Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Tsureto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535i
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp
Колеги, как да изолирам най-добре ЕГР клапана? Чета много различни начини, но искам да го направя с подръчни материали и не говорим за софтуерно.
Търсих по форума, youtube, но или аз съм смотан и не намирам нищо или няма.
Колата е e46, 2.0d, 136hp
Търсих по форума, youtube, но или аз съм смотан и не намирам нищо или няма.
Колата е e46, 2.0d, 136hp
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp
Cvetun написа:Колеги, как да изолирам най-добре ЕГР клапана? Чета много различни начини, но искам да го направя с подръчни материали и не говорим за софтуерно.
Търсих по форума, youtube, но или аз съм смотан и не намирам нищо или няма.
Колата е e46, 2.0d, 136hp
На студен мотор спри вакума на agr-а,като набиеш една съчма в маркуча
- Tsureto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535i
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp
bobreti написа:Cvetun написа:Колеги, как да изолирам най-добре ЕГР клапана? Чета много различни начини, но искам да го направя с подръчни материали и не говорим за софтуерно.
Търсих по форума, youtube, но или аз съм смотан и не намирам нищо или няма.
Колата е e46, 2.0d, 136hp
На студен мотор спри вакума на agr-а,като набиеш една съчма в маркуча
Само това ще го изолира ли напълно ? Просто едно винтче в маркуча ?
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp
Cvetun написа:bobreti написа:Cvetun написа:Колеги, как да изолирам най-добре ЕГР клапана? Чета много различни начини, но искам да го направя с подръчни материали и не говорим за софтуерно.
Търсих по форума, youtube, но или аз съм смотан и не намирам нищо или няма.
Колата е e46, 2.0d, 136hp
На студен мотор спри вакума на agr-а,като набиеш една съчма в маркуча
Само това ще го изолира ли напълно ? Просто едно винтче в маркуча ?
да
- Tsureto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535i
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp
Така ли ?
И само за инфо, какво променя изолацията на клапана ?

И само за инфо, какво променя изолацията на клапана ?

Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- novatora
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 6.04.2016
- Местоположение: Петрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 320d 150 hp 2003 turing
- Мечтае да кара: 7 серия
Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp
ЕГР клапана служи за екологична гледна точка. Връща изгорели газове за доизгаряне за да се намалят вредните емисии. Но така колектора и мапа стават мазало с времето. Тези пари в комбинация от хубавия ни дизел правят згурия която затапва всичко. Разликата с изолиран егр е, че зимно време загрява по бавно мотора, малко колата става по нервна. Когато нямаш проблем с егр и си работи коректно по добре не го пипай. Изолира се когато е скъсана мембраната му или сълзи. Много колеги са го махали но след време пак са го възтановявали защото мотора работи по меко. Можеш да свалиш егр и да го почистиш с обезмаслител. Аз така направих. Докато няма проблеми с него не го пипам. Чувал съм че за да е изолиран на 100%трябва запушване на вакума и софтуерна намеса за ограничаването на използваните от него милиграми (пари)
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp
Така се изолира ЕГР на този мотор. Промяната е, че колата спира да си яде лайната - колекторите не се цапат и не се задръстват от сажди, и мотора диша малко по-добре.
Si non confectus, non reficiat.
- Tsureto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535i
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp
А да сложа ли ламаринка от лявата страна на клапана (от снимката), там по тръбата? Защото има вероятност да е отворен още, нищо че сложих винта на студен двигател...
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp

Zagy написа:Така се изолира ЕГР на този мотор. Промяната е, че колата спира да си яде лайната - колекторите не се цапат и не се задръстват от сажди, и мотора диша малко по-добре.
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp
Cvetun написа:А да сложа ли ламаринка от лявата страна на клапана (от снимката), там по тръбата? Защото има вероятност да е отворен още, нищо че сложих винта на студен двигател...
Свали маркуча на турбото и виж как стои или го бутни леко с една отвертка
- Tsureto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535i
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp
Ок, ако е затворен, това винтче на този малък маркуч спира клапана да се отваря??? Съжалявам, но ми е найстина странно, как този не малък клапан едно винтче, на едно малко "маркуче" го спира да отваря 

Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp
Cvetun написа:Ок, ако е затворен, това винтче на този малък маркуч спира клапана да се отваря??? Съжалявам, но ми е найстина странно, как този не малък клапан едно винтче, на едно малко "маркуче" го спира да отваря
Вакума движи АГР-а,като няма вакум няма движение (параграф 22)

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp
Cvetun написа:Ок, ако е затворен, това винтче на този малък маркуч спира клапана да се отваря??? Съжалявам, но ми е найстина странно, как този не малък клапан едно винтче, на едно малко "маркуче" го спира да отваря
Наистина е интересно- както и когато натиснеш с крак едно малко нещо от дясно и тон и половина "хвръкват".

- STEVAL
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 26.04.2013
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp
Колегата май е затапил грешния край на маркуча.
- cmdkick
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Изолиране на ЕГР 2.0d 136hp
STEVAL написа:Колегата май е затапил грешния край на маркуча.












Колегата се е подсигурил при рязко спадане на атмосферното налягане случайно да не се отвори пак. Нищо лично, колега


Tires are evil - destroy them all ...
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани