За колко време ви загряват бутата

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 08 Яну 2007, 23:54

Абсолютно не трябва да мръдва, иначе смяна това е :)

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 11 Яну 2007, 19:51

Че ако е студено навън и я пуснеш по инерция и то на скорост.... при мен почва да изстива.... аз много рядко я изключвам от скорост като я дам по инерция да се търкаля.. и при мен ли е за смяна термостата? Мислех си, че всичко е ОК... :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 2.02.2004

Мнение от Pepper » 13 Яну 2007, 19:26

Момчета,
днес карах до Дупница, когато е напълно загряла и я пуснах по инерция на нулева скорост действително стрелката не мръдна от средата. Явно досега не съм я оставял да загрее на 100 процента.
BMW

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 14 Яну 2007, 0:27

Мойта нямам спомен, но май ми изстива само когато не е успяла да "изправи" стрелката.... и то в случаите, когато съм по цариградско или извънградско... и карам по инерция на скорост...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 2.02.2004

Мнение от Pepper » 14 Яну 2007, 1:06

Мен ме е заблудило това, че дори когато стрелката е стигнала средата мотора още не е загрял напълно. И истината е, че стрелката малко лъже.
BMW

ентусиаст
Аватар
Мнения: 820
Регистриран на: 7.06.2006

Мнение от add1cted » 14 Яну 2007, 1:19

Pepper написа:Мен ме е заблудило това, че дори когато стрелката е стигнала средата мотора още не е загрял напълно. И истината е, че стрелката малко лъже.

Верно е това. При дизела е лесно да се познае кога наистина е загряла или поне при моята е така - когато стрелката е посредата, но колата все още работи на ~900 оборота при празен ход значи не е загряла наистина, но когато си падне на 754 или там колкото си бяха по дефоулт значи вече е готова за ръчкане :driving: ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 776
Регистриран на: 5.08.2006
Местоположение: Детройт, София

Мнение от Stoyan7777 » 14 Яну 2007, 1:48

add1cted написа:
Pepper написа:....... ~900 оборота при празен ход значи не е загряла наистина, но когато си падне на 754 или там колкото си бяха по дефоулт значи вече е готова за ръчкане :driving: ;)


Сори баце за въпроса, ама как разибраш кога е на 754?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 820
Регистриран на: 7.06.2006

Мнение от add1cted » 14 Яну 2007, 2:07

Stoyan7777 написа:
add1cted написа:
Pepper написа:....... ~900 оборота при празен ход значи не е загряла наистина, но когато си падне на 754 или там колкото си бяха по дефоулт значи вече е готова за ръчкане :driving: ;)


Сори баце за въпроса, ама как разибраш кога е на 754?

Еми като падне надолу стрелката при празен ход.. иначе някъде тука по форума бях чел, колко са зададени от еку-то ама не помна.. просто 754 ми се върти в главата, но може би греша. При бензинките не знам дали е така.. говорим за печките :mhihi:

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 15 Яну 2007, 17:21

Pepper написа:Мен ме е заблудило това, че дори когато стрелката е стигнала средата мотора още не е загрял напълно. И истината е, че стрелката малко лъже.


Тя не, че стрелката лъже, колкото това е показание за водата, а не мотора.... или маслото... маслото загрява малко по-бавно :)

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook