Проблем M57B30

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 28.02.2016
Пол: Мъж
Кара: е46 330д

Проблем M57B30

Мнение от Жужо » 21 Авг 2018, 6:55

Здравейте колеги имам следния проблем.Колата неможе да се изфорсира докрай както на място така и в движение (стига до 3200-3700 оборота) и цялата почва да се тресе и да изчезват цилиндри при което когато освободя от скорост се оправя.Някой път колата си върви без проблем някоий път не.Грешките които показва са 4704, 7728.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Проблем M57B30

Мнение от dr.peshev » 21 Авг 2018, 13:42

Прочети си колата с BMW диагностика и тогава задавай подобни въпроси
Тези грешки нищо не значат
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 3.12.2009
Местоположение: Пловдив
Кара: atlantis blue

Re: Проблем M57B30

Мнение от Challenger » 21 Авг 2018, 17:50

Защо да не означават?
7728 Charge-air pressure control or charge-air pressure
4704 Pre-Supply Pressure Monitoring

Има си и теми във форума за точно тези грешки.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Проблем M57B30

Мнение от dr.peshev » 24 Авг 2018, 10:20

Много добре,щом не разбираш разликата между генерични грешки и BMW диагностика :dunno: :dummy:
Има теми има и конкретна тема: viewtopic.php?f=34&t=219540&start=990
При наличието на такива , не виждам смисъл да се отваря нова!
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 28.02.2016
Пол: Мъж
Кара: е46 330д

Re: Проблем M57B30

Мнение от Жужо » 24 Авг 2018, 13:05

Понеже сменях цялото турбо без студената част и актуатора му трябва настойка.Въпроса ми е някой който е правил тази операция да сподели мнение и може ли мембраната да е заминала вътре понеже преди 2 дена я настройха колкото да не пренадува и днес пак се прецака и беше забил.Ще го сменя със нов, но незнам как точно трябва да се настой.Ако някой по-опитен го е правил да сподели мнение.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 28.02.2016
Пол: Мъж
Кара: е46 330д

Re: Проблем M57B30

Мнение от Жужо » 26 Авг 2018, 1:06

Така проблема се реши до някъде със смяната на клапана на турбото, обаче сега ако я стресна преди 2000 оборота си прави старите магарии.Ако ускорявам плавно до 2100-2200 се усеща как турбината почва да си надува нормално и като я стресна излита.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 830
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Проблем M57B30

Мнение от VladiE » 27 Авг 2018, 9:51

Колко ти излезе подмяната на актуатора?

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 28.02.2016
Пол: Мъж
Кара: е46 330д

Re: Проблем M57B30

Мнение от Жужо » 28 Авг 2018, 21:37

Не съм сменял актуатора, а клапана за турбото (Н75)


Последно избутване Жужо от 28 Авг 2018, 21:37

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook