Клати купето на свободна скорост е46 330д 204 к.с.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Клати купето на свободна скорост е46 330д 204 к.с.

Мнение от zvetiko » 01 Юни 2017, 13:06

drago9205 написа:Аз след доста търсене относно този проблем (при М47 би трябвало да няма няма вакуми на тампоните, та проблемът ще да е другаде) стигнах до изводът, че най-доброто решение на проблемът е човек да се примири и да не хвърля грешни пари за нещо, което може да се дължи на много неща.

Даже си мислех, възможно ли е причината да е и във веригата по някакъв начин, все пак двигателите не са 1-ва младост? Какво ще кажете?


Все пак е необходимо да се има предвид, че подобен проблем не е само декоративен, но означава и интензивно износване на двигателя с всички произтичащи от това последици. Крайният резултат ще бъде или ремонт на двигателя/евентуално друг двигател/ или ниска стойност на колата при продажба, като става въпрос може би за загуба от хиляди левове. Но, ако идеята е колата да се кара някак си докато върви и след това да се продаде на части, наистина е вариант да се постъпи така.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Клати купето на свободна скорост е46 330д 204 к.с.

Мнение от drago9205 » 01 Юни 2017, 13:47

Ами доста хора наблюдават подобни или същите симптоми или на всички са им интензивно износени колите или просто явлението се дължи на някакви проблеми, които трудно се хващат. Доста колеги вече споделиха, че си обръщат внимание на колите. По-скоро съм склонен да вярвам, че е нещо, което само трябва да се хване и проблемът би се отстранил сравнително лесно.
Специално при мен не е клатене на купето това, което усещам а по-груба/по-шумна работа на двигателя и вибрации, които са леко дразнещи за мен, но не бих казал, че са фрапантно различни от други дизелови коли, просто по-скоро очаквам бмв (в моят случай е90) да е малко по-изолирана откъм вибрации и шумове от двигателният отсек.
Иначе надали може да говорим за интензивно износване при двигател, който не гори грам масло 15-16 хил. км. Също така лично при мен корекциите на дюзите са малки, ЕГР-ът работи и е чистен. Двигателят студен работи супер гладко. Само се явява проблемът като загрее. Скоро ще сменя тампоните ще мога да кажа със сигурност дали е имало ефект.

@philipz Пробва ли мнение от друг майстор/свервиз, може пък някой по сервизите да си е блъскал главата с подобен проблем. Щом казваш, че се тресе двигателя това много прилича на тампони, може и на ментаци да си попаднал или наистина да е вакуумното управление.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 21.08.2014
Местоположение: Хановер/Плевен
Пол: Мъж
Кара: BMW 330d 204hp

Re: Клати купето на свободна скорост е46 330д 204 к.с.

Мнение от Martin216 » 15 Юни 2017, 0:02

Преди няколко дена след като загря и започна да отново да клати реших да сваля кората на двигателя и да дръпна да изкарам буксата на дебитомера.
Много странно но като я дръпнах и двигателя се успокои.... Но все пак дебитомера е нов на Бош? Дали е възможно самата букса на дебитомера да прави проблеми като загрее? :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 791
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Клати купето на свободна скорост е46 330д 204 к.с.

Мнение от choio » 16 Юни 2017, 11:29

Martin216 написа:Преди няколко дена след като загря и започна да отново да клати реших да сваля кората на двигателя и да дръпна да изкарам буксата на дебитомера.
Много странно но като я дръпнах и двигателя се успокои.... Но все пак дебитомера е нов на Бош? Дали е възможно самата букса на дебитомера да прави проблеми като загрее? :dunno:


Аз тва с дебитомера ви го говоря от първата страница на тази тема,проблема ти не е в самия дебитомер,или е в агр ( по точно пробита мембрана) или в кабелите на дебитомера,или в еку-то,аз лично реших проблема като премахнах софтуерно дебитомер и агр,като агр е затапен от към изпускателния колектор.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: Клати купето на свободна скорост е46 330д 204 к.с.

Мнение от virtualchild » 19 Юни 2017, 12:59

Май и при мен се получава от ЕГР и просто изваден вакуум.
Когато надуе турбото явно успява да премести пружината на ЕГР и мотора се разхълцва... :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 13.03.2013
Местоположение: СA
Пол: Мъж
Кара: 330 d ,204 h.p.
Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.

Re: Клати купето на свободна скорост е46 330д 204 к.с.

Мнение от philipz » 22 Юни 2017, 16:33

Колеги , забелязах следната аномалия като прави клатенето ( на климатик , 28 градуса навън ) :
IMG_6210.JPG


От dr.peshev разбрах , че данните от меню 7.1 се черпят от датчик в климатичната инсталация . Както виждате разликата е 10 градуса , понякога и повече .

След като спра климатика , разликата е не повече от 2-3 градуса с датчика за външна температура, но няма и клатене .
Имате ли представа кой е този датчик на климатика и дали се сменя .

То вече не знам къде да търся проблема , страшно много ме дразни :(
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook