Дим/пара в мотора и мириз на изгоряла гума/пластмаса
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- seeya
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 5.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: г/д най дъртия е36 320i седан
- Мечтае да кара: е36 328 турбо купе
Дим/пара в мотора и мириз на изгоряла гума/пластмаса
Здравейте колеги , както в заглавието е написано става дума за дим/пара на нещо изгоряло и мирише на пластмаса/гума/масло. Предполагам че от гарнитура на капака клапани (развих пластмасите и видях ,че около бобините има съвсем леко масло) и пада в/у колекторите и се изпарява. Това се получава само в движение (има тема във форума за н42 , но при мен е м52 не знам дали има разлика). Прочетох ,че има вакуум помпа и някакъв О-пръстен. Пада се когато си с/у колата отляво до 6ти цилиндър. Тръгнал съм да сменям гарнитура на капака на клапаните , но незнам дали ще реши това проблема.Ако се стигне до отваряне на капака на клапаните на нещо друго да обърна ли внимание. Малко инфо няма да ми дойде зле.
Поздрави.
Поздрави.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Дим/para в мотора и мириз на изгоряла гума/пластмаса
При М52 няма вакум помпа. Когато сменяш гарнитурата- комплект от 3 части, трябва да имаш в предвид, че обикновено капака е изкривен, новата гарнитура не може да поеме луфта и ако не се залепи ще тече, може би дори повече от преди. Ако купиш нов капак- просто сменяш гарнитурата, като пак има точки, на които BMW предписва да се сложи силикон. Задължително се сменят и уплътненията на гайките на капака- 15бр. Гайките се стягат с динамометричен ключ по определена схема.
- seeya
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 5.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: г/д най дъртия е36 320i седан
- Мечтае да кара: е36 328 турбо купе
Re: Дим/para в мотора и мириз на изгоряла гума/пластмаса
zvetiko написа:При М52 няма вакум помпа. Когато сменяш гарнитурата- комплект от 3 части, трябва да имаш в предвид, че обикновено капака е изкривен, новата гарнитура не може да поеме луфта и ако не се залепи ще тече, може би дори повече от преди. Ако купиш нов капак- просто сменяш гарнитурата, като пак има точки, на които BMW предписва да се сложи силикон. Задължително се сменят и уплътненията на гайките на капака- 15бр. Гайките се стягат с динамометричен ключ по определена схема.
Благодаря за отговора! Може ли да кажеш къде да погледна тази схема на кои точно места да наблегна на силикона(като цяло мисля цялата да я мина със силикон).Също така и схемата за натягането.
- seeya
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 5.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: г/д най дъртия е36 320i седан
- Мечтае да кара: е36 328 турбо купе
Re: Дим/пара в мотора и мириз на изгоряла гума/пластмаса
Оказа се гарнитура на капака на клапаните. Засега няма проблем. 

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани