Проблем с е46 318i - не пали и гърми
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с е46 318i - не пали и гърми
Здравейте,
Нов съм във форума и предварително се извинявам, ако съм пропуснал някое правило за публикуване на нова тема.
Във форума намерих изключително полезна информация от която признавам си имах нужда понеже съм пълна 0 относно знанието ми за автомобилите като цяло. Прочетох доста подобни теми, но не намерих точно като моя проблем та.....
Колата е BMW E46 318i 143 коня произведена Януари 2003-та година. Никога преди това не съм имал BMW и това беше единствената кола, която ме интересуваше, но за съжаление не можах да и се порадвам и седмица...
Колата пали много трудно може би от 9-ти 10-ти опит и гърми яко веднъж ми се стори, че е под капака другия път го чувам от към гърнето, но гърми доста сериозно. Чак след като гръмне пали и първоначално поддържа обороти над 1500, което е странно...звука на двигателя е странен и се чуват и леки детонации мисля, че в гърнето. Това се получава, когато е студена. Веднъж след като е запалила колкото и пъти да я угасям няма този проблем.
Когато е на контакт свети EML и check engine, но след като запаля остава да свети само chek enginge. Искам да уточня, че колата НЯМА газово.
Check engine понякога докато карам не само свети, а и премигва. Не усещам двигателя да се мъчи, да губи мощност и да тресе или като цяло нещо странно в него. Посетих уж добър сервиз....след диагностика ми излезе датчик колянов вал и ламбсонда. Купих и двете закарах я до сервиза и те смениха само ламб сондата, която привидно беше в доста лошо състояние. Не смениха датчика, защото вече не излизала тази грешка....както и да е проблема си остана. Искам да уточня, че смених свещите и купих чисто нов акумулатор и проблема не е от това със сигурност. С тия гърмежи се притеснявам да запаля колата и си стой пред входа
Уговорих се вече да я видят в сервиз много по-хвален от предния, но ще бъде вече след празниците, а тоя проблем направо не ме оставя да спя.
Предварително Ви благодаря !
Нов съм във форума и предварително се извинявам, ако съм пропуснал някое правило за публикуване на нова тема.
Във форума намерих изключително полезна информация от която признавам си имах нужда понеже съм пълна 0 относно знанието ми за автомобилите като цяло. Прочетох доста подобни теми, но не намерих точно като моя проблем та.....
Колата е BMW E46 318i 143 коня произведена Януари 2003-та година. Никога преди това не съм имал BMW и това беше единствената кола, която ме интересуваше, но за съжаление не можах да и се порадвам и седмица...
Колата пали много трудно може би от 9-ти 10-ти опит и гърми яко веднъж ми се стори, че е под капака другия път го чувам от към гърнето, но гърми доста сериозно. Чак след като гръмне пали и първоначално поддържа обороти над 1500, което е странно...звука на двигателя е странен и се чуват и леки детонации мисля, че в гърнето. Това се получава, когато е студена. Веднъж след като е запалила колкото и пъти да я угасям няма този проблем.
Когато е на контакт свети EML и check engine, но след като запаля остава да свети само chek enginge. Искам да уточня, че колата НЯМА газово.
Check engine понякога докато карам не само свети, а и премигва. Не усещам двигателя да се мъчи, да губи мощност и да тресе или като цяло нещо странно в него. Посетих уж добър сервиз....след диагностика ми излезе датчик колянов вал и ламбсонда. Купих и двете закарах я до сервиза и те смениха само ламб сондата, която привидно беше в доста лошо състояние. Не смениха датчика, защото вече не излизала тази грешка....както и да е проблема си остана. Искам да уточня, че смених свещите и купих чисто нов акумулатор и проблема не е от това със сигурност. С тия гърмежи се притеснявам да запаля колата и си стой пред входа

Уговорих се вече да я видят в сервиз много по-хвален от предния, но ще бъде вече след празниците, а тоя проблем направо не ме оставя да спя.
Предварително Ви благодаря !
- azarovlado
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.07.2011
- Пол: Мъж
Re: Проблем с е46 318i - не пали и гърми
Първо честито за колата.Намираш читав сервиз където се занимават с бмвета, защото ако ходиш при кварталните майстори може да си платиш пак колата в части понеже този двигател е шибан и много майстори изобщо не му разбират. Има цяла тема за твоя двигател (който е N42) viewtopic.php?f=34&t=232131 и няма да е зле да си я прочетеш да си знаеш какви проблеми да очакваш. Иначе специално в твоя случай центровката не ти е наред най- вероятно от проблеми с веригата, но като се закачи на качествена диагностична програма ще си покаже по-точно.
Re: Проблем с е46 318i - не пали и гърми
Благодаря за линка към темата за N42. Вероятно съм направил грешка да се прехласна прекалено много по външния вид на моята e46. Въпреки, че преди да я купя я водих в сервиз за общ преглед и диагнпстила, но странно всичко изглеждаше ок според майстора.
Днес свалих клемите на акумулатора за около 10-тина минути и пробвах да я запаля. Колата запали от първия път без да гърми, но звучеше отвратително имам чувството, че гърнето е заминало. Освен това оборотите на празен ход падат до 500 и започват едни вибрации в купето. Най-силно тресе около 1000 оборота и след това намаляват. Така или иначе след празниците ще бъде в най-добрия сервиз в моя град. Веднага след като диагностират проблема и решението ще пиша все пак и друг може да има подобен проблем.
Относно центровката в единия сервиз ми го споменаха. Двигателя е отварян по неясна за мен причина и от сервиза ми казаха, че ако не е центриран добре дава грешка при диагностилс на датчик кокянов вал и ламбсондата.
Още веднъж благодаря, колега !
Днес свалих клемите на акумулатора за около 10-тина минути и пробвах да я запаля. Колата запали от първия път без да гърми, но звучеше отвратително имам чувството, че гърнето е заминало. Освен това оборотите на празен ход падат до 500 и започват едни вибрации в купето. Най-силно тресе около 1000 оборота и след това намаляват. Така или иначе след празниците ще бъде в най-добрия сервиз в моя град. Веднага след като диагностират проблема и решението ще пиша все пак и друг може да има подобен проблем.
Относно центровката в единия сервиз ми го споменаха. Двигателя е отварян по неясна за мен причина и от сервиза ми казаха, че ако не е центриран добре дава грешка при диагностилс на датчик кокянов вал и ламбсондата.
Още веднъж благодаря, колега !
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани