Проблем с паленето, когато е студена.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Reshovski
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 17.10.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 Touring
Проблем с паленето, когато е студена.
Колата е: 320D Е46 2002 г. 2 литра дизел, 150 коня, автомат, комби
От месец ме мъчи проблем с паленето. Първото палене въртя супер много докато запали (10-тина сек.) или изобщо не запалва.
Проблема съм го забелязал, че колкото по-студено е на вън, като че ли повече се проявява.
Симптоми и ремонти:
1. На два пъти ми падаше акумулатора от мъчене, да запали. И двата пъти след 100% зареждане на акумулатора, сутринта запалваше от ряз, и след ден два пак почваше да прави проблем.
2. Закачихме на компютър излезе проблем с датчика на рейла. Свалихме го, направихме му утра звук почистване и махнахме цетката. 2 дни без проблем и пак почна да пали трудно.
3. Забелязахме че предната помпа се чува много тихо и решихме да я сменим, да не би да не дава хубава дебит. Но уви, проблема остана.
4. Не виждаме течове.
5. Задната помпа на резервоара, като дадем контакт се чува че работи, но колко и как работи не съм сигурен.
6. Свалихме горивния филтър, да не би да е запушен, но си минава през него горивото супер леко, така че го отхвърлихме.
7. Един път запали ли и поработи 1-2 мин, после си пали без проблем, до следващата сутрин.
8. Колкото повече дни не е карана, толкова по-трудно пали.
Дали някой не се е сблъсквал с подобен проблем, ако може да ме насочи.
Благодаря много предварително!
От месец ме мъчи проблем с паленето. Първото палене въртя супер много докато запали (10-тина сек.) или изобщо не запалва.
Проблема съм го забелязал, че колкото по-студено е на вън, като че ли повече се проявява.
Симптоми и ремонти:
1. На два пъти ми падаше акумулатора от мъчене, да запали. И двата пъти след 100% зареждане на акумулатора, сутринта запалваше от ряз, и след ден два пак почваше да прави проблем.
2. Закачихме на компютър излезе проблем с датчика на рейла. Свалихме го, направихме му утра звук почистване и махнахме цетката. 2 дни без проблем и пак почна да пали трудно.
3. Забелязахме че предната помпа се чува много тихо и решихме да я сменим, да не би да не дава хубава дебит. Но уви, проблема остана.
4. Не виждаме течове.
5. Задната помпа на резервоара, като дадем контакт се чува че работи, но колко и как работи не съм сигурен.
6. Свалихме горивния филтър, да не би да е запушен, но си минава през него горивото супер леко, така че го отхвърлихме.
7. Един път запали ли и поработи 1-2 мин, после си пали без проблем, до следващата сутрин.
8. Колкото повече дни не е карана, толкова по-трудно пали.
Дали някой не се е сблъсквал с подобен проблем, ако може да ме насочи.
Благодаря много предварително!
Re: Проблем с паленето, когато е студена.
Акумулатор, стартер, алтернатор, може да са вероятната причина.
- Reshovski
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 17.10.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 Touring
Re: Проблем с паленето, когато е студена.
Свещите ги отхвърлихме, защото един ден пали на 0 градуса, на други ден на 10 градуса не пали.
Акумулатор и стартер ги отхвърлихме понеже си върти яко двигателя, просто не запалва. Само едно ме озадъчи, защо след като съм го свалял да го зареждам и на другата сутрин запалва от ряз, и ден след това пак при зареден без да е свалян не запалва.
Акумулатор и стартер ги отхвърлихме понеже си върти яко двигателя, просто не запалва. Само едно ме озадъчи, защо след като съм го свалял да го зареждам и на другата сутрин запалва от ряз, и ден след това пак при зареден без да е свалян не запалва.
Re: Проблем с паленето, когато е студена.
Значи опряхме до компресията в цилиндрите,колега.Маслото как е? Мирише ли на нафта?
- VladiE
- ентусиаст
-
- Мнения: 830
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Проблем с паленето, когато е студена.
Дюза/и?
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
- hus0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 7.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E91'07 325d
- Мечтае да кара: М3
Re: Проблем с паленето, когато е студена.
Колефа откри ли нещо по проблема ти. Чичо ми има 318д и сутрин при първото палене винаги върти дълго време и така пали. После през целия проблем няма проблеми с паленето.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани