Проверка на бобини.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Проверка на бобини.
Има ли някой, който е хванал някаква зависимост при бобините? Щекерите ми са 1.8kOm, а бобините между крайните пинове 0.8оm. Мерено при 8бр. Някои работят добре, с други прекъсва, с трети директно изключва цилиндър.
Бобините са стария тип, м52ту.
Изпратено от моят Redmi Note 9S с помощта на Tapatalk
Бобините са стария тип, м52ту.

Изпратено от моят Redmi Note 9S с помощта на Tapatalk
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Проверка на бобини.
Бобини се мерят с осцилоскоп и подходяща глава, колега. Съпротивленията им не са критерий.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Проверка на бобини.
Супер инфо. Имам осцилоскоп. Може ли малко инфо?ivoaudi написа:Бобини се мерят с осцилоскоп и подходяща глава, колега. Съпротивленията им не са критерий.
Изпратено от моят Redmi Note 9S с помощта на Tapatalk
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Проверка на бобини.
Ами гледаш на вторичната намотка, колко е пика, колко време трае искрата, губи ли енергия в паразитни искри и най-вече атаката - трябва да е стръмна! Ако тя не е наред, всичко останало е без значение.
Трябва ти и специална глава, тези 30х волта нали няма да ги вкараш в осцилоскопа?
Трябва ти и специална глава, тези 30х волта нали няма да ги вкараш в осцилоскопа?
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани