Проблем топъл старт
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- north
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 26.06.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d
- Мечтае да кара: F30
Проблем топъл старт
320d (фейслифт), 150 коня.
На диагностика показва само грешка с модула за подгревни свещи, но казаха, че би ми правило проблем зимата при студен старт, а цяла зима паля от раз, че дори и сега, но както и да е, взех ново реле/модул. Не така стои въпроса с топлия старт, когато изгася колата, ако не я оставя няколко часа да изстине, пали с 300 зора.
Четох тази тема, но колегата не е писал как е решил проблема. Ток на друга кола не съм давал.
На диагностика показва само грешка с модула за подгревни свещи, но казаха, че би ми правило проблем зимата при студен старт, а цяла зима паля от раз, че дори и сега, но както и да е, взех ново реле/модул. Не така стои въпроса с топлия старт, когато изгася колата, ако не я оставя няколко часа да изстине, пали с 300 зора.
Четох тази тема, но колегата не е писал как е решил проблема. Ток на друга кола не съм давал.

- c7aH4eB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: 13.10.2009
- Местоположение: Чирпан / Синеморец
- Пол: Мъж
- Кара: квоту има
- Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта
Re: Проблем топъл старт
c7aH4eB написа:Датчици разпределителен вал и колянов вал (по-вероятен) как са?
Ако са датчици не би ли трябвало да не пали и на студен двигател?
Дюзите проверявани ли са? ГНП ?
- VladiE
- ентусиаст
-
- Мнения: 830
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Проблем топъл старт
Най-често проблема е породен от проблемна дюза. Провери им корекциите на диагностика при студен мотор.
Re: Проблем топъл старт
Ако е от дюза няма ли да е по-зле работата на мотора и съответно паленето, когато е студен двигателя, а когато стопли да има промяна към по-добра работа ?
Според мен няма как от дюза на студен двигател да пали от раз, а на топъл да не иска.
Все пак не ви пречи да ги провериш дюзите при майстор, защото ако са наистина те може да счупиш двигателя.
Според мен няма как от дюза на студен двигател да пали от раз, а на топъл да не иска.
Все пак не ви пречи да ги провериш дюзите при майстор, защото ако са наистина те може да счупиш двигателя.
- VladiE
- ентусиаст
-
- Мнения: 830
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Проблем топъл старт
На топъл мотор ако има пикаеща дюза, пада налягането в рейла и пали трудно или изобщо може да не запали. Вариант е също помпата под шофьора да не прави нужното налягане и ефекта отново е същия.
- stefan_suny
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 353
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Проблем топъл старт
Колега ПЪРВО поверете обратната нафта от дюзите, най лесно и евтино става и веднага се разбира ако има проблем с някоя дюза. Ако не даде резултат този тест чак тогава ги сваляй да търсиш пикаеща. Но според мен 100% някоя дюза се предава, ако беше датчик задължително щеше да набива грешка. Когато някоя дюза изтърва налягане \без значение от къде\ помпата за високото много бавно вдига налягането в рейла, а преди да стигне поне 200 атмосфери изобщо не се опитва да пръска. Това последното може да се провери на компютър като гледаш показанието за налягането в рейката докато въртиш да палиш. Много малка вероятност да имаш проблем и със самия датчик за високото налягане, щеше да прави мизерии и като запали\ ако запали изобщо\
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани