работна температура на е46 320д/99 пред Старт !!!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- toni07
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 11.12.2010
- Местоположение: Кавадарци,Македонија
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е46 320дизел /1999год.
работна температура на е46 320д/99 пред Старт !!!
сакам да прашам дали кога ке го запалите бмвето и да речеме истото работи во место околу 20минути-треба да постигне работна температура-стрелка на позиција 12часот или не и дали ако не постигне таква позиција тоа претставува сериозен проблем,и што да правам за да го решам тој проблем бидејки кај мене не постигнува таква позиција.
поздрав би сакал да чујам ваши мислења иако имаше на оваа тема слични мислење но не конкретно овоа
поздрав би сакал да чујам ваши мислења иако имаше на оваа тема слични мислење но не конкретно овоа
- riki_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 13.03.2010
- Местоположение: sloveniq
- Пол: Мъж
Re: работна температура на е46 320д/99 пред Старт !!!
тони немас никаков проблем.во место и пола сат да ти работи колата пак нема да ти стигне стрелката на 12 .важното е дали во движене ти застанува на 12,поздрав
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: работна температура на е46 320д/99 пред Старт !!!
На място загрява по-бавно...но пък ако температурата е около нулата...не ми е ясно как за 30 минути няма да стигне до "12 часа"...
Изключвам вчера, че като палих беше - 14 градуса (в 6:40 сутринта)...преди 2-3 дни беше - 3 градуса.
Запалих колата и докато изчистя от скреж колата на приятелката ми (5-6 минутки) и още толкова да съм пушил и говорил с един съсед...за 10 минути беше на първата бяла стрелка. (парното беше изключено!) и нямам нафтова печка...
Изключвам вчера, че като палих беше - 14 градуса (в 6:40 сутринта)...преди 2-3 дни беше - 3 градуса.
Запалих колата и докато изчистя от скреж колата на приятелката ми (5-6 минутки) и още толкова да съм пушил и говорил с един съсед...за 10 минути беше на първата бяла стрелка. (парното беше изключено!) и нямам нафтова печка...
- riki_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 13.03.2010
- Местоположение: sloveniq
- Пол: Мъж
Re: работна температура на е46 320д/99 пред Старт !!!
сега запалих моята
така си е за 30 мин би трябвало да застане на 12.зависи тони дали кара с изолиран агр

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: работна температура на е46 320д/99 пред Старт !!!
riki_ написа:сега запалих моятатака си е за 30 мин би трябвало да застане на 12.зависи тони дали кара с изолиран агр
Аз съм с премахнат ЕГР, но колата ми загрява достатъчно бързо и без него. За 10-тина минути е излязла от синия сектор и се е запътила към първата черта.
Si non confectus, non reficiat.
- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Re: работна температура на е46 320д/99 пред Старт !!!
Zagy написа:riki_ написа:сега запалих моятатака си е за 30 мин би трябвало да застане на 12.зависи тони дали кара с изолиран агр
Аз съм с премахнат ЕГР, но колата ми загрява достатъчно бързо и без него. За 10-тина минути е излязла от синия сектор и се е запътила към първата черта.
Аз също съм с изолиран ЕГР, също ми загрява бавно според старата ми кола също дизел 1,9. Паля и за около 5 мин на място, без парно едвам се е отлепила стрелката. После обаче като потегля за 2 км съм почти на средата. С два нови термостата и антифриз съм. Имам и нагревател който уж работи.
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- ivo_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d-136-99g
- Мечтае да кара: M5
Re: работна температура на е46 320д/99 пред Старт !!!
моита застава на средата ама бая трябва дая карам незнам ве4е и двата термостата са сменени и пак също после мн бързо истива като е изгасена несъм изолирал егр клапана ако се изолира и как става имам пе4ка но тя неработи само бу4и нещо там колата е 320д 99г 136кс благодаря.
- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Re: работна температура на е46 320д/99 пред Старт !!!
ivo_88 написа:моита застава на средата ама бая трябва дая карам незнам ве4е и двата термостата са сменени и пак също после мн бързо истива като е изгасена несъм изолирал егр клапана ако се изолира и как става имам пе4ка но тя неработи само бу4и нещо там колата е 320д 99г 136кс благодаря.
Ако изолираш ЕГР-а зимата ще загрява още по-бавно така, че ако нямаш проблем с него не го пипай. Какво значи "бая трябва да карам" колко време е това? 10-15 мин е нормално в студа. То зависи и в какви обороти го даржиш мотора, не е желателно да го форсираш студен.
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- el lobo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 4.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше E46 320D
- Мечтае да кара: 850
Re: работна температура на е46 320д/99 пред Старт !!!
моята за около 20-30 мин в трафика в софия и в студа си стига на 12 часа стрелката , но като се спускам от боровец надолу пада леко към синия сектор но само малко . Малкия термостат ми е чисто нов оригинален , но се чудя щом си загрява колата до 12 часа дали трябва да сменям и големия ?
а някой може ли да обясни принципа на действие на това т. нар. "бойлерче" понеже нямам печка а само такова имам ?
а някой може ли да обясни принципа на действие на това т. нар. "бойлерче" понеже нямам печка а само такова имам ?
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: работна температура на е46 320д/99 пред Старт !!!
Или малкия не е в ред (без значение, че е НОВ!) или и големия е за смяна.
Казвано/писано е 100 пъти - загрее ли добре - няма мърдане от средата!
За ел.печката (т.н. "бойлерче"/"бързоварче") е писано доста повече от 100 пъти - използвай търсачката.
Казвано/писано е 100 пъти - загрее ли добре - няма мърдане от средата!
За ел.печката (т.н. "бойлерче"/"бързоварче") е писано доста повече от 100 пъти - използвай търсачката.
- Dragostin Vasilev
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 30.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320d E46
- Детайли за колата: '98 136ph
Re: работна температура на е46 320д/99 пред Старт !!!
Колеги да ви питам ,доколкото виждам и чета ми става ясно ,че има два термостата или бъркам.Ако е така аз единия съм го сменил защото загряваше много бавно ,а извън града отиваше в синия сектор (зимата)и направо спираше да духа топло!След смяната (90 лв.за термостата) нещата станаха доста по-добре.Днес обаче слизах от Алеко запалих я,тя естетвено и нормално беше напълно изстинала след няколко часов престой,но докато свърши баира все стоеше малко извън синьото малко-по нагоре почти до бялата стрелка.Чак след като влязох в София отиде по-нагоре почти на ''12'' часа,но не точно,после вече след каране доста из града отиде точно на ''12'' часа,та въпроса ми е,колеги дали може да имам за смяна термостат,този другия ако са два,че другия го сменях преди година не вярвам да се е прецакал???:(
- ivo_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d-136-99g
- Мечтае да кара: M5
Re: работна температура на е46 320д/99 пред Старт !!!
frizzante написа:ivo_88 написа:моита застава на средата ама бая трябва дая карам незнам ве4е и двата термостата са сменени и пак също после мн бързо истива като е изгасена несъм изолирал егр клапана ако се изолира и как става имам пе4ка но тя неработи само бу4и нещо там колата е 320д 99г 136кс благодаря.
Ако изолираш ЕГР-а зимата ще загрява още по-бавно така, че ако нямаш проблем с него не го пипай. Какво значи "бая трябва да карам" колко време е това? 10-15 мин е нормално в студа. То зависи и в какви обороти го даржиш мотора, не е желателно да го форсираш студен.
пове4е от 10-15 колега на место загрява по бавно даже а като трагна трябва дая ра4кам да загрее по барзо ина4е загрява застава на 12 4аса оба4е и трябват 20 -30 мин каране без спиране зада загрее с пуснато парно ина4е ако го спра загрява г/д добре
- toni07
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 11.12.2010
- Местоположение: Кавадарци,Македонија
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е46 320дизел /1999год.
Re: работна температура на е46 320д/99 пред Старт !!!
Здраво на сите!
Јас повторно имам проблем со работна температура.
Значи, ја управувам колата околу 20км и замислете стрелката е на граница на плавиот сектор или 2-3мм на него,парно имам одлично но стрелката никако да дојде до позиција 12часот.
барам помош од Ваша страна на што да се фокусирам а и двата термостати се нови купени 2010 година.
Според ова до кој термостат е проблемот.
Однапред сум благодарен и чекам Ваши совети
Јас повторно имам проблем со работна температура.
Значи, ја управувам колата околу 20км и замислете стрелката е на граница на плавиот сектор или 2-3мм на него,парно имам одлично но стрелката никако да дојде до позиција 12часот.
барам помош од Ваша страна на што да се фокусирам а и двата термостати се нови купени 2010 година.
Според ова до кој термостат е проблемот.
Однапред сум благодарен и чекам Ваши совети
- toni07
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 11.12.2010
- Местоположение: Кавадарци,Македонија
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е46 320дизел /1999год.
Re: работна температура на е46 320д/99 пред Старт !!!
Dragostin Vasilev написа:Колеги да ви питам ,доколкото виждам и чета ми става ясно ,че има два термостата или бъркам.Ако е така аз единия съм го сменил защото загряваше много бавно ,а извън града отиваше в синия сектор (зимата)и направо спираше да духа топло!След смяната (90 лв.за термостата) нещата станаха доста по-добре.Днес обаче слизах от Алеко запалих я,тя естетвено и нормално беше напълно изстинала след няколко часов престой,но докато свърши баира все стоеше малко извън синьото малко-по нагоре почти до бялата стрелка.Чак след като влязох в София отиде по-нагоре почти на ''12'' часа,но не точно,после вече след каране доста из града отиде точно на ''12'' часа,та въпроса ми е,колеги дали може да имам за смяна термостат,този другия ако са два,че другия го сменях преди година не вярвам да се е прецакал???:(
Колега јас изгледа го имам истиот проблем или симптом како твојот -но не разбрав кој тоа термостат си го купил 90лева,ако сакаш одговори ми
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: работна температура на е46 320д/99 пред Старт !!!
Колеги, цяла зима се разисква проблемът с термостатите, и не само в нашия форум. Явно не е лесен. Ще опитам да обобщя няколко неща с надежда да помогна. Предупреждавам, че при мен засега за щастие всичко е ОК, а и не съм голям специалист, затова сигурно ще напиша и погрешни неща. Който установи нещо грешно смело да ме поправя!
1. По литературни сведения термостатите на BMW /мисля, че и на другите производители/ са конструирани да блокират само в отворено положение, което предпазва колата от прегряване и води до проблем с отоплението /затова термостатите се обсъждат предимно през зимата/.
2. Старите методи за диагностика- с пипане на маркучите и евент. ,,варене'' на свален термостат явно не са достатъчно надеждни /за второто не съм сигурен/.
3. На комп. диагностика проблемът не се хваща директно /т.е. не пише развален термостат/?
4. За щастие цената на нов термостат е сравнително ниска и е най-лесно при съмнение да се смени, вместо дни и седмици да се чудиш работи ли или не?
Обобщено- може ли някой да каже бърз и сигурен начин да се установи дали има дефектен термостат или при съмнение- изпълнявай точка 4.
Поздрави на всички и не се бойте- лятото идва и ще се заемем с климатиците!
1. По литературни сведения термостатите на BMW /мисля, че и на другите производители/ са конструирани да блокират само в отворено положение, което предпазва колата от прегряване и води до проблем с отоплението /затова термостатите се обсъждат предимно през зимата/.
2. Старите методи за диагностика- с пипане на маркучите и евент. ,,варене'' на свален термостат явно не са достатъчно надеждни /за второто не съм сигурен/.
3. На комп. диагностика проблемът не се хваща директно /т.е. не пише развален термостат/?
4. За щастие цената на нов термостат е сравнително ниска и е най-лесно при съмнение да се смени, вместо дни и седмици да се чудиш работи ли или не?
Обобщено- може ли някой да каже бърз и сигурен начин да се установи дали има дефектен термостат или при съмнение- изпълнявай точка 4.
Поздрави на всички и не се бойте- лятото идва и ще се заемем с климатиците!
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани