Новак във БМВ
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
Новак във БМВ
Здравейте!
От скоро имам БМВ Е46, и може би като всеки се сблъсквам с проблеми с тази кола.
Някои от тях сериозни, някои не чак толкова, но нека ги спомена.
1. Виене от задния мост (Още не съм търсил причината)
2. Тропане отпред вдясно при преминаване през неравности (Предполагам тампон)
3. Проблем с отключване и заключване на вратите
4. Check Engine P0170 P0410 (Грешките са придружени от загуба на мощност при ускорение, забиване на предница)
При повече проучване за тези грешки открих че при 170 проблема е съотношението въздух гориво, би могло да бъде причинено от въздушен филтър, дебитомер, спукана тръба за въздух, МАП сензор, Ламбда сензор. До момента единственото нередовно което открих е че някой който е сменял въздушния филтър с нов го е срязал на 2, интересен монтаж при който дори не уплътнява.
За 410 пише други неща свързани със вредните емисии влизащи в катализатора. И някаква помпа за въздух (Нямам си идея за каква помпа иде реч) която се пълни с вода ако катализатора е задръстен, и вероятно зимата замръзва при което изгаря бушона или самата помпа и предизвиква грешка 410..
Това са теоритичните обяснения за грешките. Но ми трябва информация от практиката.
За справка
BMW E46 1998 M4319 1900 кубика 118 коня.
От скоро имам БМВ Е46, и може би като всеки се сблъсквам с проблеми с тази кола.
Някои от тях сериозни, някои не чак толкова, но нека ги спомена.
1. Виене от задния мост (Още не съм търсил причината)
2. Тропане отпред вдясно при преминаване през неравности (Предполагам тампон)
3. Проблем с отключване и заключване на вратите
4. Check Engine P0170 P0410 (Грешките са придружени от загуба на мощност при ускорение, забиване на предница)
При повече проучване за тези грешки открих че при 170 проблема е съотношението въздух гориво, би могло да бъде причинено от въздушен филтър, дебитомер, спукана тръба за въздух, МАП сензор, Ламбда сензор. До момента единственото нередовно което открих е че някой който е сменял въздушния филтър с нов го е срязал на 2, интересен монтаж при който дори не уплътнява.
За 410 пише други неща свързани със вредните емисии влизащи в катализатора. И някаква помпа за въздух (Нямам си идея за каква помпа иде реч) която се пълни с вода ако катализатора е задръстен, и вероятно зимата замръзва при което изгаря бушона или самата помпа и предизвиква грешка 410..
Това са теоритичните обяснения за грешките. Но ми трябва информация от практиката.
За справка
BMW E46 1998 M4319 1900 кубика 118 коня.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Новак във БМВ

Няма как всеки , който си е купил "ново" BMW да пуска индивидуална тема за проблемите си с колата!
Форумът ще заприлича на каша и никой няма да може да търси как да реши проблем , по който вече е писано.
Във форума отделните проблеми са систематизирани в теми и преди пускане на нова тема , горещо се препоръчва използването
на търсачката search.php
Не е зле да прочетеш и това viewtopic.php?f=34&t=404818
Като за финал те съветвам да четеш колата с диагностика за BMW , а не с универсална и като запишеш съответните грешки - да пишеш тук : viewtopic.php?f=34&t=219540&p=4345566#p4345566
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани