Сваляне на PVC тръба на антифриза до двигателя
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- cherrypopper
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 4.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E92
- Мечтае да кара: F01
Сваляне на PVC тръба на антифриза до двигателя
Здравейте колеги, имам теч от гърлото на тази тръба:

Намира се тук (номер 5 на схемата):

Искам да попитам кой е най-лесния начин да стигна до нея за демонтаж. Има ли начин да избегна махането на колектора? Мислех си да махна дросела, после си мислех да махна пластмасите на климатичния филтър и оттам да бръкна, но преди интервенцията исках да се допитам до вас. Мотора е м43.

Намира се тук (номер 5 на схемата):

Искам да попитам кой е най-лесния начин да стигна до нея за демонтаж. Има ли начин да избегна махането на колектора? Мислех си да махна дросела, после си мислех да махна пластмасите на климатичния филтър и оттам да бръкна, но преди интервенцията исках да се допитам до вас. Мотора е м43.
Последна промяна cherrypopper на 10 Апр 2013, 22:38, променена общо 1 път
Re: Кой е най-лесния достъп до тази тръба?
Колега, аз свлях колектора (горна и долна част) и смених въпросният тройник.
Също смених и гарнитурките на всмукателя...сега колата има доста по добра динамика в ниските (смучела си е въздух).
Също смених и гарнитурките на всмукателя...сега колата има доста по добра динамика в ниските (смучела си е въздух).
- cherrypopper
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 4.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E92
- Мечтае да кара: F01
Re: Кой е най-лесния достъп до тази тръба?
Да определено се налага свалянето на всмукателния колектор. Алгоритъма е следния:
- сваляне на филтъра на купето + пластмасите и уплътненията към него
- сваляне на дебитомера и фалтенбаха
- сваляне на дросела
- сваляне на всмукателния колектор
- изваждане на маркучите за антфриза
- демонтаж на въпросния тройник/фланец
- сглобяване по обратния ред
- пълнене с антифриз и обезвъздушаване
- сваляне на филтъра на купето + пластмасите и уплътненията към него
- сваляне на дебитомера и фалтенбаха
- сваляне на дросела
- сваляне на всмукателния колектор
- изваждане на маркучите за антфриза
- демонтаж на въпросния тройник/фланец
- сглобяване по обратния ред
- пълнене с антифриз и обезвъздушаване
- Badgo
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 12.05.2012
- Местоположение: Плвдив
- Пол: Мъж
- Кара: E46
Re: Сваляне на PVC тръба на антифриза до двигателя
Здравей,колега.Аз я смени преди 6месеца,без да свалям колекторите.Откачих генератора и кората на филтъра за купето.С подходящи инструменти и доста търпение я смених и за сега няма проблеми.
- cherrypopper
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 4.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E92
- Мечтае да кара: F01
Re: Сваляне на PVC тръба на антифриза до двигателя
Поздравявам те за което. При мен е по различно защото имам газов инжекцион и там са кабели, изпарители и т.н., с две думи достатъчно, за да не мога да бръкна качествено и се наложи да демонтирам всичко гореописано.
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Сваляне на PVC тръба на антифриза до двигателя
Колега, с това трябваше да започнеш, защото явно става дума за т.н. тройник зад двигателя и /на М43/ той се сменя след махане на кутията на филтъра за купето, макар че става ,,на сляпо'' и иска опитни ръце.
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Сваляне на PVC тръба на антифриза до двигателя
Там е работата, че не е тройника.
А за тройника на сляпо- понякога огледалцето върши чудеса... 
Към колегата, ако не си я монтирал вече. Какво ти пречат изпарителя и маркучите на инжекторите? Свалят се за 10 минути. Така или иначе ще източваш антифриза.


Към колегата, ако не си я монтирал вече. Какво ти пречат изпарителя и маркучите на инжекторите? Свалят се за 10 минути. Така или иначе ще източваш антифриза.
- cherrypopper
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 4.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E92
- Мечтае да кара: F01
Re: Сваляне на PVC тръба на антифриза до двигателя
Не колеги, направих го по трудния начин, със свалянето на колектора, но пък това доведе със себе си един плюс а именно загубата само на 300 - 400мл. антифриз. Съответно просто долях това количество и бързо обездъздуших. Вече е в миналото, но работата беше доста.
- PaLMaL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 269
- Регистриран на: 3.03.2016
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 320d 04'
Re: Сваляне на PVC тръба на антифриза до двигателя
Колеги , някой има ли представа откъде мога да намеря такава тръба (нова) и на каква цена е приблизително.
ПС:
Тръбата се води фланец за антифриз към блока и струва ~20лв.
ПС:
Тръбата се води фланец за антифриз към блока и струва ~20лв.
- IKN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 /316i
Re: Сваляне на PVC тръба на антифриза до двигателя
PaLMaL написа:Колеги , някой има ли представа откъде мога да намеря такава тръба (нова) и на каква цена е приблизително.
ПС:
Тръбата се води фланец за антифриз към блока и струва ~20лв.
Този дългия фланец го купувах оригинал от дилъра, по спомен мисля че
беше 28 лв. с 10 % отстъпка.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани