Fix за маслояда М54Б30
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- dzhibarov
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 8.08.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 316i Е46 седан
- Мечтае да кара: магарешка каручка
Re: Fix за маслояда М54Б30
Отговора си си го написал сам: Постоянно 100% решение е едно: РЕМОНТ, след който си караш години наред без да пипаш там! А то е - основен ремонт: сегменти, клапани, уплътнения, гарнитури, пасване на глава. Ако е скъпо - или отива за скрап, или се продава за минимизиране на загубите ти. Лошото е, че обикновено това "закърпва" един сериозен проблем, но 15 годишна кола показва след време ред други проблеми - охлаждане: радиатор, налягане, водна помпа; електроника - лоши връзки: К бус модули, шаш на разни модули; окачаване - алуминиеви носачи, биалетки, амортисьори, късане на мост; и т.н. и т.н....
- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: Fix за маслояда М54Б30
vladobate написа:Защото гледах сравнение на Кастрол и БМВ оригинал ( уж пак същото щото тогава те им бяха доставчици ) и разликите бяха големи в минус на оригиналното. Та и това го има.
В какво се изразяват тези разлики? Няма логика маслото на BMW да е кофти, все пак е в техен интерес.
Иначе аз лично съм доволен и нямам проблеми за сега.

Re: Fix за маслояда М54Б30
Denmark написа:vladobate написа:Защото гледах сравнение на Кастрол и БМВ оригинал ( уж пак същото щото тогава те им бяха доставчици ) и разликите бяха големи в минус на оригиналното. Та и това го има.
В какво се изразяват тези разлики? Няма логика маслото на BMW да е кофти, все пак е в техен интерес.
Иначе аз лично съм доволен и нямам проблеми за сега.
Опича се по бързо имаше клипчета в тубата. То нормално де едното е 15лв другото 20

- g0dkratos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 14.08.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330i
- Мечтае да кара: BMW M3 CSL
Re: Fix за маслояда М54Б30
bioz написа:Denmark написа:vladobate написа:Защото гледах сравнение на Кастрол и БМВ оригинал ( уж пак същото щото тогава те им бяха доставчици ) и разликите бяха големи в минус на оригиналното. Та и това го има.
В какво се изразяват тези разлики? Няма логика маслото на BMW да е кофти, все пак е в техен интерес.
Иначе аз лично съм доволен и нямам проблеми за сега.
Опича се по бързо имаше клипчета в тубата. То нормално де едното е 15лв другото 20
Не мисля че цената е основния определящ фактор дали маслото е истинско или не. Аз съм останал с мнения, че в България истински масла май вече няма. Имам чувството че масово всички изкупуват старо масло, филтрират го и го блъскат в новите туби с новия етикет. Дори и това което пишат някой колеги че имало разни стикери, които показвали едва ли не някаква история какво и как се е случило преди да се налее в тубата и да го закупим от магазина, не е особено достоверно за мене. Няколко поста по нагоре написах че решението при мене беше смяна на клапана на картерните газове.От както съм го сменил не съм налял нито капка, а го проверявам всяка седмица дали има разлика.Изминати вече повече от 4000 км.Според мен този случай с харча на масло е строго индивидуален. При мен е клапан, при друг ще е сигменти , при трети гарнитура




Re: Fix за маслояда М54Б30
g0dkratos написа:bioz написа:Denmark написа:vladobate написа:Защото гледах сравнение на Кастрол и БМВ оригинал ( уж пак същото щото тогава те им бяха доставчици ) и разликите бяха големи в минус на оригиналното. Та и това го има.
В какво се изразяват тези разлики? Няма логика маслото на BMW да е кофти, все пак е в техен интерес.
Иначе аз лично съм доволен и нямам проблеми за сега.
Опича се по бързо имаше клипчета в тубата. То нормално де едното е 15лв другото 20
Не мисля че цената е основния определящ фактор дали маслото е истинско или не. Аз съм останал с мнения, че в България истински масла май вече няма. Имам чувството че масово всички изкупуват старо масло, филтрират го и го блъскат в новите туби с новия етикет. Дори и това което пишат някой колеги че имало разни стикери, които показвали едва ли не някаква история какво и как се е случило преди да се налее в тубата и да го закупим от магазина, не е особено достоверно за мене. Няколко поста по нагоре написах че решението при мене беше смяна на клапана на картерните газове.От както съм го сменил не съм налял нито капка, а го проверявам всяка седмица дали има разлика.Изминати вече повече от 4000 км.Според мен този случай с харча на масло е строго индивидуален. При мен е клапан, при друг ще е сигменти , при трети гарнитура.... ако си харесвате колите инвестирайте в тях и няма да съжалявате
Не забравяйте, че и М54 е доста капризен двигател
Прав си, при всеки е индивидуално. Сега то горене на масло и теч са две различни неща и се лекуват по различен начин, но като цяло унивесален фикс който човек да направи и да не "яде масло" колата няма. За това и темата няма особен смисъл. Колкото до клапана на картерната вентилация, аз имам тема и за щеката на маслото която е пряко свързана разхода на масло също. При мен също няма разход на масло, а я карам с 5в40 не с няква грес

Колкото до маслото не си разбрал, 15лв струва бмв маслото, докато кастрола е 20лв литъра. Метак или не зависи от доставчика, достатъчно хора вкарват истински масла директно от Германия за да няма нужда да купуваме метаците от кварталния магазин.

Re: Fix за маслояда М54Б30
За Ravenol знам от опит, че слагат номера на тубата, за да може да се провери на техния сайт, дали е оригинално маслото.
https://www.youtube.com/watch?v=ptw6MTFx0K4
Иначе има проверени чуждестранни сайтове, където човек може да пазарува, ако не иска да купува масло от България.
opieoils.co.uk например, или ato24.de, даже има група във фейсбук, където се правят общи поръчки и когато се събере сума над 250 евро доставката до България е безплатна. Ето линк към групата https://www.facebook.com/groups/1912934982268578/ . Има Има Castrol, Ravenol, Amsoil, трансмисионни на Mopar също и много др.
https://www.youtube.com/watch?v=ptw6MTFx0K4
Иначе има проверени чуждестранни сайтове, където човек може да пазарува, ако не иска да купува масло от България.
opieoils.co.uk например, или ato24.de, даже има група във фейсбук, където се правят общи поръчки и когато се събере сума над 250 евро доставката до България е безплатна. Ето линк към групата https://www.facebook.com/groups/1912934982268578/ . Има Има Castrol, Ravenol, Amsoil, трансмисионни на Mopar също и много др.
- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: Fix за маслояда М54Б30
bioz написа:Колкото до маслото не си разбрал, 15лв струва бмв маслото, докато кастрола е 20лв литъра. Метак или не зависи от доставчика, достатъчно хора вкарват истински масла директно от Германия за да няма нужда да купуваме метаците от кварталния магазин.
15 лева е маслото в BMW представителството ли или от друго място? Според мен не може да се твърди, че масло купено от друго място е оригинално на BMW. Не ме разбирай погрешно, не споря и не казвам, че на BMW маслото е най-доброто. Междудругото тук е обратното с цената - на BMW е малко по-скъпо от Castrol.

22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани