Проблем при палене Е46 330д Комби 2001 година
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем при палене Е46 330д Комби 2001 година
Здравейте колеги. Много ще се радвам ако някой ми помогне за следният проблем със паленето на моето возило. Колата е Е46 330д Комби 2001 година. Проблема е следният:
Понякога няма статер.. просто не върти. Пример - сутрин отивам за работа... пали от първият път.. тръгвам да се прибирам... давам на контакт светват лампите.. чакам да изгасне всичко по таблото тръгвам да въртя да запаля и хоп няма никой... и това го прави когато си поиска... 15 дена пали от раз, на 16-тия не иска от първия път... понякога пали от втория понякога от третия от седмия и така нататък.. общо взето в месеца ми го прави да речем 3-4 пъти и не знам къде е проблема. Свалихме стартера... всичко си беше наред, смених шалтера на стартера със нов... смених Евс 3 със друго Евс3 и обучихме ключа към новото Евс... замерих акумулатора... и там няма проблеми като нов е.. откачих вече. Днес не искаше да запали от 7 поредни опита... ударих ключа в дланта на ръката си и запали веднага. Започвам да си мисля, че ключа прави проблема, но знам ли... Когато тръгвам да въртя стартер не се чува прословутото "ЦЪК" от таблото и не мигат лампите. Моля помагайте колеги.. ще съм благодарен ако някой ми даде някаква идея какво да правя. Благодаря предварително
Понякога няма статер.. просто не върти. Пример - сутрин отивам за работа... пали от първият път.. тръгвам да се прибирам... давам на контакт светват лампите.. чакам да изгасне всичко по таблото тръгвам да въртя да запаля и хоп няма никой... и това го прави когато си поиска... 15 дена пали от раз, на 16-тия не иска от първия път... понякога пали от втория понякога от третия от седмия и така нататък.. общо взето в месеца ми го прави да речем 3-4 пъти и не знам къде е проблема. Свалихме стартера... всичко си беше наред, смених шалтера на стартера със нов... смених Евс 3 със друго Евс3 и обучихме ключа към новото Евс... замерих акумулатора... и там няма проблеми като нов е.. откачих вече. Днес не искаше да запали от 7 поредни опита... ударих ключа в дланта на ръката си и запали веднага. Започвам да си мисля, че ключа прави проблема, но знам ли... Когато тръгвам да въртя стартер не се чува прословутото "ЦЪК" от таблото и не мигат лампите. Моля помагайте колеги.. ще съм благодарен ако някой ми даде някаква идея какво да правя. Благодаря предварително

Re: Проблем при палене Е46 330д Комби 2001 година
Свалях клеми закачах клеми.. ефект нулев колега.. според мен проблема е в ключа или контактен ключ.. не изключвам и вариант имобилайзера да си познава ключа когато поиска. При положение, че съм сменил нещата изброени от мен по горе... за друго не се сещам. За това направих тема да видя и вие какво ще кажете по въпроса колеги 

- stefan_suny
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 353
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Проблем при палене Е46 330д Комби 2001 година
От ключа е колега, още повече щом си го ударил и е тръгнало. Гледал съм го този филм. Първо е добре да се отвори и презапои всичко вътре. Ако продължи си намираш донорски ключ и прехвърляш само антената, при мен така се получи. Явно от изтърване се чупи ферита на антената понякога и почва да прави магарии. Другия вариант е направо нов ключ. Ако искаш да си сигурен трябва да го хванеш на диагностика в момента когато не върти - като се закачиш към ЕВСа и се вижда как не си разпознава ключа. Също помага и ако имаш друг ключ, че може да те остави някъде така, аз моя като го усетих и си държах резервния в мен и ми се размина 2 -3 пъти 

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем при палене Е46 330д Комби 2001 година
Така се случва когато не разпознава скачащия код на ключа. Ако направиш диагностика ще видиш че в евса има грешка, че не е разпознава ключ номер ....., с който опитваш да палиш.
Проблема е в транспондера а не в платката, сменя се и забравяш за проблема.
Проблема е в транспондера а не в платката, сменя се и забравяш за проблема.
- VladiE
- ентусиаст
-
- Мнения: 830
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Проблем при палене Е46 330д Комби 2001 година
stefan_suny написа:От ключа е колега, още повече щом си го ударил и е тръгнало. Гледал съм го този филм. Първо е добре да се отвори и презапои всичко вътре. Ако продължи си намираш донорски ключ и прехвърляш само антената, при мен така се получи. Явно от изтърване се чупи ферита на антената понякога и почва да прави магарии. Другия вариант е направо нов ключ. Ако искаш да си сигурен трябва да го хванеш на диагностика в момента когато не върти - като се закачиш към ЕВСа и се вижда как не си разпознава ключа. Също помага и ако имаш друг ключ, че може да те остави някъде така, аз моя като го усетих и си държах резервния в мен и ми се размина 2 -3 пъти
Колега, за какъв точно ферит говориш?
Re: Проблем при палене Е46 330д Комби 2001 година
От днес започна и централното да ми се бъзика.. не искаше да заключва вратите... отключих задното стъкло и след като го затворих натиснах да се заключи и се заключиха вратите. После не искаше да ги отключи.. направих същата процедура... отключва ми задното стъкло само и след като го затворя отключва вратите... после не искаше пак да заключи... ударих леко ключа в дланта си и се заключи... след това пак не искаше да отключи ... пак ударих ключа в ръката лекичко и отключи....
П.С Надявам се това "заключи" и "отключи" да не ви е дошло в повече
П.С Надявам се това "заключи" и "отключи" да не ви е дошло в повече

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани