„Бъгната” кола след миене на двигател + решение

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Re: „Бъгната” кола след миене на двигател + решение

Мнение от mitrax » 27 Юни 2012, 23:09

330д 184к.с. 2000г . 06 е произведена. Имам ГТ1 и ако не му стигат възможностите :confused: ще търся жокери
поздрави
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Re: „Бъгната” кола след миене на двигател + решение

Мнение от mitrax » 28 Юни 2012, 21:00

мда , грешката е вярна , таблото е "събаряло" цялата шина. С "новото" табло модифицирания ваг-ком си намери и печки и айрбегове , касетофони и т.н.т.
Та едно модулче по шината ако се бъгне както трябва , може да събори всичко.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW и VAG

Re: „Бъгната” кола след миене на двигател + решение

Мнение от zafirovp » 05 Юли 2012, 0:03

Не може ли да се измие просто с маркуч и обезмаслител? Все пак при пароструйките налягането е много голямо.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46, 320д, 136к.с.

Re: „Бъгната” кола след миене на двигател + решение

Мнение от dzvonko » 05 Юли 2012, 13:25

zafirovp написа:Не може ли да се измие просто с маркуч и обезмаслител? Все пак при пароструйките налягането е много голямо.


Така като гледам май най-добре е само с парцал да се мие. Ако има течаща вода винаги може да попадне където не трябва.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: „Бъгната” кола след миене на двигател + решение

Мнение от bscsystem » 13 Сеп 2012, 23:53

Почвам да се плаша, мия си двигателя с водоструйка през няколко месеца :smoke:
Последна промяна bscsystem на 19 Май 2017, 15:36, променена общо 1 път
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 1.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2 - BMW E30 touring
Мечтае да кара: BMW E30 катафалка
Детайли за колата: Детайлите са перфектни.

Re: „Бъгната” кола след миене на двигател + решение

Мнение от kokala » 14 Сеп 2012, 3:13

С пароструйка или с водоструйка си ги миете тия двигатели? :shock: С пароструйка ще е малко кофти :mhihi: на баща ми на колата са казали (от сервиза на марката) само компа да пази, винаги като я мие го увива целия и с водоструйката минава двигателя и става като нов. За да си миеш двигателя с вода и то под налягане трябва да знаеш кое да пазиш и къде как да пръскаш, не мисля, че е толкова фрапиращо.
Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 636
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46XI / W164

Re: „Бъгната” кола след миене на двигател + решение

Мнение от Драгослав » 14 Сеп 2012, 9:55

Преди време поработих в една автомивак до кат и съответно съм измил много двигатели,защото ги връщаха при регистрация.Принципно марките рено,ситроен,форд,някои опели след миене на двигател никога не палеха.Мерцедес,бмв,ауди vw обикновенно нямаха проблеми.Но е много важно човека миещ да е наясно как точно да го направи за да причини възможно най-малко щети.А повечето хара работещи по мивките са меко казано душмани и неграмотници.Според мен миенето на двигател е излишна процедура,освен ако не се налага поради някой ремонт.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: „Бъгната” кола след миене на двигател + решение

Мнение от JTD » 14 Сеп 2012, 13:21

Драгослав написа:....миенето на двигател е излишна процедура,освен ако не се налага поради някой ремонт.

А това е и единственото и правилно решение на проблемите, които възникват от тия миения на двигатели.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 5.11.2012
Местоположение: Испания
Пол: Мъж
Кара: 318i-118коня 2000г

Re: „Бъгната” кола след миене на двигател + решение

Мнение от ziko76 » 23 Мар 2013, 12:22

Здравейте колеги.От скоро съм горд собственик на Е46-318-118коня-2000г.Прегледах темите относно миенето на двигател и проблемите след това,но никъде не видях описано какво трябва да се обвие и предпази от намокряне,че после да няма :banghead: Някой колеги сигурно ще ме упрекнат за това,че ще мия двигателя.Явно от доста време е имала теч на масло от масления филтър и всичко е в масло и прахоляк около него.Теча го отстраних и сега съм решил да измия двигателя,но не зная какво трябва да пазя от намокряне.Ще съм ви благодарен ако ми помогнете :help: Поздрави!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 9.04.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 320dA '02; Yamaha FZ6S ABS

Re: „Бъгната” кола след миене на двигател + решение

Мнение от TRR » 23 Мар 2013, 18:17

На работа имаме една Е36 320i, на която двигателя се мие 1-2 пъти в годината. В общи линии я карам в една и съща автомивка и процедурата е: увиват се кутията с бушоните и зоната около компютъра, след което я мият с някакъв безконтактен препрат и с водоструйка отдалече. Докато я пръскат някой постоянно дава газ (~2000 оборота), после сядам в колата без да се отнема газта и ми казват да я карам поне 15-20 минути. Досега не е имало проблеми, но миячите казват че за бензинови коли е рисковано да се мие мотора и признават че са имали инциденти. С дизеловите било по-лесно ...

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 5.11.2012
Местоположение: Испания
Пол: Мъж
Кара: 318i-118коня 2000г

Re: „Бъгната” кола след миене на двигател + решение

Мнение от ziko76 » 24 Мар 2013, 11:57

Ясно,значи да запрятам ръкави с обезмаслител и парцали и да търкам.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 4.10.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж

Re: „Бъгната” кола след миене на двигател + решение

Мнение от kalanak » 25 Мар 2013, 23:35

аз съм с 318 ка мотора беше много мръсен завиха само алармата. после с обезмаслител и яко пръскане от много близко.после му викам на автомивкаджията дръж тия 5 кинта бакшиш и дай пароструйката :D пак накиснах с обезмаслител и зверско пръскане от много близко мотора стана като нов и нямах абсолютно никакви проблеми.Толкова е гот двигателя да е чист че и аз почвам като колегите по горе :D да гомия няколко пъти годишно :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 654
Регистриран на: 24.12.2007
Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
Кара: 320Д(M47TUD20)

Re: „Бъгната” кола след миене на двигател + решение

Мнение от Face » 27 Мар 2013, 23:19

В Гърция един приятел зарежда един бояджийски пистолет с нафта и ги прави двигателите нови :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 23.11.2013
Пол: Мъж

Re: „Бъгната” кола след миене на двигател + решение

Мнение от vankozzz » 16 Май 2017, 9:36

моя проблеме подобен
само 4е на мен запо4на от с4упено стъкло-смениха ми го ама са скъсали или не са залепилиизолацията както трябва
тръгвам аз след автомивката и тръгвам да си настроя огледалото и изведнъж като по4на един дим да излиза от коп4етата..
докато го извадя запо4на да дими и под волана....
свалих кората на бушоните и единия беше направо стопен
тръгвам да карам -нямам светлинина километража,единственото което свети по него е круиз контрола
проверих го от подменюто -вси4ки лампи работят
дадох му ресет пак от подменюто
след това пак пробвах...даже по лошо станало-из4езнахами и 4истас4ките,не работят стъклата,цд-то и то изписва няква грешка
:banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:
вупроса е какво да правя сега?

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook