Сериозен проблем с гасненето на автомобила

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 24.08.2017
Пол: Мъж
Кара: BMW 330 xD
Мечтае да кара: BMW M3

Сериозен проблем с гасненето на автомобила

Мнение от BakosaN » 30 Ное 2019, 21:40

Здравейте колеги, имам сериозен проблем с гасненето на автомобила 330х дизел.
Колата пали нормално ,но като загрее(като вдигне налягане) и гасне и не можем да разберем от къде е проблема
1.Сменена помпа (която е под педалите) с възможно най-добрата която имаше на БОШ
2.Сменен горивен филтър
3.Сменен клапън за високо налягане.
4.Свалени дюзи и помпата изпратени на стенд, при стенда дюзите работят нормално , помпата имала малък теч(Отстранен)
5.Изчистена цедка на резервоара.
След като поработи малко колата и вдигне налягане гасне.
На диагностиката изпизва ,че няма налягане , но след всичките сменени части на автомобила все още прави този проблем..
Честно казано не разбирам , и не ремонтирам аз, доверявам се изцяло на майстора, но и той вече не знае от къде идва проблема.
Та въпроса ми е приятели дали някой се е срещал с подобне проблем и ако да дали има някакво решение.
Колата не я ремонтирам аз , НЕ РАЗБИРАМ , доверявам се изцяло на майстора.(Ако се наложи бих се доверил на някого с които сте работили и може да препоръчате в района на В.Търново , Русе или Плевен , от Свищов съм. Просто тук нямам голям избор.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Сериозен проблем с гасненето на автомобила

Мнение от zvetiko » 01 Дек 2019, 16:37

BakosaN написа:Здравейте колеги, имам сериозен проблем с гасненето на автомобила 330х дизел.
Колата пали нормално ,но като загрее(като вдигне налягане) и гасне и не можем да разберем от къде е проблема
1.Сменена помпа (която е под педалите) с възможно най-добрата която имаше на БОШ
2.Сменен горивен филтър
3.Сменен клапън за високо налягане.
4.Свалени дюзи и помпата изпратени на стенд, при стенда дюзите работят нормално , помпата имала малък теч(Отстранен)
5.Изчистена цедка на резервоара.
След като поработи малко колата и вдигне налягане гасне.
На диагностиката изпизва ,че няма налягане , но след всичките сменени части на автомобила все още прави този проблем..
Честно казано не разбирам , и не ремонтирам аз, доверявам се изцяло на майстора, но и той вече не знае от къде идва проблема.
Та въпроса ми е приятели дали някой се е срещал с подобне проблем и ако да дали има някакво решение.
Колата не я ремонтирам аз , НЕ РАЗБИРАМ , доверявам се изцяло на майстора.(Ако се наложи бих се доверил на някого с които сте работили и може да препоръчате в района на В.Търново , Русе или Плевен , от Свищов съм. Просто тук нямам голям избор.


Колега, остава да проверите клапан за количеството на горивото- намира се на ГНП и датчик за налягането в рейла.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 24.08.2017
Пол: Мъж
Кара: BMW 330 xD
Мечтае да кара: BMW M3

Re: Сериозен проблем с гасненето на автомобила

Мнение от BakosaN » 01 Дек 2019, 17:30

Благодаря за отговора.
Днес почива майстора, утре съм при него и ще проверим , ще пиша пак за резултата.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 24.08.2017
Пол: Мъж
Кара: BMW 330 xD
Мечтае да кара: BMW M3

Re: Сериозен проблем с гасненето на автомобила

Мнение от BakosaN » 03 Дек 2019, 21:03

zvetiko написа:
BakosaN написа:Здравейте колеги, имам сериозен проблем с гасненето на автомобила 330х дизел.
Колата пали нормално ,но като загрее(като вдигне налягане) и гасне и не можем да разберем от къде е проблема
1.Сменена помпа (която е под педалите) с възможно най-добрата която имаше на БОШ
2.Сменен горивен филтър
3.Сменен клапън за високо налягане.
4.Свалени дюзи и помпата изпратени на стенд, при стенда дюзите работят нормално , помпата имала малък теч(Отстранен)
5.Изчистена цедка на резервоара.
След като поработи малко колата и вдигне налягане гасне.
На диагностиката изпизва ,че няма налягане , но след всичките сменени части на автомобила все още прави този проблем..
Честно казано не разбирам , и не ремонтирам аз, доверявам се изцяло на майстора, но и той вече не знае от къде идва проблема.
Та въпроса ми е приятели дали някой се е срещал с подобне проблем и ако да дали има някакво решение.
Колата не я ремонтирам аз , НЕ РАЗБИРАМ , доверявам се изцяло на майстора.(Ако се наложи бих се доверил на някого с които сте работили и може да препоръчате в района на В.Търново , Русе или Плевен , от Свищов съм. Просто тук нямам голям избор.


Колега, остава да проверите клапан за количеството на горивото- намира се на ГНП и датчик за налягането в рейла.

Днес сменихме датчика и в крайна сметка колата пак ГАСНЕ ... и все още не знаем от къде идва проблема колега.Започвам да губя надежда
Някакви други идеи ако се сещате,моля кажете.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook