Е46 320д 136 к.с. бяло-светло сив пушек при студен мотор!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Е46 320д 136 к.с. бяло-светло сив пушек при студен мотор!
Здравейте, колеги. Порових се из форума но точно като моя проблем не намерих. Проблема е следния:
- при запалване на колата изхвърля голям облак бяло-светло сив пушек, но после спира.
- сутрин примерно отнема към 5 секунди да запали.. върти върти притриса мотора както всеки път като е студен и след това пали с пушек отзад.
- На светофар примерно, оборотите играят много леко..
Това се случи след смяна на мотор.. от там обслужване .. доста гарнитури .. масла филтри общо взето всичко..Вчера направихме диагностика на дюзите една по една .. всичките работят перфектно.
Уж мотора бил "Зацепен" и нафтовата помпа била "центрована" според тези всички "Майстори" но така и не намериха проблема.. на диагностика не излизат грешки. Само един път излезе всичко ЕГР,Клапани,Умна дюза и всичко което беше свързано с нафтовата помпа но след изчистване на тези стари грешки няма нито една след това.
Ако някой може да ми помогне ще съм много благодарен!
- при запалване на колата изхвърля голям облак бяло-светло сив пушек, но после спира.
- сутрин примерно отнема към 5 секунди да запали.. върти върти притриса мотора както всеки път като е студен и след това пали с пушек отзад.
- На светофар примерно, оборотите играят много леко..
Това се случи след смяна на мотор.. от там обслужване .. доста гарнитури .. масла филтри общо взето всичко..Вчера направихме диагностика на дюзите една по една .. всичките работят перфектно.
Уж мотора бил "Зацепен" и нафтовата помпа била "центрована" според тези всички "Майстори" но така и не намериха проблема.. на диагностика не излизат грешки. Само един път излезе всичко ЕГР,Клапани,Умна дюза и всичко което беше свързано с нафтовата помпа но след изчистване на тези стари грешки няма нито една след това.
Ако някой може да ми помогне ще съм много благодарен!
- vortep
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 18.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320d
- Мечтае да кара: Боинг 747
Re: Е46 320д 136 к.с. бяло-светло сив пушек при студен мотор
Като загрее оборотите оправят ли се или пак играят?
Re: Е46 320д 136 к.с. бяло-светло сив пушек при студен мотор
Не пак играят
Не но понякога се оправят когато е загрял мотора. И понякога си играят.
Не колега много рядко го прави това с оборотите но все пак го забелязах вчера.
Не но понякога се оправят когато е загрял мотора. И понякога си играят.
Не колега много рядко го прави това с оборотите но все пак го забелязах вчера.
- vortep
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 18.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320d
- Мечтае да кара: Боинг 747
Re: Е46 320д 136 к.с. бяло-светло сив пушек при студен мотор
При моята винаги на студен мотор играят оборотите и след като загрее се оправя. Ходил съм на много места и са ми казвали различни версии. Едното е износена нафтова помпа, друго което са ми казвале е проблем с датчика на коляновия вал. Но като грешка няма нищо записано на диагностика. Преди 1-2 години дори ми бяха казали че проблема е от електрическия нагревател на антифриза докато работел нещо ставало но вече забравих какво точно и когато колата загрее и нагревателя спре да работи се оправя. Но всичко това са само предположения според мен, защото никой до сега не ми е казал това е дай колата ще я оправя.
Re: Е46 320д 136 к.с. бяло-светло сив пушек при студен мотор
Да ти кажа и аз мисля за този магревател.
но странното е, че когато запалва притриса изкарва белия пушек и след това пали а педала на газта не рвагира през това време. А температурата на колата не е ли посредата винаги излиза такъв пушек и притрисане.
Но преди ден пробвах един експеримент.
не бях пускал парно горе-долу цял ден и колата дори и малко над синьото палеше без притрисане или бял пушвк. и след това пусках карах час два отидох да пия едно кафе и изстина и пак старата песен на нов глас..
но странното е, че когато запалва притриса изкарва белия пушек и след това пали а педала на газта не рвагира през това време. А температурата на колата не е ли посредата винаги излиза такъв пушек и притрисане.
Но преди ден пробвах един експеримент.
не бях пускал парно горе-долу цял ден и колата дори и малко над синьото палеше без притрисане или бял пушвк. и след това пусках карах час два отидох да пия едно кафе и изстина и пак старата песен на нов глас..

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани