Проблем с паленето на Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Проблем с паленето на Е46
Здравейте колеги.Имам Е46 купе 320Cd.Преди 1 седмица се качвам в колата,и колата не иска да пали и акомулатора падаше много бързо защото беше оригиналния на колата..мислех си че проблема е във него,обаче дори след като сменихме акомулатора с чисто нов на Varta,колата отново палеше много трудно сутрин на минусовите температури..палеше от 15-ти - 20-ти път...мислех си,че нафтата ми е замръзнала защото това беше най-логичното..колата припалваше до 300-400-500 оборота и гаснеше веднага..сипах V power diesel,и днес отново колата запали от 20-тия път,колеги някакви идеи къде може да бъде проблема ? Акомулатора е нов,нафтата е V power diesel.. 

"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Проблем с паленето на Е46
Пожелавам ти накрая да се окаже, че проблемът е в студеното време. Същото желая и на всички други колеги.
- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: Проблем с паленето на Е46
NikVanov написа:Пожелавам ти накрая да се окаже, че проблемът е в студеното време. Същото желая и на всички други колеги.


"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- kalo74
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 31.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: X3 xDrive 30D
- Детайли за колата: 2005 Е46 320D Touring
Re: Проблем с паленето на Е46
bmw-maximilian написа:Здравейте колеги.Имам Е46 купе 320Cd.Преди 1 седмица се качвам в колата,и колата не иска да пали и акомулатора падаше много бързо защото беше оригиналния на колата..мислех си че проблема е във него,обаче дори след като сменихме акомулатора с чисто нов на Varta,колата отново палеше много трудно сутрин на минусовите температури..палеше от 15-ти - 20-ти път...мислех си,че нафтата ми е замръзнала защото това беше най-логичното..колата припалваше до 300-400-500 оборота и гаснеше веднага..сипах V power diesel,и днес отново колата запали от 20-тия път,колеги някакви идеи къде може да бъде проблема ? Акомулатора е нов,нафтата е V power diesel..
Здравей колега,
същото е и при мен

Според мен основната причина е в качествената нафта, която ни пробутват в страната

Всичко е до късмет, но мисля да се ориентирам към Ромпетрол, след като сутринта едвам запалих при има-няма минус 14 градуса, а съм заредил ОМВ Премиум Дизел на знаеш каква цена.
Поздрави,
kalo74

- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: Проблем с паленето на Е46
kalo74 написа:bmw-maximilian написа:Здравейте колеги.Имам Е46 купе 320Cd.Преди 1 седмица се качвам в колата,и колата не иска да пали и акомулатора падаше много бързо защото беше оригиналния на колата..мислех си че проблема е във него,обаче дори след като сменихме акомулатора с чисто нов на Varta,колата отново палеше много трудно сутрин на минусовите температури..палеше от 15-ти - 20-ти път...мислех си,че нафтата ми е замръзнала защото това беше най-логичното..колата припалваше до 300-400-500 оборота и гаснеше веднага..сипах V power diesel,и днес отново колата запали от 20-тия път,колеги някакви идеи къде може да бъде проблема ? Акомулатора е нов,нафтата е V power diesel..
Здравей колега,
същото е и при мен.
Според мен основната причина е в качествената нафта, която ни пробутват в страната.
Всичко е до късмет, но мисля да се ориентирам към Ромпетрол, след като сутринта едвам запалих при има-няма минус 14 градуса, а съм заредил ОМВ Премиум Дизел на знаеш каква цена.
Поздрави,
kalo74
Значи колега,като се дръпне колата пали веднага,и до края на деня пали от първия път без да се замисля...разбирам че нафтата ни не е много хубава,обаче там където паркирам до мене има Fiat stilo 1.9 JTD,момчето влиза вътре в колата слага ключа,върти веднъж и тръгва...

"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Проблем с паленето на Е46
Въобще не дърпай дизел че после да няма тема "търся мотор" 

- outworld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d
Re: Проблем с паленето на Е46
Да не би нещо да ти дърпа ток, някой консуматор
Проблема не е в нафтата според мен. А колкото до Ромпетрол - на мен ми замръзна с тяхната нафта и минах на Ви пауър
Ромпетрола е хубава нафта ама за лятото

Проблема не е в нафтата според мен. А колкото до Ромпетрол - на мен ми замръзна с тяхната нафта и минах на Ви пауър

Ромпетрола е хубава нафта ама за лятото

- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: Проблем с паленето на Е46
outworld написа:Да не би нещо да ти дърпа ток, някой консуматор![]()
Проблема не е в нафтата според мен. А колкото до Ромпетрол - на мен ми замръзна с тяхната нафта и минах на Ви пауър![]()
Ромпетрола е хубава нафта ама за лятото
Няма логика в това нещо да ми дърпа ток,то ако проблема е в тока и не иска да запали заради него,как пали тогава от 20-тия път,когато тогава пък ептен е поизтощен акомулатора,а той пък е чисто нов

"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 894
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Проблем с паленето на Е46
outworld написа:
Ромпетрола е хубава нафта ама за лятото
да не се окаже, че е за 5-тия сезон (само дето няма такъв

А по темата, една диагностика няма да е зле като начало, вместо да гадаеш.
- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: Проблем с паленето на Е46
Сега говорих с колегата slitter,по телефона и той каза,че е на 90% сигурен,че проблема ми е в релето..свещите са сменени преди около година,и не ми се вярва да са изгорели и 4-те,имайки впредвид,че когато зехме колата имаше само 1 работеща свещ,и си палеше без проблем,до момента в който разбрах,че има само 1 свещ работеща след като направихме диагностика,дори и след това колата палеше без проблем,но въпреки това сменихме и 4-те свещи... и няма логика колата сутрин успеем ли да я запалим,до края на деня си пали без проблем от първия път,защото е загряла и няма проблем...някой друг ако има някакво мнение може да го сподели,Благодаря.
p.s Някой ако има информация,колко струва релето ново в Дару,за двойка дизел мотор 150кс,да сподели тук или на лично.

p.s Някой ако има информация,колко струва релето ново в Дару,за двойка дизел мотор 150кс,да сподели тук или на лично.

"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- vlado320
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: 20.11.2009
- Местоположение: Плевен,София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70 4.8
Re: Проблем с паленето на Е46
Колега виж някоя свещ дали не е изгоряла...,а за нафтата много колеги се оплакват.....че замръзвала.Ако искаш слагай добавка към нафтата или малко бензин,за да не замръзва.Защото горивата ни са под всякаква критика!
- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: Проблем с паленето на Е46
Релето за подгряване на свещите е заминало колеги,на диагностика показа 4 изгорели свещи което е невъзможно... 
п.п Някой знае ли колко струва това реле за Е46 купе 150кс дизел?

п.п Някой знае ли колко струва това реле за Е46 купе 150кс дизел?
"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- koleto_78
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: София-Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530dA '04
Re: Проблем с паленето на Е46
Номенклатурен номер : 12217801200
Описание : РЕЛЕ ПОДГРЕВ СВЕЩИ
Ед.цена (с ДДС) : 200.30 BGN
Има наличност
Описание : РЕЛЕ ПОДГРЕВ СВЕЩИ
Ед.цена (с ДДС) : 200.30 BGN
Има наличност
- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: Проблем с паленето на Е46
Да колега това го видях,обаче има и друг номер където цената е 153 лева,а пък вече на няколко места видях колеги да пишат за това реле на Beru 135 лева...
"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- TRR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 9.04.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320dA '02; Yamaha FZ6S ABS
Re: Проблем с паленето на Е46
bmw-maximilian написа:Релето за подгряване на свещите е заминало колеги,на диагностика показа 4 изгорели свещи което е невъзможно...
п.п Някой знае ли колко струва това реле за Е46 купе 150кс дизел?
Хм, гледам че цената в момента е точно 200 лева и 30 стотинки. През лятото купувах от там същото за около 180 лева (+/- 10).
Номенклатурен номер: 12217801200
Описание: РЕЛЕ ПОДГРЕВ СВЕЩИ
Ед.цена (с ДДС): 200.30 BGN
Има наличност
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани