„Бъгната” кола след миене на двигател + решение
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: „Бъгната” кола след миене на двигател + решение
330д 184к.с. 2000г . 06 е произведена. Имам ГТ1 и ако не му стигат възможностите
ще търся жокери
поздрави

поздрави

- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: „Бъгната” кола след миене на двигател + решение
мда , грешката е вярна , таблото е "събаряло" цялата шина. С "новото" табло модифицирания ваг-ком си намери и печки и айрбегове , касетофони и т.н.т.
Та едно модулче по шината ако се бъгне както трябва , може да събори всичко.
Та едно модулче по шината ако се бъгне както трябва , може да събори всичко.

- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: „Бъгната” кола след миене на двигател + решение
Не може ли да се измие просто с маркуч и обезмаслител? Все пак при пароструйките налягането е много голямо.
- dzvonko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46, 320д, 136к.с.
Re: „Бъгната” кола след миене на двигател + решение
zafirovp написа:Не може ли да се измие просто с маркуч и обезмаслител? Все пак при пароструйките налягането е много голямо.
Така като гледам май най-добре е само с парцал да се мие. Ако има течаща вода винаги може да попадне където не трябва.
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: „Бъгната” кола след миене на двигател + решение
Почвам да се плаша, мия си двигателя с водоструйка през няколко месеца 

Последна промяна bscsystem на 19 Май 2017, 15:36, променена общо 1 път
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- kokala
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 1.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2 - BMW E30 touring
- Мечтае да кара: BMW E30 катафалка
- Детайли за колата: Детайлите са перфектни.
Re: „Бъгната” кола след миене на двигател + решение
С пароструйка или с водоструйка си ги миете тия двигатели?
С пароструйка ще е малко кофти
на баща ми на колата са казали (от сервиза на марката) само компа да пази, винаги като я мие го увива целия и с водоструйката минава двигателя и става като нов. За да си миеш двигателя с вода и то под налягане трябва да знаеш кое да пазиш и къде как да пръскаш, не мисля, че е толкова фрапиращо.




- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: „Бъгната” кола след миене на двигател + решение
Преди време поработих в една автомивак до кат и съответно съм измил много двигатели,защото ги връщаха при регистрация.Принципно марките рено,ситроен,форд,някои опели след миене на двигател никога не палеха.Мерцедес,бмв,ауди vw обикновенно нямаха проблеми.Но е много важно човека миещ да е наясно как точно да го направи за да причини възможно най-малко щети.А повечето хара работещи по мивките са меко казано душмани и неграмотници.Според мен миенето на двигател е излишна процедура,освен ако не се налага поради някой ремонт.
Re: „Бъгната” кола след миене на двигател + решение
Драгослав написа:....миенето на двигател е излишна процедура,освен ако не се налага поради някой ремонт.
А това е и единственото и правилно решение на проблемите, които възникват от тия миения на двигатели.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- ziko76
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 5.11.2012
- Местоположение: Испания
- Пол: Мъж
- Кара: 318i-118коня 2000г
Re: „Бъгната” кола след миене на двигател + решение
Здравейте колеги.От скоро съм горд собственик на Е46-318-118коня-2000г.Прегледах темите относно миенето на двигател и проблемите след това,но никъде не видях описано какво трябва да се обвие и предпази от намокряне,че после да няма
Някой колеги сигурно ще ме упрекнат за това,че ще мия двигателя.Явно от доста време е имала теч на масло от масления филтър и всичко е в масло и прахоляк около него.Теча го отстраних и сега съм решил да измия двигателя,но не зная какво трябва да пазя от намокряне.Ще съм ви благодарен ако ми помогнете
Поздрави!!!


- TRR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 9.04.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320dA '02; Yamaha FZ6S ABS
Re: „Бъгната” кола след миене на двигател + решение
На работа имаме една Е36 320i, на която двигателя се мие 1-2 пъти в годината. В общи линии я карам в една и съща автомивка и процедурата е: увиват се кутията с бушоните и зоната около компютъра, след което я мият с някакъв безконтактен препрат и с водоструйка отдалече. Докато я пръскат някой постоянно дава газ (~2000 оборота), после сядам в колата без да се отнема газта и ми казват да я карам поне 15-20 минути. Досега не е имало проблеми, но миячите казват че за бензинови коли е рисковано да се мие мотора и признават че са имали инциденти. С дизеловите било по-лесно ...
- ziko76
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 5.11.2012
- Местоположение: Испания
- Пол: Мъж
- Кара: 318i-118коня 2000г
Re: „Бъгната” кола след миене на двигател + решение
Ясно,значи да запрятам ръкави с обезмаслител и парцали и да търкам.
- kalanak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 4.10.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
Re: „Бъгната” кола след миене на двигател + решение
аз съм с 318 ка мотора беше много мръсен завиха само алармата. после с обезмаслител и яко пръскане от много близко.после му викам на автомивкаджията дръж тия 5 кинта бакшиш и дай пароструйката
пак накиснах с обезмаслител и зверско пръскане от много близко мотора стана като нов и нямах абсолютно никакви проблеми.Толкова е гот двигателя да е чист че и аз почвам като колегите по горе
да гомия няколко пъти годишно 



- Face
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 654
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
- Кара: 320Д(M47TUD20)
Re: „Бъгната” кола след миене на двигател + решение
В Гърция един приятел зарежда един бояджийски пистолет с нафта и ги прави двигателите нови 

Re: „Бъгната” кола след миене на двигател + решение
моя проблеме подобен
само 4е на мен запо4на от с4упено стъкло-смениха ми го ама са скъсали или не са залепилиизолацията както трябва
тръгвам аз след автомивката и тръгвам да си настроя огледалото и изведнъж като по4на един дим да излиза от коп4етата..
докато го извадя запо4на да дими и под волана....
свалих кората на бушоните и единия беше направо стопен
тръгвам да карам -нямам светлинина километража,единственото което свети по него е круиз контрола
проверих го от подменюто -вси4ки лампи работят
дадох му ресет пак от подменюто
след това пак пробвах...даже по лошо станало-из4езнахами и 4истас4ките,не работят стъклата,цд-то и то изписва няква грешка
вупроса е какво да правя сега?
само 4е на мен запо4на от с4упено стъкло-смениха ми го ама са скъсали или не са залепилиизолацията както трябва
тръгвам аз след автомивката и тръгвам да си настроя огледалото и изведнъж като по4на един дим да излиза от коп4етата..
докато го извадя запо4на да дими и под волана....
свалих кората на бушоните и единия беше направо стопен
тръгвам да карам -нямам светлинина километража,единственото което свети по него е круиз контрола
проверих го от подменюто -вси4ки лампи работят
дадох му ресет пак от подменюто
след това пак пробвах...даже по лошо станало-из4езнахами и 4истас4ките,не работят стъклата,цд-то и то изписва няква грешка







вупроса е какво да правя сега?
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани