Странен проблем с м47
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- jhuso
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 6.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46d
- Мечтае да кара: BMW 520 I
Странен проблем с м47
Здр те колеги става въпрос за м47 116 кс. Приключението почна с бензин в резервоара вместо дизел и се прецака гнп то. Рециклираха я механична част плюс ел блок. Колата запали и върви доволно, но от време на време като я карам нормално без да я ръчкам особено под 2000 оборота и натискам газта но не иска да ускорява мм по мм качва оборотите и като се качат оборотите 2500 и поддържам така все едно нещо се отпушва и пак върви. Пробвани са ел клапани на турбо и егр, дебитомер,мап сензор, всичко бачка. Турбото е рециклирано с нова средна част.когато колата не върви забелязах че егр клапана спира вакума към клапана, някакъв авариен режим ли е? Някои има ли идеа от какво може да е ? Майсторите каЗаха че аванса е проверен повторно
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi



- stefan_suny
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 353
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Странен проблем с м47
А майсторите като са рециклирали механичната част дали са сменили авансовото бутало? Така става като задере или в много редки случаи ако клапана който го управлява е проблемен, но тогава мисля ще има проблеми и при други обороти.
Като трябва да ускорява е нормално да затваря ЕГР за да не разтоварва турбината от там.
Като трябва да ускорява е нормално да затваря ЕГР за да не разтоварва турбината от там.
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани