320D(136hp) vs 320i(150hp)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
jazz написа:съмнявам се( nm-210 )на 320 170к - дизела 150 nm(330) -compakt
да но конете и оборотите са в полза на бензина

айде стига с тези нютони то ако става на въпрос 330 бензин е 300 Nm
това означава ли че и него ще отупаш


"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- BMW_325 TDS
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 517
- Регистриран на: 9.01.2007
това означава ли че и него ще отупаш ?????
Ще отупа дедовия !!!
Колега не се обиждай , ама както каза колегата заеби ги тия нютони и каталожна информация
Ще отупа дедовия !!!


Колега не се обиждай , ама както каза колегата заеби ги тия нютони и каталожна информация
330 xia-231k. 300nm 7.5 секунди 0 до 100
320 тд -150к. 330нм 8.7 сек. 0-100 разликата е малка 1.2 сек
забележи
330xd 204 коня 410nm 7.2sek 0-100
има няколко модела на 330 бензин наи бързия е 6.5 сек 0-100
наи бавния е 7.5 сек - разликата между бензин и дизел е вече около 0.7 -това е почти равно всичко зависи от това кои кара и състоянието на колата

320 тд -150к. 330нм 8.7 сек. 0-100 разликата е малка 1.2 сек




330xd 204 коня 410nm 7.2sek 0-100
има няколко модела на 330 бензин наи бързия е 6.5 сек 0-100
наи бавния е 7.5 сек - разликата между бензин и дизел е вече около 0.7 -това е почти равно всичко зависи от това кои кара и състоянието на колата


слез на земята
и аз карам 150 коня дизел, много върви, но като за 150 коня
170 коня бензин ще те накаже без проблем, нали и каталожните данни го показват?
0,7 сек съвсем не е равно, големият въртящ момент показва, че са почти равни до 100км/ч
ами след това? разликата ще става все по-голяма
не знам защо ги слагаш навсякъде тези нютонметри, не са толкова важни... просто постигаш конете при по-ниски обороти, но не означава че си по-бърз при всяка ситуация
между другото тук има една 330 бензин - от "бавните" ... пробвал съм я, такъв ластик ще ти направи, че ще има да се чудиш как е станало с толкова малко нютонметри
и аз карам 150 коня дизел, много върви, но като за 150 коня
170 коня бензин ще те накаже без проблем, нали и каталожните данни го показват?

0,7 сек съвсем не е равно, големият въртящ момент показва, че са почти равни до 100км/ч
ами след това? разликата ще става все по-голяма
не знам защо ги слагаш навсякъде тези нютонметри, не са толкова важни... просто постигаш конете при по-ниски обороти, но не означава че си по-бърз при всяка ситуация
между другото тук има една 330 бензин - от "бавните" ... пробвал съм я, такъв ластик ще ти направи, че ще има да се чудиш как е станало с толкова малко нютонметри

- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
ще предложа на колегите с 320-ките да се пробват срещу 320д(136) с махнати катализатори,откачен еко клапан и чип
тва са елементарни модове но дават ефект,изпробвано е
320-ката е леко отзад на по къси дистанции 400-1000м.

тва са елементарни модове но дават ефект,изпробвано е

320-ката е леко отзад на по къси дистанции 400-1000м.
- Jus7DoiT
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: София/Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: Fiat Punto Mk2 1.2 Sporting `00
- Мечтае да кара: E92 M3
спортиста не мери 330 бензин с 320 тд искам да ти кажа че 330д такъв ластик ще направи 330 бензина че гащите ще ти паднат и няма да можеш да ги дигнеш поради причината че ще бъдеш в шок или страхова невроза ама ще се оправиш нема да се плашиш аре лека нощ дерзаи muhihihihi muhihihihi muhihihihi muhihihihi нищо лично Laughing
По твоята логика,спортист не мери атмосферен двигател с турбунка !!!
Последна промяна Jus7DoiT на 12 Май 2007, 23:27, променена общо 1 път
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
колега я виж 3 литра с турбо кво прай ..
моя скромен опит между 330и и 330д бензина бие при старт от 0...
моя скромен опит между 330и и 330д бензина бие при старт от 0...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Геца, може и да си прав...
Доколкото си спомням преди като пробвахме на виктор 20-ската и на гарев, бяха горе долу еднакви...а на гарев е 170 коня...
Гледал съм няколко старта 320д 150 к и 320 и 150 к , и повечето пъти (80%) дизела бие, и то с повече от кола !!!...
По таз логика според мен дизела ще бие и феислифта бензин...ама трябва да се пробва...
Скоро като се върна ще ги пробваме! Малко ме дразни тоз стептроник..ама ще видим
май нема да е това мойта кола 
Доколкото си спомням преди като пробвахме на виктор 20-ската и на гарев, бяха горе долу еднакви...а на гарев е 170 коня...
Гледал съм няколко старта 320д 150 к и 320 и 150 к , и повечето пъти (80%) дизела бие, и то с повече от кола !!!...
По таз логика според мен дизела ще бие и феислифта бензин...ама трябва да се пробва...
Скоро като се върна ще ги пробваме! Малко ме дразни тоз стептроник..ама ще видим


- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Не мога да разбера какво спорите, то си има данни за всички двигатели за ускорения и други параметри. 170кс бензина ускорява за 8.2 а 150кс 320д за 8.8. Конете са си коне и не надценявайте ролята на тия Нм, просто те компенсират че дизела няма обороти. Освен това големия въртящ момент се получава отчасти и заради турбото - вижте и бензинови мотори с турбо какви стойности имат. Ето ви и референтна табличка за всички двигатели на е46
http://de.wikipedia.org/wiki/BMW_E46
http://de.wikipedia.org/wiki/BMW_E46
320i/Ci 1991 cm³ 6 110 kW (150 PS) 190 Nm bei 3500 U/min 9,9 s 219 km/h 1998–2000 M52TU B20
320i/Ci 2171 cm³ 6 125 kW (170 PS) 210 Nm bei 3500 U/min 8,2 s 226 km/h 2000–2007 M54 B22
Ти сериозно ли вярваш, че 20 коня и .2 литра ще свалият 1.7 сек ускорение до 100?!
Според мен тези данни не са правилни.
Още нещо, не се доверявайте винаги на цифрите
320i/Ci 2171 cm³ 6 125 kW (170 PS) 210 Nm bei 3500 U/min 8,2 s 226 km/h 2000–2007 M54 B22
Ти сериозно ли вярваш, че 20 коня и .2 литра ще свалият 1.7 сек ускорение до 100?!
Според мен тези данни не са правилни.
Още нещо, не се доверявайте винаги на цифрите

- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
GaD написа:Геца, може и да си прав...
Доколкото си спомням преди като пробвахме на виктор 20-ската и на гарев, бяха горе долу еднакви...а на гарев е 170 коня...twisted:
тогава Гарев ако знаеше какво прави нещата нямаше да стоят така


"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани