Проблем с по - трудно палене след престой - РЕШЕН, но ...

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 19.01.2010
Местоположение: София/Сливен
Пол: Мъж
Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07

Проблем с по - трудно палене след престой - РЕШЕН, но ...

Мнение от armagedon01 » 23 Авг 2012, 12:10

Колеги, колата е 2.0 д - 136 к.с. при престой 10 - 12 часа палеше по трудно, като запалеше претрисаше и излизаше бял дим. След този първи старт няма никакви проблеми пали си нормално .... Помпата поне последните три години не е била сваляна или пипана по каквато и да е причина. Майстора провери системата за течове, огледа и самата помпа за такива, след което промени аванса на помпата на около 2 градуса, резултатът - колата пали нормално без пушеци и дим, върви по - добре от преди, не пуши, не се замисля в никакви диапазони от оборотите ..... Сега всичко е наред ама до колко това е правилното решение на проблема, защото доколкото съм запознат с аванса не бива да се прекалява!? В този ред на мисли някой от Вас може ли да сподели в какви граници е нормалният аванс на тази помпа!?

Благодаря предварително!
На улицата се пазя не от крадци,а от полицията да не ми вземе парите.
Изображение

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Проблем с по - трудно палене след престой - РЕШЕН, но ..

Мнение от Dimitroff » 24 Авг 2012, 10:09

Кажи на колко градуса е сега, за да ти кажа дали е ок (в допустим диапазон)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 19.01.2010
Местоположение: София/Сливен
Пол: Мъж
Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07

Re: Проблем с по - трудно палене след престой - РЕШЕН, но ..

Мнение от armagedon01 » 24 Авг 2012, 12:22

2 градуса ...
На улицата се пазя не от крадци,а от полицията да не ми вземе парите.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 21.04.2008
Местоположение: София
Кара: f31, 320D
Мечтае да кара: Каквото и да е, но да е BMW :)

Re: Проблем с по - трудно палене след престой - РЕШЕН, но ..

Мнение от ckrumov » 24 Авг 2012, 13:03

Абсолютно същия проблем при палене сутрин го имам и аз. Майстора каза, че има леко сълзене от горивната помпа и ще ми струва около 300лв ремонта /смяна на гумички и т.н./, та сумата ме отказа ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 19.01.2010
Местоположение: София/Сливен
Пол: Мъж
Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07

Re: Проблем с по - трудно палене след престой - РЕШЕН, но ..

Мнение от armagedon01 » 11 Сеп 2012, 9:47

Решихме проблема с паленето, но какво ми се случи преди няколко дни - тръгвам от светофар, колата претриса при потеглянето и не иска да ускорява, изреждам скоростите до 4 и нещата се случват супер бавно и след секунда всичко е ок . На следващия ден карах извънградско около 300 км, за които само веднъж за няколки секунди е забила, но като стигнах в София по светофарите имах чувството, че като потеглям не й стига гориво и тресе. Но примерно вчера я карах беше си загряла и нямаше проблеми с тресенето ...... Закачихме я с ДИС и грешката, която имаше записана, е че има отклонение по - голямо от 2 градуса на помпата искано/ давано. Когато е на обороти цифрити са + 1.6 трябва да бъде, а то реално е - 1.2 градуса, преди да запаля стойностите бяха 0 - искана/ + 6 реално, които не знам доколко трябва да се взиамт предвид ..... Ако някой колега може да изкаже мнение по проблема, ще съм благодарен ......!?
На улицата се пазя не от крадци,а от полицията да не ми вземе парите.
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Проблем с по - трудно палене след престой - РЕШЕН, но ..

Мнение от Zagy » 11 Сеп 2012, 11:26

Мяза на проблем с аванса... сипи 0,5л 2Т масло на един резервоар и покарай така - ако е от авансатора би трябвало да се оправи.
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 19.01.2010
Местоположение: София/Сливен
Пол: Мъж
Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07

Re: Проблем с по - трудно палене след престой - РЕШЕН, но ..

Мнение от armagedon01 » 11 Сеп 2012, 15:08

Zagy написа:Мяза на проблем с аванса... сипи 0,5л 2Т масло на един резервоар и покарай така - ако е от авансатора би трябвало да се оправи.

Преди да променят аванса изгорих във времето повече от литър двутактово масло ......
Аз се питам решаването на проблема с пипането на аванса, до колко е решение и доколко е замаскриране временно на проблема ..??
На улицата се пазя не от крадци,а от полицията да не ми вземе парите.
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Проблем с по - трудно палене след престой - РЕШЕН, но ..

Мнение от Zagy » 11 Сеп 2012, 15:59

Какво имаш предвид под "изгорих във времето един литър"? Ако си сипвал по няколко капки масло в резервоара - не става така.

А за авансатора - просто отлагаш неизбежното...
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 19.01.2010
Местоположение: София/Сливен
Пол: Мъж
Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07

Re: Проблем с по - трудно палене след престой - РЕШЕН, но ..

Мнение от armagedon01 » 11 Сеп 2012, 23:06

Zagy написа:Какво имаш предвид под "изгорих във времето един литър"? Ако си сипвал по няколко капки масло в резервоара - не става така.

Отивам зареждам 20 л.. нафта и слагам около 100 - 150 мл. масло

Zagy написа:А за авансатора - просто отлагаш неизбежното...

Може би няма смисъл да отлагам, просто рециклиране на помпата е решението.
На улицата се пазя не от крадци,а от полицията да не ми вземе парите.
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Проблем с по - трудно палене след престой - РЕШЕН, но ..

Мнение от Zagy » 11 Сеп 2012, 23:29

Пробвай да сипеш повече масло - сипи двойна доза.
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: M62B46

Re: Проблем с по - трудно палене след престой - РЕШЕН, но ..

Мнение от Retrofit » 12 Сеп 2012, 1:11

Сваляй и ремонтирай помпата, докато не и е изгорял транзистора.
Между другото, горе стойностите които си изложил са точно на обратно искана/реална. Когато е напълно загрял мотора(85-87 градуса) на празен ход аванса отива на закъснение, трябва да е на -1.50 и ако нямаш проблем с буталото, давана стойност и тя ще е толкова. Когато задира буталото, помпата не може да си направи нужното предварени/закъснение и при разлика от над 2 градуса записва грешка, минава в авариен режим и ограничава порцията до 25мг, от там и колата не иска да върви.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 19.01.2010
Местоположение: София/Сливен
Пол: Мъж
Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07

Re: Проблем с по - трудно палене след престой - РЕШЕН, но ..

Мнение от armagedon01 » 12 Сеп 2012, 8:59

Retrofit написа:Сваляй и ремонтирай помпата, докато не и е изгорял транзистора.
Между другото, горе стойностите които си изложил са точно на обратно искана/реална. Когато е напълно загрял мотора(85-87 градуса) на празен ход аванса отива на закъснение, трябва да е на -1.50 и ако нямаш проблем с буталото, давана стойност и тя ще е толкова. Когато задира буталото, помпата не може да си направи нужното предварени/закъснение и при разлика от над 2 градуса записва грешка, минава в авариен режим и ограничава порцията до 25мг, от там и колата не иска да върви.


Може и да си прав за стойностите не помня със сигурност ...... По принцип стойностите бяха еднакви преди промяната на аванса, ама палеше по трудно, докато сега пали нормално, но макар и рядко забива. Иначе един познат ми каза, че и той имал проблем с паленето, пипнали аванса, без никакъв реален ремонт по помпата и колата си палила, ама не след дълго изгорял и транзистора ......
На улицата се пазя не от крадци,а от полицията да не ми вземе парите.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 19.01.2010
Местоположение: София/Сливен
Пол: Мъж
Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07

Re: Проблем с по - трудно палене след престой - РЕШЕН, но ..

Мнение от armagedon01 » 13 Сеп 2012, 11:48

А според вас претрисането при потеглянето, при загряла кола дали има шанс и то да е от помпта или по скоро освен нея ще трябва да оправям и съединител, маховик ......? Принципно претрисането не е съпроводено с някви странични шумове .....
На улицата се пазя не от крадци,а от полицията да не ми вземе парите.
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Проблем с по - трудно палене след престой - РЕШЕН, но ..

Мнение от Zagy » 13 Сеп 2012, 12:11

По-скоро е от съединителя...
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 19.01.2010
Местоположение: София/Сливен
Пол: Мъж
Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07

Re: Проблем с по - трудно палене след престой - РЕШЕН, но ..

Мнение от armagedon01 » 24 Сеп 2012, 9:41

Проблема с претрисането го реших с нов съединител + маховик/Люк/. Сега няма претрисане, скоростите влизат доста по - лесно и го няма "тупкането" при включването на първа. Сега остана проблема с помпата, като установих, че от някъде от към помпата тече нафта в прилично количество :) иначе колата си пали норамално ......
П.с. Ако някой може да препоръча сервиз за помпата нека сподели на лично, че да не правим реклама ........??
На улицата се пазя не от крадци,а от полицията да не ми вземе парите.
Изображение

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook