Премигване на ксенон Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Soultaker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 31.01.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540xD M
Премигване на ксенон Е46
Здравейте колеги,
Вчера сложих заводски ксенон с лупите на моята фейска 2002ра 320д.
Разгледах доста теми от търсачката, но мисля че точно като моя проблем няма.
А той е следния:
Като подам на контакт за момент тръгва ярко бяла и хубава светлина и след 5сек почват да мигат и двата фара, след което на таблото светкат 2 грешки за 2та фара и си изгасят. Като покарам 5-10мин и реча пак да пробвам, тръгват и грешките на таблото си изчезват в движение, но светлината е някак си бледа и жълта, не е като в първите 5сек.
Като изгася и отида да пия едно кафе например и се върна след 1 час, пак се повтаря същия сценарий. Ако например се върна след 10мин то пак мигат но само за кратко.
Акумулатора ми е оригиналния на БМВ и е супер слаб. Общо взето като стои изгасена колата пада напрежението на 5-6V а колкото и да я карам не може да качи повече от 10V.
Та въпроса ми е:
Да сменям ли директно акумулатора ? Или проблема може да е в алтернатора или крушка,баласт,стартер на ксенон ?
Вчера сложих заводски ксенон с лупите на моята фейска 2002ра 320д.
Разгледах доста теми от търсачката, но мисля че точно като моя проблем няма.
А той е следния:
Като подам на контакт за момент тръгва ярко бяла и хубава светлина и след 5сек почват да мигат и двата фара, след което на таблото светкат 2 грешки за 2та фара и си изгасят. Като покарам 5-10мин и реча пак да пробвам, тръгват и грешките на таблото си изчезват в движение, но светлината е някак си бледа и жълта, не е като в първите 5сек.
Като изгася и отида да пия едно кафе например и се върна след 1 час, пак се повтаря същия сценарий. Ако например се върна след 10мин то пак мигат но само за кратко.
Акумулатора ми е оригиналния на БМВ и е супер слаб. Общо взето като стои изгасена колата пада напрежението на 5-6V а колкото и да я карам не може да качи повече от 10V.
Та въпроса ми е:
Да сменям ли директно акумулатора ? Или проблема може да е в алтернатора или крушка,баласт,стартер на ксенон ?
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Премигване на ксенон Е46
колега след слагането на ксенон оригинален или не е хубаво да се прекодира лаит модула за ксенон,защото консумацията на ксенона е по-малка от обикновенна крушка,точно това мигане са импулси изпратени за проверка както е при ангелските очи,мисля че ксенона е 35 вата а обикновенната крушка 55,така че дано с едно кодиране при някои колега с кабел да стане работата.
а за акомулатора,вземи от някои да пробваш и ако работят значи тои е пречината,замери си алтернатора да не би тои да не зарежда,но по принцип на запалена кола акомулатора не играе роля.


- Soultaker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 31.01.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540xD M
Re: Премигване на ксенон Е46
Добре колега ще мина една диагностика тогава тия дни 

- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Премигване на ксенон Е46
Не е зле да провериш и уреда, с който мериш акумулатора /вероятно мултицет?/. Без да съм голям специалист мисля, че тия стойности, които даваш /5-6 и 10 волта/ са много ниски?
- Soultaker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 31.01.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540xD M
Re: Премигване на ксенон Е46
Колега не го меря с уред а чрез борда. При запалване е 6 и после в реално време показва как се зарежда и стига до 9 и спира
- NIKMAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 23.11.2010
- Местоположение: Ел Марконе
- Пол: Мъж
- Кара: E46i
Re: Премигване на ксенон Е46
Провери си алтернатора. По борд трябва да ти показва, че зарежда 14.1V.


- mustang1986
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: Премигване на ксенон Е46
При слаб акумулатор фабричният ксенон става като дискотека-дори да не си с включени фарове при опит да запалиш 


Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Премигване на ксенон Е46
колега да не гледаш някоя друга фунция на борда -на 5-6- жолта няма да запалиш изобщо,и след като си запалил колата и пуснеш фаровете мигат ли???

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Премигване на ксенон Е46
Soultaker написа:Здравейте колеги,
Вчера сложих заводски ксенон с лупите на моята фейска 2002ра 320д.
Разгледах доста теми от търсачката, но мисля че точно като моя проблем няма.
А той е следния:
Като подам на контакт за момент тръгва ярко бяла и хубава светлина и след 5сек почват да мигат и двата фара, след което на таблото светкат 2 грешки за 2та фара и си изгасят. Като покарам 5-10мин и реча пак да пробвам, тръгват и грешките на таблото си изчезват в движение, но светлината е някак си бледа и жълта, не е като в първите 5сек.
Като изгася и отида да пия едно кафе например и се върна след 1 час, пак се повтаря същия сценарий. Ако например се върна след 10мин то пак мигат но само за кратко.
Акумулатора ми е оригиналния на БМВ и е супер слаб. Общо взето като стои изгасена колата пада напрежението на 5-6V а колкото и да я карам не може да качи повече от 10V.
Та въпроса ми е:
Да сменям ли директно акумулатора ? Или проблема може да е в алтернатора или крушка,баласт,стартер на ксенон ?
A да си слагал така наречените залъгалки заедно с ксенона?Че не каза нищо за тях,и е нормално от липсата им и това,че консумацията е различна да премигват...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Премигване на ксенон Е46
Gqbriel написа:Soultaker написа:Здравейте колеги,
Вчера сложих заводски ксенон с лупите на моята фейска 2002ра 320д.
Разгледах доста теми от търсачката, но мисля че точно като моя проблем няма.
А той е следния:
Като подам на контакт за момент тръгва ярко бяла и хубава светлина и след 5сек почват да мигат и двата фара, след което на таблото светкат 2 грешки за 2та фара и си изгасят. Като покарам 5-10мин и реча пак да пробвам, тръгват и грешките на таблото си изчезват в движение, но светлината е някак си бледа и жълта, не е като в първите 5сек.
Като изгася и отида да пия едно кафе например и се върна след 1 час, пак се повтаря същия сценарий. Ако например се върна след 10мин то пак мигат но само за кратко.
Акумулатора ми е оригиналния на БМВ и е супер слаб. Общо взето като стои изгасена колата пада напрежението на 5-6V а колкото и да я карам не може да качи повече от 10V.
Та въпроса ми е:
Да сменям ли директно акумулатора ? Или проблема може да е в алтернатора или крушка,баласт,стартер на ксенон ?
A да си слагал така наречените залъгалки заедно с ксенона?Че не каза нищо за тях,и е нормално от липсата им и това,че консумацията е различна да премигват...
колега тои е с оригинален ксенон ,закво са му китаиски залагалки-само се прекодира модула за ксенонови фарови и е готов


Re: Премигване на ксенон Е46
unikalen88 написа:само се прекодира модула за ксенонови фарови и е готов
Ако се смени лайт модула с такъв от кола с оригинален ксенон и се монтират и машинките за автоматично регулиране нужно ли е някакво прекодиране?
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Премигване на ксенон Е46
s_max написа:unikalen88 написа:само се прекодира модула за ксенонови фарови и е готов
Ако се смени лайт модула с такъв от кола с оригинален ксенон и се монтират и машинките за автоматично регулиране нужно ли е някакво прекодиране?
незнам колега може и да стане но какъв е проблема ако е нужно само прекодиране-отиваш при някои колега които има кабел и срещу 10-20 лева ти го прекодира и готово-не е болка за умиране


- Soultaker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 31.01.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540xD M
Re: Премигване на ксенон Е46
Отидох и ми го прекодираха. Премигването се махна. Купих си нови крушки Филипс и сега свети като пушка - нощта става ден
. Обаче сега пък стана следния друг проблем: не работи функцията за смяна на вертикалния ъгъл на фаровете... въртя колелцето нагоре/надоло - никаква промяна, заседнало е на едно ниво е и това е... Преди тази софтуерна интервеция си работеше това, макар и да премигваше, да не би като са ми сменяли крушките да са откачили някакъв кабел ? Или това е от софтуера на лайт модула, който прекодираха ?
П.С.
Акумулатора и алтернатора са си наред, замерихме по стария начин, всичко е ОК, и това е оригиналния акмулатор на БМВ още от 2002ра

П.С.
Акумулатора и алтернатора са си наред, замерихме по стария начин, всичко е ОК, и това е оригиналния акмулатор на БМВ още от 2002ра

- Soultaker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 31.01.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540xD M
Re: Премигване на ксенон Е46
Всъщност от сервиза ми казаха че ксеноновите фарове нямали ръчна смяна на вертилакния ъгъл и това си било автоматично от лайт модула в зависимост от тежестта на задницата. Ако съм сложил много багаж отзад и колата клекне назад, то фара автоматично щял да се регулира. Има ли нещо вярно в това ? И моя лайт модул имал такива датчици.
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани