Пружини
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Пружини
Здравейте, имам е46 купе 318i. От години карам с пружини Eibach, но вече искам да се върна към оригиналните. Търся по-мека возия и с Eibach колата е твърде ниска. По VIN колата е sport suspension settings. Не знам дали са същите като на седан и дали има вариант на купе да не са sport suspension settings (на купе съм виждал само Mtech и sport sus set.). Има нови пружини на приемлива цена в магазините, но доста хора казват, че с тях колата става твърде висока и не са като оригиналните. Някой има ли опит с такива афтърмаркет пружини? Търся съвети как да я направя да вози максимално меко и да е максимално висока, без да изглежа нелепо.
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Пружини
Афтърмаркет, заместител на оригиналните-почти винаги не отговарят на тях и има разминаване във височината.
Ако искаш да изглежда като ОЕМ,трябва да си купиш само и единствено оригинални пружини от търговец или дилърство,което предлага оригинални БМВ части.
Ако искаш да изглежда като ОЕМ,трябва да си купиш само и единствено оригинални пружини от търговец или дилърство,което предлага оригинални БМВ части.
Re: Пружини
Някъде съм чел, че оригиналните пружини са произведени от Lesjöfors. Все пак, не съм сигурен, че е 100% вярно и че са същите.
Re: Пружини
Благодаря за полезната информация. След доста проучвания - предни спортни пружини Lesjöfors 4008441, оем 3133109083; задни спортни 5208452, оем 33536760604 (с изтъняваща намотка - прогресивни); предни стандартни 4008438, оем 31331093067; задни стандартни 5208431, оем 33531094740. Това е за е46 318i, 316i. В сайта на Lesjöfors има информация за всички модели. Има и задни без изтъняване/прогресия. Четох много отзиви от чуждестранни форуми и само положителни мнения. Всички казват, че возията и поведението е като с ОЕМ. Тези отзад без прогресия правят малко по-твърда возията, но са по-здрави. Не съм сигурен дали стандартните са за седан, а спортните за купе. Или стандартните са sport suspension settings, a спортните M technik, но предвид разликата в дължината отпред 25мм си мисля, че са за седан и купе. Визуално има ли разлика между sport suspension settings и M technik, като височина?
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Пружини
Намери си оригинални от 318ци, поне 46-ци на части валяло.
Известно време карах с единия вариант на H&R, бяха отпред по-ниски с 25мм, а отзад 0, като возия малко по-твърдо от оригиналните, но е ОК. На Eibach май също имаше вариант с по-малко понижаване.
Всички купета са със "спортно окачване" и ако вземеш от седан ще е тъжно, а от комби може да е страшно, двигателите също имат значение.
Известно време карах с единия вариант на H&R, бяха отпред по-ниски с 25мм, а отзад 0, като возия малко по-твърдо от оригиналните, но е ОК. На Eibach май също имаше вариант с по-малко понижаване.
Всички купета са със "спортно окачване" и ако вземеш от седан ще е тъжно, а от комби може да е страшно, двигателите също имат значение.
Re: Пружини
Аз съм с Eibach Pri kit - черните. Возията е сравнително приятна на хубав път и на такъв с малки дефекти. Но при малки дупки, бабуни и тн. ставяа непоносимо. Най-големия проблем е, че като си карам с 90 и често колата се удря в земята, а ми писна да се влача и да ми свиркат тировете. Ще търся или оригинални втора употреба (засега нямам успех) или нови Lesjöfors. Интересува ме има ли разлика във височината и твърдостта между sport suspension settings и M tech окачването на Е46.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Пружини
М-тех на купе не съм виждал, може и да има. ZHP окачването май е по-различно, но само амортисьори.
Дай снимка на колата.
Дай снимка на колата.
- gromovich
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: Пружини
Аз да използвам темата на колегата за пружини и да попитам. Отпред като натисна предницата потъва и успявам да я разклатя, докато отзад въобще не успявам да натисна задницата. Възможно ли е отпред пружините (не съм ги сменял) да са омекнали или е от амортесьорите, които видимо нямат течове. Отзад съм сменял и пружини и амортесьори.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Пружини
Това, че като натискаш отпред успяваш да разклатиш ( а отзад, не) нищичко не значи! Пружините ти не са омекнали със сигурност иначе би трябвало да се сетиш, че просто ще се сниши, при това значително!
Ако си се държи добре колата ти и не се клати като патка просто си я карай и не търси непременно повреда
Ако си се държи добре колата ти и не се клати като патка просто си я карай и не търси непременно повреда
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани