Въпрос за загоба на мошност

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 23.11.2008

Въпрос за загоба на мошност

Мнение от stanoi4o » 13 Дек 2008, 23:20

Здравейте искам да попитам някои имал ли е този проблем колата е 320д и бавно ускорява примерно като га настъпя и след 2800 оборота набира много бавно и след 3000 оборота спре аз им давам газ а тя си стои на едно място като покарам един километър на пета и като забие на 2500 оборота и не мърда аз и давам газ а тя не може да отлепи седи си на 2500 оборота и на 120 километра и неможе да вдигне повече каде ли не ходих тук в Благоевград и в бмв сервис и ми казват че колата си е добре ама не върви изчетох всички теми в форума за дебитомери клапани за турбото смених клапана на турбото смених дебитомера въздушен филтър горивен филтър картерни газове също исторбуших катализаторите и не става нищо вече ми идва да взема чука и да га счупа един колега тук от форума ми взе дебитомер от ауто в софия на бош за което сам му много благодарен за услугата на пак нищо тук един приятел каза че някакъв голф е правил така и се е оказало че е имал хлабави прожини на един цилиндър на клапаните и е било от това пак аз свалях главата и питах майстора дето шлайфа клапаните тои каза че мойте пружини са си били добре иначе колата си правеше така и преди да сваля главата беше крива и надуваше маркучите за това га свалях
BMW 320 D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 13 Дек 2008, 23:25

И аз го имам този проблем колега понякога рядко колата спира да върви после се оправя и пак тръгва като луда последно се спрях на проблем в помпата защото бях ходил на диагностика в момент като не вървеше като твоята и ми казаха че не си давала аванс и затова не варвяла затова те съветвам да отидеш в сервиз на бош да ти направят една диагностика аз догодина съм натам че сега по празниците не ми се пръскат пари :evil: Иначе твоята като я изфорсираш на първа и на втора започва ли да прекъсва във високите обороти моята като я прехване прекъсва и вдига едни огромни облаци сякаш се е запалила.Между другото утре ще си отварям помпата ако имам време да проверя две клапанчета на нея за нещо нередно и ще пиша ако съм открил нещо.И да попитам турбината ти чува ли се нещо странно?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Re: Въпрос за загоба на мошност

Мнение от kronos » 13 Дек 2008, 23:42

stanoi4o написа:Здравейте искам да попитам някои имал ли е този проблем колата е 320д и бавно ускорява примерно като га настъпя и след 2800 оборота набира много бавно и след 3000 оборота спре аз им давам газ а тя си стои на едно място като покарам един километър на пета и като забие на 2500 оборота и не мърда аз и давам газ а тя не може да отлепи седи си на 2500 оборота и на 120 километра и неможе да вдигне повече каде ли не ходих тук в Благоевград и в бмв сервис и ми казват че колата си е добре ама не върви изчетох всички теми в форума за дебитомери клапани за турбото смених клапана на турбото смених дебитомера въздушен филтър горивен филтър картерни газове също исторбуших катализаторите и не става нищо вече ми идва да взема чука и да га счупа един колега тук от форума ми взе дебитомер от ауто в софия на бош за което сам му много благодарен за услугата на пак нищо тук един приятел каза че някакъв голф е правил така и се е оказало че е имал хлабави прожини на един цилиндър на клапаните и е било от това пак аз свалях главата и питах майстора дето шлайфа клапаните тои каза че мойте пружини са си били добре иначе колата си правеше така и преди да сваля главата беше крива и надуваше маркучите за това га свалях


:shock: Имаш няколко варианта да се оправдаеш за правописа:
1. на 12 год. си и всъщност баща ти има 320д
2. от ромски произход си
3. живееш нейде около Габрово :mhihi:

кату съ ти сваляли главъта, най вируятну са сваляли и помпата и посли не са я натакмили.тя тая кула штом до шлайф се е стигнало чак, отпиши га.


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Въпрос за загоба на мошност

Мнение от milennyc » 13 Дек 2008, 23:50

kronos написа:
stanoi4o написа:Здравейте искам да попитам някои имал ли е този проблем колата е 320д и бавно ускорява примерно като га настъпя и след 2800 оборота набира много бавно и след 3000 оборота спре аз им давам газ а тя си стои на едно място като покарам един километър на пета и като забие на 2500 оборота и не мърда аз и давам газ а тя не може да отлепи седи си на 2500 оборота и на 120 километра и неможе да вдигне повече каде ли не ходих тук в Благоевград и в бмв сервис и ми казват че колата си е добре ама не върви изчетох всички теми в форума за дебитомери клапани за турбото смених клапана на турбото смених дебитомера въздушен филтър горивен филтър картерни газове също исторбуших катализаторите и не става нищо вече ми идва да взема чука и да га счупа един колега тук от форума ми взе дебитомер от ауто в софия на бош за което сам му много благодарен за услугата на пак нищо тук един приятел каза че някакъв голф е правил така и се е оказало че е имал хлабави прожини на един цилиндър на клапаните и е било от това пак аз свалях главата и питах майстора дето шлайфа клапаните тои каза че мойте пружини са си били добре иначе колата си правеше така и преди да сваля главата беше крива и надуваше маркучите за това га свалях


:shock: Имаш няколко варианта да се оправдаеш за правописа:
1. на 12 год. си и всъщност баща ти има 320д
2. от ромски произход си
3. живееш нейде около Габрово :mhihi:

кату съ ти сваляли главъта, най вируятну са сваляли и помпата и посли не са я натакмили.тя тая кула штом до шлайф се е стигнало чак, отпиши га.



:) оф оф Много си праф :)

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 13 Дек 2008, 23:58

аз имах същите проблеми преди да ми изгърми турбото...не искам никой да плаша, но точно така беше и при мен!

Натискам колата и по някое време...просто разхода на гориво си спада и колкото и да натискам 100-130 ... това е! :evil:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 23.11.2008

Мнение от stanoi4o » 14 Дек 2008, 0:00

ми не пуши като га форсирам нито прекъсва а на диагностиката ми казаха че помпата си е много добре аванса си е добре като загрее си отива на минус едно както си е от магазина колата а на другия колега ще му кажа че сам разглобил много двигатели и не е от помпата защото на е 46 помпата е зацепена с отделна верига от тази на разпределителния вал и помпата не е сваляна а като не е сваляна помпата няма как да прескочи зъб защото коляновия вал га държи а на главата им няма нищо че е шлайфана и не си прочел правилно колега и преди да сваля главата колата си беше същата а клапаните се шлайфат задължително като се сваля глава и гумички се сменят задължително като не си компетентен не се обаждай
BMW 320 D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 14 Дек 2008, 0:01

Нищо и няма и да е шлайфана главата просто ще започне да сменя по често гарнитури.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 23.11.2008

Мнение от stanoi4o » 14 Дек 2008, 0:02

И аз мисля че може да е от турбината то само това остана
BMW 320 D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 14 Дек 2008, 0:06

Dimitroff написа:аз имах същите проблеми преди да ми изгърми турбото...не искам никой да плаша, но точно така беше и при мен!

Натискам колата и по някое време...просто разхода на гориво си спада и колкото и да натискам 100-130 ... това е! :evil:

А тази загуба на мощност изчезваше ли или след като смени турбото.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 23.11.2008

Мнение от stanoi4o » 14 Дек 2008, 0:35

Колега Пламен пиши какво е станало като разглобиш помпата дали има нещо по помпата а сега се сетих като е студена като га изфорсирам и като върне оборотите и работи като на три цилиндъра и почне да пуши до като не изчисти а като загрее това не го прави само като е студена иначе ако не им давам много газ не прекъсва започва да прекъсва като спа на едно място и като им дам газ повече примерно 4500 оборота и прекъсва около 15 секунди и се оправя като загрее колко и газ да давам не го прави
BMW 320 D

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 14 Дек 2008, 0:35

plamen_hh написа:
Dimitroff написа:аз имах същите проблеми преди да ми изгърми турбото...не искам никой да плаша, но точно така беше и при мен!

Натискам колата и по някое време...просто разхода на гориво си спада и колкото и да натискам 100-130 ... това е! :evil:

А тази загуба на мощност изчезваше ли или след като смени турбото.


на 100% изчезна.
При мен се появяваше когато малко по-продължително време си отпусна крака върху газта...и следваше спад в мощността за няколко минутки (около минута-никога не съм го засичал точно), след което всичко пак беше наред...все едно съм натоварил остта на турбината и нещо се спича от високата температура!
Знам, че не го обяснявам много технически, но го казвам както съм го усетил..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 14 Дек 2008, 0:45

Утре значи няма да отварям помпата ми ще отворя да погледна турбината че и без това нещо шумно работи :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 23.11.2008

Мнение от stanoi4o » 14 Дек 2008, 0:55

Мерси и на колегата Димитров ще проверя и турбината но като слушам турбината си работи добре пак и на диагностиката ми казаха че надува добре а ти казваш че твоята се е оправяла след минута а моята като забие и не се оправя трябва да покарам 5 минути с малко газ и тогава тръгне и стигне до 2500 оборота и пак спре онзи ден ходих до Пловдив и по магистралата като заби на 120 и не мръдна изобщо държах газ до дупка 10 километра а тя си седи на 2500 оборота и не мърда
BMW 320 D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 14 Дек 2008, 1:08

stanoi4o написа:Мерси и на колегата Димитров ще проверя и турбината но като слушам турбината си работи добре пак и на диагностиката ми казаха че надува добре а ти казваш че твоята се е оправяла след минута а моята като забие и не се оправя трябва да покарам 5 минути с малко газ и тогава тръгне и стигне до 2500 оборота и пак спре онзи ден ходих до Пловдив и по магистралата като заби на 120 и не мръдна изобщо държах газ до дупка 10 километра а тя си седи на 2500 оборота и не мърда

Като върнеш газта после като натиснеш не тръгва ли за кратко моне.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 17.11.2008
Местоположение: Сливен, Hawaii (Honolulu)
Пол: Мъж
Кара: E46 M Tech 2
Детайли за колата: 320Д,2002,M Tech 2

E46

Мнение от SaRsEmA » 14 Дек 2008, 1:59

Здравейте колеги!Виждам че тук имат хора подобен проблем на моя, та си помислих че някой може да ми даде малко помощ.Проблемат ми е колата си варви на 1,2,3,4 без никакви проблеми газ до дупка,но когато включа на 5-та и натисна газта до край на педала и започва леко предърпване до към 140 км. и след това го няма!Като и подавам плавно газ на 5-та скорост и няма никакви проблеми.И отново казвам това го прави само на 5-та скорост.И другят проблем които може да е свързан със това е на 5-та скорост авто пилота ми хваща и веднага изключва, а на останалите скорости си върви идеално!Карал съм я каде ли не и всеки казва че нищо и няма :(

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook