М3 SMG волан на 330ci SMG (SSG)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
М3 SMG волан на 330ci SMG (SSG)
Здравейте колеги. Имам е46 330ci SMG и реших да му направя конверсия към М3 SMG волан. Колата е фейслифтова и кутията е 6 степенна. Разликата е, че при единия перата са двупосочни, а при м3 волана са "-" и "+". За съжаление обаче нещата не се оказаха плъг енд плей и когато монтирах новия волан перата не заработиха. Намерих електрическа схема за тази конверсия и я изпълних, но и двете пера свалят предавка. Ще съм благодарен ако някой може да ми помогне със схема на връзване или съвет!
- mu6a4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 23.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Кара: be em we
- Детайли за колата: 330ci e46
Re: М3 SMG волан на 330ci SMG (SSG)
Тази схема ли изпозлва колега? :






- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: М3 SMG волан на 330ci SMG (SSG)
Да, колега.
- mu6a4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 23.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Кара: be em we
- Детайли за колата: 330ci e46
Re: М3 SMG волан на 330ci SMG (SSG)
Това би трябвало да работи при 5 степенно SMG(SSG), но за 6 степенната е възможно ECU-то на SSG-то да иска различно съпротивление за да разпознае, че трябва да превключи на горе.
На M волана са просто ключета - отворено/затворено. На SSG-то обаче явно трябва да съвпада съпротивление а в случая не е уцелено правилното.
Опитай на оригиналния ти SSG волан с мултицет да измериш директно на конекторчето за едното от 2те пера, какво е съпротивлението при натиснато положение за upshift и провери дали съвпада със сегашното спрямо схемата. По схемата би трябвало при UPshift да имаш около 1000 Ома, а при DOWNshift - 330 Ома. Ако на SSG волана получаваш нещо различно, значи това е проблема.
Edit: Съмнително е да има разлика между съпротивленията за 5 степенната и 6 степенната защото тогава трябва да има разлика и в самите пера, а Part номерата са еднакви.
На M волана са просто ключета - отворено/затворено. На SSG-то обаче явно трябва да съвпада съпротивление а в случая не е уцелено правилното.
Опитай на оригиналния ти SSG волан с мултицет да измериш директно на конекторчето за едното от 2те пера, какво е съпротивлението при натиснато положение за upshift и провери дали съвпада със сегашното спрямо схемата. По схемата би трябвало при UPshift да имаш около 1000 Ома, а при DOWNshift - 330 Ома. Ако на SSG волана получаваш нещо различно, значи това е проблема.
Edit: Съмнително е да има разлика между съпротивленията за 5 степенната и 6 степенната защото тогава трябва да има разлика и в самите пера, а Part номерата са еднакви.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани