Нормално ли е индикаторът на масло да гасне след 5-7 сек
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
66 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Нормално ли е индикаторът на масло да гасне след 5-7 сек
Здравейте колеги,
Не съм специалист,затова питам...нормално ли е светлината за маслото да ми гасне след около 5-7 секунди при палене на студен двигател. Зимата пак се запазваше същия интервал. Няма какво да лъжа, колата си е на 385 000км, но не гори никакво масло, поне за сега. Аз и без това го сменям на 6-7000км.
Благодаря предварително,
Не съм специалист,затова питам...нормално ли е светлината за маслото да ми гасне след около 5-7 секунди при палене на студен двигател. Зимата пак се запазваше същия интервал. Няма какво да лъжа, колата си е на 385 000км, но не гори никакво масло, поне за сега. Аз и без това го сменям на 6-7000км.
Благодаря предварително,
Re: Нормално ли е индикаторът на масло да гасне след 5-7 сек
Става дума за индикаторът за ниво на маслото на таблото, мисля, че е е на една линия с тази на акумулатора....някъде по средата на таблото, горната му част, между двата кръга.
- stoimenov_1958
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 28.12.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: е46 136к.с.
- Мечтае да кара: х5
Re: Нормално ли е индикаторът на масло да гасне след 5-7 сек
Според мен това е лампата за налягането на маслото в двигатела.Като се вдигне налягането на маслото до нормалното лампата гасне.Ламоата за нивото светне ли ще угасне след доливане на масло.Колата моиже да се кара когато лампата не свети.
- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Нормално ли е индикаторът на масло да гасне след 5-7 сек
важно е да се знае в какъв цвят светим ако е жълта, или ти е намаляло маслото в мотора или датчика е заминал, обикновено датчика се скапва за нивото на маслото и свети точно около 5 секунди и угасва, ако е червен цвета вече има проблем не е нормално да свети повече от 1-2-3 максимум секунди
- BMW_1914
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 502
- Регистриран на: 1.05.2011
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 520dA
Re: Нормално ли е индикаторът на масло да гасне след 5-7 сек
И при мен лампата така свети след запалване около 5/6 секунди, масло не ми бута и така си е от повече от година 

Re: Нормално ли е индикаторът на масло да гасне след 5-7 сек
Мисля, че е в жълто. Когато спре да трака, 5-6 сек, индикатора изгасва. Предполагам,че е от хидравличните клапани...
- bochogogogo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 381
- Регистриран на: 22.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: M6
Re: Нормално ли е индикаторът на масло да гасне след 5-7 сек
На много е46 ци така гасне лампата докато качи маслото!И все още не е изяснен този проблем!
- s_spasov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i '99
Re: Нормално ли е индикаторът на масло да гасне след 5-7 сек
BMW_1914 написа:И при мен лампата така свети след запалване около 5/6 секунди, масло не ми бута и така си е от повече от година
същата работа е и при мен, но ми казаха, че датчика е заминал

- bochogogogo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 381
- Регистриран на: 22.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: M6
Re: Нормално ли е индикаторът на масло да гасне след 5-7 сек
На един колега е 46 -цата като я закупи,не правеше така.Смени маслото с 5W-40 и започна да гасне така лампата след 2,3 секунди(през тези секунди двигателя доста трака докато качи маслото)Но така и не стана ясно с какво масло е карана преди да я закупи!
- IvaN66
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 3.03.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: Е46 2.0d 99'
Re: Нормално ли е индикаторът на масло да гасне след 5-7 сек
Май масово червения цвят гасне след 6-7 секунди.
- s_spasov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i '99
Re: Нормално ли е индикаторът на масло да гасне след 5-7 сек
IvaN66 написа:Май масово червения цвят гасне след 6-7 секунди.
забравих да спомена, че при мен е оранжева лампа а не червена

- Wolfen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
Re: Нормално ли е индикаторът на масло да гасне след 5-7 сек
Ето как стоят нещата:
даваш на контакт - светват червената лампа за маслото и тази за акумулатора (те са една до друга)
след запалване почти веднага изгасват и двете
Ако след няколко секунди светне жълтата лампа за маслото и след 6-7 секунди изгасне - най-вероятно дефектирал датчик за нивото на маслото (масов проблем). Не е страшно, можеш да си караш и така, но ще трябва периодично да си проверяваш нивото на маслото за всеки случай.
Ако жълтата лампа светне, но не изгасне - нивото на маслото е ниско.
Ако червената лампа светне и не изгасне - налягането на маслото е ниско.
даваш на контакт - светват червената лампа за маслото и тази за акумулатора (те са една до друга)
след запалване почти веднага изгасват и двете
Ако след няколко секунди светне жълтата лампа за маслото и след 6-7 секунди изгасне - най-вероятно дефектирал датчик за нивото на маслото (масов проблем). Не е страшно, можеш да си караш и така, но ще трябва периодично да си проверяваш нивото на маслото за всеки случай.
Ако жълтата лампа светне, но не изгасне - нивото на маслото е ниско.
Ако червената лампа светне и не изгасне - налягането на маслото е ниско.
- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Нормално ли е индикаторът на масло да гасне след 5-7 сек
Никой не спомена за кой мотор става въпрос, но съм забелязал че при м47, 136кс, 90% от колите го имат този проблем, маслото се отича в картера и при палене повдигачите тракат 3-5 секунди, докато качи маслото.
Проблема мисля е в повреден клапан в тялото на масления филтър(масления охладител), маслото изтича в картера и филтъра остава сух, при следващото палене, мотора трака докато напълни филтърното тяло и качи налягане.
Предполагам клапана е вграден в корпуса и не се подменя, трябва да се смени цялото тяло и то с ново.
Проблема мисля е в повреден клапан в тялото на масления филтър(масления охладител), маслото изтича в картера и филтъра остава сух, при следващото палене, мотора трака докато напълни филтърното тяло и качи налягане.
Предполагам клапана е вграден в корпуса и не се подменя, трябва да се смени цялото тяло и то с ново.
66 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани