Постоянно възникване на грешки "Glow plug cylinder 1,2,3 и4"
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Maverick1208
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 30.11.2010
- Пол: Мъж
Постоянно възникване на грешки "Glow plug cylinder 1,2,3 и4"
Здравейте колеги, имам следния проблем, при тестване на колата, която е Е46 320D facelift s INPA, постоянно ми излизат 4-ри грешки Glow plug cylinder 1,2,3 и 4.Изтривам грешките и при следващ контакт излизат отново тези 4-ри грешки. Дали това е 100% признак за заминало реле на подгревните свещи, защото ми се струва, че е малко вероятно да са заминали и 4-те свещи едновременно?
Как може да се разбере с точност дали е релето, а не са свещите?
И другия ми въпрос е дали е възможно да възникват тези грешки и от слаб акумулатор, защото моят си е за смяна, при запалване ми пада под 10V?
А при подаване на контакт ми държи 12,2V.
Ще съм благодарен на всеки който ми помогне в разрешаването на моят проблем
Как може да се разбере с точност дали е релето, а не са свещите?
И другия ми въпрос е дали е възможно да възникват тези грешки и от слаб акумулатор, защото моят си е за смяна, при запалване ми пада под 10V?
А при подаване на контакт ми държи 12,2V.
Ще съм благодарен на всеки който ми помогне в разрешаването на моят проблем

- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Постоянно възникване на грешки "Glow plug cylinder 1,2,3
То не си е реле а модул, с времето дефектират едни спойки вътре и трябва да се презапояват, но си е филм не е като да не се прави
относно акумулатора зареди пробвай ,тествай но не трябва да ти пада така напрежението ,системите са много зависими в колата от напрежението ако то тръгне да пада дадени системи изкл. или не работят коректно .

Re: Постоянно възникване на грешки "Glow plug cylinder 1,2,3
Логичен въпрос да задам - от къде знаеш, че 4-те свещи са изгорели едновременно?
Ако може да ми отговориш на този въпрос, ще може да си отговориш дали може да е от свещ, от модула за управлението им, или и двете.
Ако може да ми отговориш на този въпрос, ще може да си отговориш дали може да е от свещ, от модула за управлението им, или и двете.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Постоянно възникване на грешки "Glow plug cylinder 1,2,3
Maverick1208 написа:Здравейте колеги, имам следния проблем, при тестване на колата, която е Е46 320D facelift s INPA, постоянно ми излизат 4-ри грешки Glow plug cylinder 1,2,3 и 4.Изтривам грешките и при следващ контакт излизат отново тези 4-ри грешки. Дали това е 100% признак за заминало реле на подгревните свещи, защото ми се струва, че е малко вероятно да са заминали и 4-те свещи едновременно?
Как може да се разбере с точност дали е релето, а не са свещите?
И другия ми въпрос е дали е възможно да възникват тези грешки и от слаб акумулатор, защото моят си е за смяна, при запалване ми пада под 10V?
А при подаване на контакт ми държи 12,2V.
Ще съм благодарен на всеки който ми помогне в разрешаването на моят проблем
Колега, когато излизат всички свещи, обикновено повредата е в управляващият модул, като може да не е реална повреда, а просто повишено съпротивление- колегата е обяснил за една от причините и свещите въпреки всичко да работят. За да се разбере състоянието на свещите, трябва да се премери съпротивлението им.
По отношение на акумулатора- не трябва да пада повече от 10.5-11V при завъртане на стартера. Имай в предвид, че има специализирани тестери, с които се измерва реалната стойност на това напрежение- да кажем мултицета дава усреднени стойности. Също така има тестери, с които се измерва колко е останало от стартовият ток на акумулатора и въз основа на това се преценява дали трябва да се смени.
- gromovich
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: Постоянно възникване на грешки "Glow plug cylinder 1,2,3
Колега,
при мен даваше грешка за изгоряла свещ на 1 и 3 цилиндър. Като почетох във форума информацията викам си да със сигурност проблема е в свещите. Мненията бяха, че ако диагностиката показва изгоряла 1,2 или 3 свещи, значи проблема е в свещите. Ако диагностиката дава грешки, че са изгорели всичките 4 (респективно 6) свещи значи проблема е в управляващия блок. Да ама не.
Смених първо свещите, но грешката пак си остана. След като почетох в западните форуми се оказа, че упр. блок може да замине на 25, 50, 75 или 100%.
След като замерих какво напрежение идва по кабелите вече бях сигурен, че е упр. блок. На фейса свещите са импулсни и работят на 5V.
при мен даваше грешка за изгоряла свещ на 1 и 3 цилиндър. Като почетох във форума информацията викам си да със сигурност проблема е в свещите. Мненията бяха, че ако диагностиката показва изгоряла 1,2 или 3 свещи, значи проблема е в свещите. Ако диагностиката дава грешки, че са изгорели всичките 4 (респективно 6) свещи значи проблема е в управляващия блок. Да ама не.
Смених първо свещите, но грешката пак си остана. След като почетох в западните форуми се оказа, че упр. блок може да замине на 25, 50, 75 или 100%.
След като замерих какво напрежение идва по кабелите вече бях сигурен, че е упр. блок. На фейса свещите са импулсни и работят на 5V.
Re: Постоянно възникване на грешки "Glow plug cylinder 1,2,3
zvetiko написа:...
По отношение на акумулатора- не трябва да пада повече от 10.5-11V при завъртане на стартера. Имай в предвид, че има специализирани тестери, с които се измерва реалната стойност на това напрежение- да кажем мултицета дава усреднени стойности. Също така има тестери, с които се измерва колко е останало от стартовият ток на акумулатора и въз основа на това се преценява дали трябва да се смени.
Аз лично не съм срещал автомобил, който при завъртане на стартер напрежението да остане над 10, че дори 11 волта.
И като го казвам това говоря за напрежение измерено с истински уред - осцилоскоп, а не мултицет или подобие.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Постоянно възникване на грешки "Glow plug cylinder 1,2,3
Ето един възможен причинител на проблема преди малко дойде за ремонт
Късат се контактите понеже са "точкувани" само и след време и много вибрации се откъсват.
Модула.

Махаме силикона внимателно.

Много търпеливо и внимателно махаме горният слой ,за да може да се запой

След това запояваме

След това сме отново в играта

Късат се контактите понеже са "точкувани" само и след време и много вибрации се откъсват.
Модула.

Махаме силикона внимателно.

Много търпеливо и внимателно махаме горният слой ,за да може да се запой

След това запояваме

След това сме отново в играта

Re: Постоянно възникване на грешки "Glow plug cylinder 1,2,3
Maverick1208 написа:Здравейте колеги, имам следния проблем, при тестване на колата, която е Е46 320D facelift s INPA, постоянно ми излизат 4-ри грешки Glow plug cylinder 1,2,3 и 4.Изтривам грешките и при следващ контакт излизат отново тези 4-ри грешки. Дали това е 100% признак за заминало реле на подгревните свещи, защото ми се струва, че е малко вероятно да са заминали и 4-те свещи едновременно?
Как може да се разбере с точност дали е релето, а не са свещите?
И другия ми въпрос е дали е възможно да възникват тези грешки и от слаб акумулатор, защото моят си е за смяна, при запалване ми пада под 10V?
А при подаване на контакт ми държи 12,2V.
Ще съм благодарен на всеки който ми помогне в разрешаването на моят проблем
Да, колега и аз имах същия проблем, свалих модула и жичките бяха прекъснати всичките до една, пратих го на професионалист и утре ще го монтирам, ще пиша за резултата.
Лошото е, че ДИСА показва че и управлението на турбината има май същата болка

ето примерна снимка
Днеска го монтирах и чудо, нямал съм нито една изгоряла свещ

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна bmw20009 на 13 Сеп 2014, 17:16, променена общо 1 път
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Постоянно възникване на грешки "Glow plug cylinder 1,2,3
gromovich написа:Колега,
при мен даваше грешка за изгоряла свещ на 1 и 3 цилиндър. Като почетох във форума информацията викам си да със сигурност проблема е в свещите. Мненията бяха, че ако диагностиката показва изгоряла 1,2 или 3 свещи, значи проблема е в свещите. Ако диагностиката дава грешки, че са изгорели всичките 4 (респективно 6) свещи значи проблема е в управляващия блок. Да ама не.
Смених първо свещите, но грешката пак си остана. След като почетох в западните форуми се оказа, че упр. блок може да замине на 25, 50, 75 или 100%.
След като замерих какво напрежение идва по кабелите вече бях сигурен, че е упр. блок. На фейса свещите са импулсни и работят на 5V.
Колега, мнението е че:
когато излизат всички свещи, обикновено повредата е в управляващият модул, като може да не е реална повреда, а просто повишено съпротивление
От тук нататък може да има доста комбинации.

Аз лично не съм срещал автомобил, който при завъртане на стартер напрежението да остане над 10, че дори 11 волта.
И като го казвам това говоря за напрежение измерено с истински уред - осцилоскоп, а не мултицет или подобие.
Колега, не си попадал на добре зареден акумулатор. Когато акумулатора под товар започне да пада под определени стойности, вече може да се очакват неприятности от най-различно естество и мисля, че не е нужно да се стигне до тях, за да му се обърне внимание- като начало поне една проверка и дозареждане.
При отчитане на напрежението под товар се получава информация степента на зареденост на батерията или за характерни неизправности в нея. Ако след натоварването (с номинален ток) в края на петата секунда напрежението на акумулатора е в границите 10,8 – 10,5 V, батерията е напълно заредена (100%).
Посочването на точната стойност на практика не е възможно, защото показанието на волтметъра е функция на температурата и вътрешното съпротивление на батерията. Колкото напрежението е по – високо, толкова акумулаторът има по – малко вътрешно съпротивление и малък експлоатационен срок.
Акумулаторите с по – голям капацитет (повече на брой плочи и такива с по – голяма площ) ще показват малко по – високо напрежение под товар от тези с по – малък капацитет при един и същ товарен ток.
Ако под товар напрежението е от 10,2 до 9,9 V, капацитетът на батерията е 75% от номиналния, при 9,6 – 9 V – 50%, a под 7 V акумулаторът е напълно разреден. Данните се отнасят за температура 20 С.
- Maverick1208
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 30.11.2010
- Пол: Мъж
Re: Постоянно възникване на грешки "Glow plug cylinder 1,2,3
Благодаря на всички колеги които откликнаха по моят проблем и ме насочиха как да се справя с него. Явно първо ще трябва да си сменя акумулатора с нов, защото с този купих колата и според мен вече живота му е свършил и след това, ще проверя с ИНПА дали отново излизат 4-те грешки за изгорели свещи.Ако отново излизат и с нов акумулатор, ще се наложи да се прибегне до сваляне на модула за управление на подгревните свещи и както е показал колегата със снимковият материал да се припоят кабелчетата в модула.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Постоянно възникване на грешки "Glow plug cylinder 1,2,3
JTD написа:Логичен въпрос да задам - от къде знаеш, че 4-те свещи са изгорели едновременно?
Ако може да ми отговориш на този въпрос, ще може да си отговориш дали може да е от свещ, от модула за управлението им, или и двете.
Ами моите бяха изгорели и 4те..но релето си е здраво.
При фейслифт - ИНПА,ДИС и т.н дават различни грешки ,когато са свещи или реле!4 изгорели са 4 изгорели,изгоряло реле - си показва и реле и 4/6 свещи..
До колегата hacker4eto - можеш ли да споделиш,един такъв ремонт колко излиза,защото ако е толкова "елементарно" (за хора занимаващи се с това ,като теб) цената на ново ,не е от най-евтините..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Постоянно възникване на грешки "Glow plug cylinder 1,2,3
Gqbriel написа:JTD написа:Логичен въпрос да задам - от къде знаеш, че 4-те свещи са изгорели едновременно?
Ако може да ми отговориш на този въпрос, ще може да си отговориш дали може да е от свещ, от модула за управлението им, или и двете.
Ами моите бяха изгорели и 4те..но релето си е здраво.
При фейслифт - ИНПА,ДИС и т.н дават различни грешки ,когато са свещи или реле!4 изгорели са 4 изгорели,изгоряло реле - си показва и реле и 4/6 свещи..
До колегата hacker4eto - можеш ли да споделиш,един такъв ремонт колко излиза,защото ако е толкова "елементарно" (за хора занимаващи се с това ,като теб) цената на ново ,не е от най-евтините..
Идеята ми е друга.
Как знаеш, че четирите свещи са ти изгорели едновременно?
Защото аз днес ако нямам грешки, а утре изведнъж ми се появят 4 изгорели свещи, то ще се съмнявам, че имам проблем в релето по-скоро, а не в свещите, нали?
А ако купя колата днес и я закача на диагностика и видя 4 изгорели свещи, то няма да знам дали са изгорели във времето една по една, или не е гръмнало релето просто.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- mustang1986
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: Постоянно възникване на грешки "Glow plug cylinder 1,2,3
Gqbriel написа:JTD написа:Логичен въпрос да задам - от къде знаеш, че 4-те свещи са изгорели едновременно?
Ако може да ми отговориш на този въпрос, ще може да си отговориш дали може да е от свещ, от модула за управлението им, или и двете.
Ами моите бяха изгорели и 4те..но релето си е здраво.
При фейслифт - ИНПА,ДИС и т.н дават различни грешки ,когато са свещи или реле!4 изгорели са 4 изгорели,изгоряло реле - си показва и реле и 4/6 свещи..
До колегата hacker4eto - можеш ли да споделиш,един такъв ремонт колко излиза,защото ако е толкова "елементарно" (за хора занимаващи се с това ,като теб) цената на ново ,не е от най-евтините..
Ново е 110/120лв.Ремонта при електотехник излиза 15/20лв.Може и сам да опиташ,но тази сплав доста трудно се запоява-иска си експериментиране с различно съдържание на олово и цинк в припоя.

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Постоянно възникване на грешки "Glow plug cylinder 1,2,3
JTD написа:Gqbriel написа:JTD написа:Логичен въпрос да задам - от къде знаеш, че 4-те свещи са изгорели едновременно?
Ако може да ми отговориш на този въпрос, ще може да си отговориш дали може да е от свещ, от модула за управлението им, или и двете.
Ами моите бяха изгорели и 4те..но релето си е здраво.
При фейслифт - ИНПА,ДИС и т.н дават различни грешки ,когато са свещи или реле!4 изгорели са 4 изгорели,изгоряло реле - си показва и реле и 4/6 свещи..
До колегата hacker4eto - можеш ли да споделиш,един такъв ремонт колко излиза,защото ако е толкова "елементарно" (за хора занимаващи се с това ,като теб) цената на ново ,не е от най-евтините..
Идеята ми е друга.
Как знаеш, че четирите свещи са ти изгорели едновременно?
Защото аз днес ако нямам грешки, а утре изведнъж ми се появят 4 изгорели свещи, то ще се съмнявам, че имам проблем в релето по-скоро, а не в свещите, нали?
А ако купя колата днес и я закача на диагностика и видя 4 изгорели свещи, то няма да знам дали са изгорели във времето една по една, или не е гръмнало релето просто.
Ще се повторя,на фейслифт показва какво е


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Постоянно възникване на грешки "Glow plug cylinder 1,2,3
Ами точно за това, че не всеки път изписва проблем в релето. Може и да го изпише, а може и да не го изпише, а да изпише грешка в няколко свещи, а реално проблема да е пак в релето.
Ще изпише грешка в релето само ако има грешка в самата електроника, но в показаното на снимките по-горе релето няма как да "разбере" дали свещта липсва или просто тъпия проводник се е отлепил.
Ще изпише грешка в релето само ако има грешка в самата електроника, но в показаното на снимките по-горе релето няма как да "разбере" дали свещта липсва или просто тъпия проводник се е отлепил.

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани