Проблем 320д Е46 150 коня черен пушек

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 6.05.2017

Проблем 320д Е46 150 коня черен пушек

Мнение от Urumov » 06 Май 2017, 10:58

Здравейте колеги надявам се на малко помощ. Имам проблем с черна пушилка пи тръгване рязко от място, при ускоряване, при постоянно каране към 140 км- изчиства. На 201000 реални е взел съм я от представителство на БМВ.
Всичко си обслужвам редовно. Сменени са въздушен филтър, картерните газове, масло, сменял съм електрически клапан на ЕГР. Дюзите са перфектни, правя диагностика през 6 месеца. Слагам добавка за почистване на дюзите протек
28-лв. през 6 мес. на 30 литра гориво. Не ми губи масло вече съм на 3000 км. от последната смяна. Немога да разбера какво е. На последната диагностика в Найс Кар ми казаха че имало 6 пъти една и съща грешка и че при 1700 до 2200 оборота давало ниско налягане на турбината и затова пушело и препоръчаха профилактика, така и неразбрах в какво се състои пък не гарантират че ще се оправи а само да пробваме да си даваме парите.

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 8.04.2016
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: 320da
Детайли за колата: e46 320da 150hp touring

Re: Проблем 320д Е46 150 коня черен пушек

Мнение от slavi7575 » 07 Май 2017, 17:32

Здравей колега.
При почти идентични симптоми вкючително и притрисане на празен ход, при мен виновника се оказа ЕГР клапана. Решението - софтуерно и механично изолиране на ЕГР-а(беше ми по-лесно да го изолирам, отколкото да търся друг). В момента двигателя работи равномерно без притрисане и ускорява доволно, без да бълва черен пушек.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 6.05.2017

Re: Проблем 320д Е46 150 коня черен пушек

Мнение от Urumov » 08 Май 2017, 15:54

Благодаря Ви колеги мисля че проблема вече си го открих сам и се състои в това че имам цепка, около 3 см в свивката на маркуча който влиза от интеркулера към ЕГР-а. Явно в специализиран сервиз на БМВ това хич не го гледат само закачват на компа и разбират че турбото е за ремонт, а колата ми не губи масло, не тресе и т.н. Благодаря Ви!

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook