Страно пали сутрин студена
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Страно пали сутрин студена
Доста прочетох колеги из форума,но такъв проблем не срещнах.Баварката е е46 320д 136к.с., та проблема е следния:значи сутрин като запали колата, което не става трудно но с леко зачудване и притрисане(говоря за студено време както е в момента) ,започва да работи много глухо и не може да се изфорсира първоначално и всякаш работи на 2 или 3 цилиндри , с леко подаване и отнемане на газта двигателя започва да изчиства постепенно работата си изтраква и заработва както трябва и от там нататък никакви проблеми.Да спомена,че ходих на диагностика на която ми казаха ,че реле подгревни свещи дава грешка т.е. за смяна, което е странно защото колата пали и под нулата почти без зачудване,мой приятел ми даде такова реле и при опит за палене на другия ден колата въобще не искаше да запали ,сложих си мойто и запали от раз,извод мойто работи неговото не.Та колеги ако имате идея защо може да прекъсва така сутрин моля пишете! 

- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Страно пали сутрин студена
Смени диагностика,опитай и на друго място
това само като е студено ли го прави?Опитай да сложиш добавка за прочистване на системата в нафтата,сигурно нафтата е кофти и от студа става на .... 


- ivanofff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 20.12.2011
- Местоположение: Ст
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136к.с.
Re: Страно пали сутрин студена
mitkofast написа:Доста прочетох колеги из форума,но такъв проблем не срещнах.Баварката е е46 320д 136к.с., та проблема е следния:значи сутрин като запали колата, което не става трудно но с леко зачудване и притрисане(говоря за студено време както е в момента) ,започва да работи много глухо и не може да се изфорсира първоначално и всякаш работи на 2 или 3 цилиндри , с леко подаване и отнемане на газта двигателя започва да изчиства постепенно работата си изтраква и заработва както трябва и от там нататък никакви проблеми.Да спомена,че ходих на диагностика на която ми казаха ,че реле подгревни свещи дава грешка т.е. за смяна, което е странно защото колата пали и под нулата почти без зачудване,мой приятел ми даде такова реле и при опит за палене на другия ден колата въобще не искаше да запали ,сложих си мойто и запали от раз,извод мойто работи неговото не.Та колеги ако имате идея защо може да прекъсва така сутрин моля пишете!
Пробвай да я оставиш в сервиза и да я запалите сутринта закачена за диагностика мисля че ще покаже какъв е проблема.Успех.
Re: Страно пали сутрин студена
S7 написа:Смени диагностика,опитай и на друго мястотова само като е студено ли го прави?Опитай да сложиш добавка за прочистване на системата в нафтата,сигурно нафтата е кофти и от студа става на ....
Да,колега точно това мисля да направя,първо да пробвам с добавка,след това пак диагностика.Да когато е студено го прави,а когато е по топло пали малко по трудно.
- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Страно пали сутрин студена
Дърпа въздух колега, и ти пада горивото в ГНП-то. Провери си маркучите за излишната нафта на дюзите, ако са влажни, стари и напукани ги смени задължително.
Вътрешния размер на маркуча е 3мм, такъв има в Евро 07, ако ги сменяш, сменяш всички на дюзите + този който отива до помпата.
Ако не се оправи паленето, значи дърпа въздух от уплътненията на ГНП-то.
Иначе този мотор пали без проблем на минус -10-15 градуса с една подгряваща свещ.
Вътрешния размер на маркуча е 3мм, такъв има в Евро 07, ако ги сменяш, сменяш всички на дюзите + този който отива до помпата.
Ако не се оправи паленето, значи дърпа въздух от уплътненията на ГНП-то.
Иначе този мотор пали без проблем на минус -10-15 градуса с една подгряваща свещ.
- stoimenov_1958
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 28.12.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: е46 136к.с.
- Мечтае да кара: х5
Re: Страно пали сутрин студена
Подгряващи свещи
Re: Страно пали сутрин студена
Retrofit написа:Дърпа въздух колега, и ти пада горивото в ГНП-то. Провери си маркучите за излишната нафта на дюзите, ако са влажни, стари и напукани ги смени задължително.
Вътрешния размер на маркуча е 3мм, такъв има в Евро 07, ако ги сменяш, сменяш всички на дюзите + този който отива до помпата.
Ако не се оправи паленето, значи дърпа въздух от уплътненията на ГНП-то.
Иначе този мотор пали без проблем на минус -10-15 градуса с една подгряваща свещ.
Този проблем го имах вече с въздуха,тогава колата палеше доста трудно за разлика от сега и когато запалеше работеше неравномерно докато обезвъздуши,маркучите са сменени няма омаслени от нафта никъде,така че този вариант съм го изключил.Сега проблема е в странното и глухо заработване на мотора сутрин,не може да се изфорсира първоначално и не работи чистоза известно време.
Re: Страно пали сутрин студена
stoimenov_1958 написа:Подгряващи свещи
Защо мислиш така колега,мислиш ли, че това са признаците?По принцип диагностика ги замери от кабелите на подгревното реле и каза ,че са ок, но въпреки това мисля да ги проверя по начина с даване на късо една по една.
- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Страно пали сутрин студена
Retrofit написа:Иначе този мотор пали без проблем на минус -10-15 градуса с една подгряваща свещ.
Той ще запали, но дали ще работи добре?
Определено и аз залагам на това да проверите свещите, като освен дали работят, гледате всяка една за какво време се зачервява. Понякога някой свещи са по-бавни в загряването и се получават разминавания.
- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Страно пали сутрин студена
Ако проблема е в свещите, трябва да пуши сиво от ауспуха на сурова нафта, ако не пуши значи проблема е въздух в помпата.
Пробвай да спреш колата вечер със задницата на високо и виж сутринта как ще запалиш.
А за свещите, щом сте ги проверили по кабелите и са здрави, релето ако не работи няма да работят и свещите, също свещите работят с удължено подгряване, това ще рече, че когато запали мотора, свещите продължават да греят още определено време.
Пробвай да спреш колата вечер със задницата на високо и виж сутринта как ще запалиш.
А за свещите, щом сте ги проверили по кабелите и са здрави, релето ако не работи няма да работят и свещите, също свещите работят с удължено подгряване, това ще рече, че когато запали мотора, свещите продължават да греят още определено време.
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
- topcho
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 18.04.2011
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46-328i
- Мечтае да кара: BMW- X5
- Детайли за колата: \<oOO)_(||||) (||||)_(OOo>/
\_o___\\_________//___o_/
UUUU UUUU
Re: Страно пали сутрин студена
колеги и при мен прави нещо подобно от 2 дни сутрин пали веднага но тресе и няма мощност оставям я да позагрее така около 5 мин. и после е паля и изгасват датчиците за мотора ,блокажа и работи нормално харчи нормално и цял ден нчма проблеми
колата е 328и ако някои мойе да помогне 


TOPCHO-328i
- mustang1986
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: Страно пали сутрин студена
А ако релето на подгревните свещи е дало фира до кога подгрява?

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
- ivanofff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 20.12.2011
- Местоположение: Ст
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136к.с.
Re: Страно пали сутрин студена
Определено не е от свещите!Със три изгорели свещи при минус 5 палех от раз!
- topcho
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 18.04.2011
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46-328i
- Мечтае да кара: BMW- X5
- Детайли за колата: \<oOO)_(||||) (||||)_(OOo>/
\_o___\\_________//___o_/
UUUU UUUU
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани