Проблем 320д Е46 150 коня черен пушек
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем 320д Е46 150 коня черен пушек
Здравейте колеги надявам се на малко помощ. Имам проблем с черна пушилка пи тръгване рязко от място, при ускоряване, при постоянно каране към 140 км- изчиства. На 201000 реални е взел съм я от представителство на БМВ.
Всичко си обслужвам редовно. Сменени са въздушен филтър, картерните газове, масло, сменял съм електрически клапан на ЕГР. Дюзите са перфектни, правя диагностика през 6 месеца. Слагам добавка за почистване на дюзите протек
28-лв. през 6 мес. на 30 литра гориво. Не ми губи масло вече съм на 3000 км. от последната смяна. Немога да разбера какво е. На последната диагностика в Найс Кар ми казаха че имало 6 пъти една и съща грешка и че при 1700 до 2200 оборота давало ниско налягане на турбината и затова пушело и препоръчаха профилактика, така и неразбрах в какво се състои пък не гарантират че ще се оправи а само да пробваме да си даваме парите.
Всичко си обслужвам редовно. Сменени са въздушен филтър, картерните газове, масло, сменял съм електрически клапан на ЕГР. Дюзите са перфектни, правя диагностика през 6 месеца. Слагам добавка за почистване на дюзите протек
28-лв. през 6 мес. на 30 литра гориво. Не ми губи масло вече съм на 3000 км. от последната смяна. Немога да разбера какво е. На последната диагностика в Найс Кар ми казаха че имало 6 пъти една и съща грешка и че при 1700 до 2200 оборота давало ниско налягане на турбината и затова пушело и препоръчаха профилактика, така и неразбрах в какво се състои пък не гарантират че ще се оправи а само да пробваме да си даваме парите.
- slavi7575
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 8.04.2016
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 320da
- Детайли за колата: e46 320da 150hp touring
Re: Проблем 320д Е46 150 коня черен пушек
Здравей колега.
При почти идентични симптоми вкючително и притрисане на празен ход, при мен виновника се оказа ЕГР клапана. Решението - софтуерно и механично изолиране на ЕГР-а(беше ми по-лесно да го изолирам, отколкото да търся друг). В момента двигателя работи равномерно без притрисане и ускорява доволно, без да бълва черен пушек.
При почти идентични симптоми вкючително и притрисане на празен ход, при мен виновника се оказа ЕГР клапана. Решението - софтуерно и механично изолиране на ЕГР-а(беше ми по-лесно да го изолирам, отколкото да търся друг). В момента двигателя работи равномерно без притрисане и ускорява доволно, без да бълва черен пушек.
Re: Проблем 320д Е46 150 коня черен пушек
Благодаря Ви колеги мисля че проблема вече си го открих сам и се състои в това че имам цепка, около 3 см в свивката на маркуча който влиза от интеркулера към ЕГР-а. Явно в специализиран сервиз на БМВ това хич не го гледат само закачват на компа и разбират че турбото е за ремонт, а колата ми не губи масло, не тресе и т.н. Благодаря Ви!
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани