 2017, 16:10

Ок, ако е затворен, това винтче на този малък маркуч спира клапана да се отваря??? Съжалявам, но ми е найстина странно, как този не малък клапан едно винтче, на едно малко "маркуче" го спира да отваря :dunno:
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: M550d

Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp

Мнение от bobreti » 07 Фев 2017, 16:12

Cvetun написа:Ок, ако е затворен, това винтче на този малък маркуч спира клапана да се отваря??? Съжалявам, но ми е найстина странно, как този не малък клапан едно винтче, на едно малко "маркуче" го спира да отваря :dunno:

Вакума движи АГР-а,като няма вакум няма движение (параграф 22) :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp

Мнение от zvetiko » 07 Фев 2017, 16:16

Cvetun написа:Ок, ако е затворен, това винтче на този малък маркуч спира клапана да се отваря??? Съжалявам, но ми е найстина странно, как този не малък клапан едно винтче, на едно малко "маркуче" го спира да отваря :dunno:


Наистина е интересно- както и когато натиснеш с крак едно малко нещо от дясно и тон и половина "хвръкват". :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 26.04.2013
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж

Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp

Мнение от STEVAL » 07 Фев 2017, 22:38

Колегата май е затапил грешния край на маркуча.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 478
Регистриран на: 14.03.2014
Пол: Мъж
Кара: e70 3.0d
Детайли за колата: remapped

ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998

Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp

Мнение от cmdkick » 07 Фев 2017, 23:21

STEVAL написа:Колегата май е затапил грешния край на маркуча.

:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: #нимоа

Колегата се е подсигурил при рязко спадане на атмосферното налягане случайно да не се отвори пак. Нищо лично, колега :bchug: :bchug:
Tires are evil - destroy them all ...

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook