М3 SMG волан на 330ci SMG (SSG)

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

М3 SMG волан на 330ci SMG (SSG)

Мнение от Vanqu1sh » 25 Яну 2018, 19:16

Здравейте колеги. Имам е46 330ci SMG и реших да му направя конверсия към М3 SMG волан. Колата е фейслифтова и кутията е 6 степенна. Разликата е, че при единия перата са двупосочни, а при м3 волана са "-" и "+". За съжаление обаче нещата не се оказаха плъг енд плей и когато монтирах новия волан перата не заработиха. Намерих електрическа схема за тази конверсия и я изпълних, но и двете пера свалят предавка. Ще съм благодарен ако някой може да ми помогне със схема на връзване или съвет!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 23.11.2014
Местоположение: гр. София
Кара: be em we
Детайли за колата: 330ci e46

Re: М3 SMG волан на 330ci SMG (SSG)

Мнение от mu6a4 » 25 Яну 2018, 19:23

Тази схема ли изпозлва колега? :

Изображение
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: М3 SMG волан на 330ci SMG (SSG)

Мнение от Vanqu1sh » 25 Яну 2018, 19:45

Да, колега.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 23.11.2014
Местоположение: гр. София
Кара: be em we
Детайли за колата: 330ci e46

Re: М3 SMG волан на 330ci SMG (SSG)

Мнение от mu6a4 » 26 Яну 2018, 3:41

Това би трябвало да работи при 5 степенно SMG(SSG), но за 6 степенната е възможно ECU-то на SSG-то да иска различно съпротивление за да разпознае, че трябва да превключи на горе.
На M волана са просто ключета - отворено/затворено. На SSG-то обаче явно трябва да съвпада съпротивление а в случая не е уцелено правилното.

Опитай на оригиналния ти SSG волан с мултицет да измериш директно на конекторчето за едното от 2те пера, какво е съпротивлението при натиснато положение за upshift и провери дали съвпада със сегашното спрямо схемата. По схемата би трябвало при UPshift да имаш около 1000 Ома, а при DOWNshift - 330 Ома. Ако на SSG волана получаваш нещо различно, значи това е проблема.

Edit: Съмнително е да има разлика между съпротивленията за 5 степенната и 6 степенната защото тогава трябва да има разлика и в самите пера, а Part номерата са еднакви.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook