Нормална работна температура на M54B30/330i
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Нормална работна температура на M54B30/330i
Здравейте колеги, термостата трябва да отваря на 97 градуса, но при мен в скритото меню държи около 92-95 градуса. На място когато температурата стане 95 градуса, ел. перката на климатика тръгва на първа степен за няколко секунди в същото време виското зацепва, давам малко газ фучи здраво, след като градусите паднат към 92-93 виското отцепва и когато стигнат отново 95 градуса процедурата се повтаря, сега времето още не е толкова топло, но не трябва ли да държи около 97-100 градуса и също да попитам виско съединителя с 3-те болта има ли разлика между бензин/дизел и ако има къде е разликата.

Re: Нормална работна температура на M54B30/330i
По-добре е да държи по-ниска температура.
Аз бих се радвал на твое място.
Аз бих се радвал на твое място.
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Нормална работна температура на M54B30/330i
Нормална работна температура 96-97° ..Няма значение зима лято с климатик това е температурата..Твоята температура е перфектна в момента ,не пипай нищо 

- AvoyzeN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: Нормална работна температура на M54B30/330i
Сменях водна помпа, старата беше разбита и свалих термостата че е имало таене преди и беше закиснало от окислението на антифриза и го погледнах че трябва да отваря на 97 градуса, но старото виско беше постоянно зацепено и слагано някакво китайско, а знам че поне при виското трябва да е оригинално да няма проблеми и го смених с оригинално behr/hella 3-те болта, но втора ръка и щом ел. перката на климатика тръгва на 95 градуса и тогава виското зацепва, значи няма как виското да е от дизел, иначе стелката не е мръднала от 12 часа.

- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Нормална работна температура на M54B30/330i
Виското зацепва преди перката! Щом ти се включва перката преди виското нещо,не е наред! Доколкото знам щом ти се включва перката на климатика явно виското ,не смогва да охлади мотора както трябва ,и се включва климатичната перка.
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: Нормална работна температура на M54B30/330i
Предполагам защото е на място, ако е в движение би трябвало положението да е друго.

- VladiE
- ентусиаст
-
- Мнения: 830
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Нормална работна температура на M54B30/330i
Аз карам дизел но доколкото знам, ако не достига оптимална работна температура, значи термостата не затваря напълно и вероятно се е изкривил. Стрелката се изправя вертикално след 75 градуса, така че не е добър ориентир. Аз бих сменил термостата и антифриза.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: Нормална работна температура на M54B30/330i
Тогава защо на 95 градуса виско зацепва и ел. перката на климатика тръгва, явно температурата е достигната, лятото предполагам че температурата ще е по-висока. Гледах виското по ОЕ номер за бензин е.

- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Нормална работна температура на M54B30/330i
За мен ,не е редно да тръгва и климатичната перка. Пробвай с друго виско 

- AvoyzeN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: Нормална работна температура на M54B30/330i
Ще пробвам пак да видим, ако ли не ще го сменя, иначе автомата има ли термостата или е само един на двигателя.

- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Нормална работна температура на M54B30/330i
Не бързай да сменяш термостата.Пробвай първо с виското.
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: Нормална работна температура на M54B30/330i
Като гледам има само един термостат на мотора и има маслен охладител за автомата. Виското зацепва както трябва, днес го тествах беше зацепило на 92 градуса в движение, а ел. перката тръгва на 95, значи на място няма как виското да охлади и затова тръгва ел.перката. Термостата в движение държи 90-96 градуса, по едно време падна до 86 и веднага ги дигна до 90-92 градуса, ако отваря на 97 градуса колата трябва да държи около 97-102 градуса което си е доста според мен при това хладно време, лятото жега с климатик не ми се мисли колко ще дигне и ел. перката няма да спре да работи както и виското ще е постоянно зацепено от високата температура, предполагам и гарнитурите се втърдяват по-бързо и протичат.
П.П - Погледнах в чуждите форуми как стоят нещата и пишат това "Обхватът за нашите автомобили при работна температура е средно от 93 до 98.", но е писано за e46 M3, мисля че няма разлика, после ще ше разтърся за още информация.
П.П - Погледнах в чуждите форуми как стоят нещата и пишат това "Обхватът за нашите автомобили при работна температура е средно от 93 до 98.", но е писано за e46 M3, мисля че няма разлика, после ще ше разтърся за още информация.

- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Нормална работна температура на M54B30/330i
Перфектен си ! Според мен пробвай да смениш виското едно чистене между радиаторите и си готов за лятото
.При изправна охладителна система при бензинов 6 цилиндров мотор,не би трябвало да минава 98 градуса ,ако ще и 50 градуса да е поне според мен! Моята при 40градуса + пълна кола с багаж ,хора и пуснат климатик градско ,не мина 97 градуса!

- AvoyzeN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: Нормална работна температура на M54B30/330i
Ясно мерси за информация, радиаторите ги гледах имаха малко мръсотия, поизчистих ги даже на климатичния радиатор където стой мотора на ел. перката, питата беше изглина явно задържа влага и я изчистих и сега има обла дупка но не се вижда, тези дни пак ще направя няколко теста с виското и ако не е наред има гаранция ще го сменя с друго.

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани