Сериозен проблем с гасненето на автомобила
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- BakosaN
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 24.08.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330 xD
- Мечтае да кара: BMW M3
Сериозен проблем с гасненето на автомобила
Здравейте колеги, имам сериозен проблем с гасненето на автомобила 330х дизел.
Колата пали нормално ,но като загрее(като вдигне налягане) и гасне и не можем да разберем от къде е проблема
1.Сменена помпа (която е под педалите) с възможно най-добрата която имаше на БОШ
2.Сменен горивен филтър
3.Сменен клапън за високо налягане.
4.Свалени дюзи и помпата изпратени на стенд, при стенда дюзите работят нормално , помпата имала малък теч(Отстранен)
5.Изчистена цедка на резервоара.
След като поработи малко колата и вдигне налягане гасне.
На диагностиката изпизва ,че няма налягане , но след всичките сменени части на автомобила все още прави този проблем..
Честно казано не разбирам , и не ремонтирам аз, доверявам се изцяло на майстора, но и той вече не знае от къде идва проблема.
Та въпроса ми е приятели дали някой се е срещал с подобне проблем и ако да дали има някакво решение.
Колата не я ремонтирам аз , НЕ РАЗБИРАМ , доверявам се изцяло на майстора.(Ако се наложи бих се доверил на някого с които сте работили и може да препоръчате в района на В.Търново , Русе или Плевен , от Свищов съм. Просто тук нямам голям избор.
Колата пали нормално ,но като загрее(като вдигне налягане) и гасне и не можем да разберем от къде е проблема
1.Сменена помпа (която е под педалите) с възможно най-добрата която имаше на БОШ
2.Сменен горивен филтър
3.Сменен клапън за високо налягане.
4.Свалени дюзи и помпата изпратени на стенд, при стенда дюзите работят нормално , помпата имала малък теч(Отстранен)
5.Изчистена цедка на резервоара.
След като поработи малко колата и вдигне налягане гасне.
На диагностиката изпизва ,че няма налягане , но след всичките сменени части на автомобила все още прави този проблем..
Честно казано не разбирам , и не ремонтирам аз, доверявам се изцяло на майстора, но и той вече не знае от къде идва проблема.
Та въпроса ми е приятели дали някой се е срещал с подобне проблем и ако да дали има някакво решение.
Колата не я ремонтирам аз , НЕ РАЗБИРАМ , доверявам се изцяло на майстора.(Ако се наложи бих се доверил на някого с които сте работили и може да препоръчате в района на В.Търново , Русе или Плевен , от Свищов съм. Просто тук нямам голям избор.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Сериозен проблем с гасненето на автомобила
BakosaN написа:Здравейте колеги, имам сериозен проблем с гасненето на автомобила 330х дизел.
Колата пали нормално ,но като загрее(като вдигне налягане) и гасне и не можем да разберем от къде е проблема
1.Сменена помпа (която е под педалите) с възможно най-добрата която имаше на БОШ
2.Сменен горивен филтър
3.Сменен клапън за високо налягане.
4.Свалени дюзи и помпата изпратени на стенд, при стенда дюзите работят нормално , помпата имала малък теч(Отстранен)
5.Изчистена цедка на резервоара.
След като поработи малко колата и вдигне налягане гасне.
На диагностиката изпизва ,че няма налягане , но след всичките сменени части на автомобила все още прави този проблем..
Честно казано не разбирам , и не ремонтирам аз, доверявам се изцяло на майстора, но и той вече не знае от къде идва проблема.
Та въпроса ми е приятели дали някой се е срещал с подобне проблем и ако да дали има някакво решение.
Колата не я ремонтирам аз , НЕ РАЗБИРАМ , доверявам се изцяло на майстора.(Ако се наложи бих се доверил на някого с които сте работили и може да препоръчате в района на В.Търново , Русе или Плевен , от Свищов съм. Просто тук нямам голям избор.
Колега, остава да проверите клапан за количеството на горивото- намира се на ГНП и датчик за налягането в рейла.
- BakosaN
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 24.08.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330 xD
- Мечтае да кара: BMW M3
Re: Сериозен проблем с гасненето на автомобила
Благодаря за отговора.
Днес почива майстора, утре съм при него и ще проверим , ще пиша пак за резултата.
Днес почива майстора, утре съм при него и ще проверим , ще пиша пак за резултата.
- BakosaN
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 24.08.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330 xD
- Мечтае да кара: BMW M3
Re: Сериозен проблем с гасненето на автомобила
zvetiko написа:BakosaN написа:Здравейте колеги, имам сериозен проблем с гасненето на автомобила 330х дизел.
Колата пали нормално ,но като загрее(като вдигне налягане) и гасне и не можем да разберем от къде е проблема
1.Сменена помпа (която е под педалите) с възможно най-добрата която имаше на БОШ
2.Сменен горивен филтър
3.Сменен клапън за високо налягане.
4.Свалени дюзи и помпата изпратени на стенд, при стенда дюзите работят нормално , помпата имала малък теч(Отстранен)
5.Изчистена цедка на резервоара.
След като поработи малко колата и вдигне налягане гасне.
На диагностиката изпизва ,че няма налягане , но след всичките сменени части на автомобила все още прави този проблем..
Честно казано не разбирам , и не ремонтирам аз, доверявам се изцяло на майстора, но и той вече не знае от къде идва проблема.
Та въпроса ми е приятели дали някой се е срещал с подобне проблем и ако да дали има някакво решение.
Колата не я ремонтирам аз , НЕ РАЗБИРАМ , доверявам се изцяло на майстора.(Ако се наложи бих се доверил на някого с които сте работили и може да препоръчате в района на В.Търново , Русе или Плевен , от Свищов съм. Просто тук нямам голям избор.
Колега, остава да проверите клапан за количеството на горивото- намира се на ГНП и датчик за налягането в рейла.
Днес сменихме датчика и в крайна сметка колата пак ГАСНЕ ... и все още не знаем от къде идва проблема колега.Започвам да губя надежда
Някакви други идеи ако се сещате,моля кажете.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани