Дължина на биалетка за спортно окачване?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- A-style
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 5.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: спокойно
- Мечтае да кара: по хубави български пътища
Дължина на биалетка за спортно окачване?
Колко трябва да са дълги предните биалетка за регулируемо спортно окачване за БМВ е46 330д 184к?
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Дължина на биалетка за спортно окачване?
На регулируемо се слагат регулируеми 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- A-style
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 5.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: спокойно
- Мечтае да кара: по хубави български пътища
Re: Дължина на биалетка за спортно окачване?
Защо да са регулиращи след като захващането е под гайките за регулиране , според мен няма смисъл
Re: Дължина на биалетка за спортно окачване?
Е то хубаво е под гайките, но купето нали ще си промени позицията спрямо захващането, а за купето е хваната стабилизиращата щанга. Т.е. разстоянието между захващането за стабилизиращата щанга и захващането на стеблото на амортисьора ще се промени.
Аз доколкото знам вариантите са два:
1.Караш със стандартните биелетки които ще са под напрешение ако я свалиш много. Съответно ще ги приключваш много по-бързо.
2.Купуваш си регулируеми биелетки и отнемаш напрежението чрез реглажа.
Аз доколкото знам вариантите са два:
1.Караш със стандартните биелетки които ще са под напрешение ако я свалиш много. Съответно ще ги приключваш много по-бързо.
2.Купуваш си регулируеми биелетки и отнемаш напрежението чрез реглажа.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Дължина на биалетка за спортно окачване?
Проблема на регулируемото окачване, е че поради конструктивни особености, ухото на амортисьора е по-ниско, т.е. трябва по-къса биалетка. Стандартните амортисьори с по-къси пружини искат по-дълги биалетки, а тези с оригинални от М3 реактивни щанги искат усукани биалетки.
Добре е като решиш, каква ще е височината, на която ще караш (най-често) според нея да си направиш биалетки, че оригинални регулиращи са пари или някой да ти направи регулируеми.
Добре е като решиш, каква ще е височината, на която ще караш (най-често) според нея да си направиш биалетки, че оригинални регулиращи са пари или някой да ти направи регулируеми.
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Дължина на биалетка за спортно окачване?
Решение с биалетка от Е36:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Dobromir92
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 26.10.2016
- Пол: Мъж
Re: Дължина на биалетка за спортно окачване?
Аз съм с weitech и вместо стандартните,които са 21 см от центъра на единия маншон до другия център и сега слагам от мазда 323 ,които са 15 см и всичко е наред 

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани