Проблем след ремонт
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- Torque_power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e63
Проблем след ремонт
След смяна на носачи ляв и десен,продължава да тропа по същият начин както преди смяната?Възможно ли е изобщо и има ли други вероятни проблеми?
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем след ремонт
Нещо друго има. Проверете биалетки, тампони на стаб. щанга, рейка, кормилни накрайници, амортисьори. 

Re: Проблем след ремонт
Ееее колега,
може да е имало повече неща за правене, но е редно да знаеш цялата картина и да си правиш сметката. С тази кола със сигурност няма да караш, сякаш си на пазар в мол и е важно да си наясно с колкото може повече елементи и агрегати. Особено ходовата част.
Да ти сменят двата носача и да не ти кажат какво тропа, при условие, че с носачите се сменят и двата тампона, в които влизат носачите, направо трябва да кажеш на майстора си, че си платил сума пари, а той не е проверил всичко. Като знам как се разтропват носачите, а биелетките са по 20 кинта, утре ще те хвърлят на скъп ремонт на рейката и ще ти обясняват колко е важно да я смениш. Не те упреквам лично теб, но ти взе ли си старите носачи? Ако не гледаш какви са промените по колата ти, едни измити носачи изглеждат като нови. Те се рециклират за по 60 лева и карат колкото нови такива. Лично се уверих в това. Тропането от рейката по принцип е друг вид и не се усеща като носачите и биелетките, затова вземи един приятел, който е наясно с нещата, иди на канал и вижте сами какво се случва? Не може да ти тропа колата след смяна на носачи с нови носачи, просто защото се сменят тампон и биелетка заедно с носачите в същия ремонт и това няма как да не го знае майстора ти. Дори сам да хванеш последователно едната и другата предна гума с две ръце, и да я задвижиш напред- назад,наляво, надясно ще чуеш и усетиш има ли удряне, хлопане или някакъв луфт. Странно, че не ти е изяснено. Не е нещо фатално, но първо е добре да ти кажат какво точно е за ремонт, а после да вадиш пари.
Понякога носач дава неочаквано бързо дефект. Иди при майстора, кажи , че има нещо на носача и питай за рекламация на носача при продавача. Носачите имат една година гаранция и ги сменят, ако са пробити под шарнира. Дано си пазиш касовата бележка с фактурата, за да докажеш, че е купен от същото място.
може да е имало повече неща за правене, но е редно да знаеш цялата картина и да си правиш сметката. С тази кола със сигурност няма да караш, сякаш си на пазар в мол и е важно да си наясно с колкото може повече елементи и агрегати. Особено ходовата част.
Да ти сменят двата носача и да не ти кажат какво тропа, при условие, че с носачите се сменят и двата тампона, в които влизат носачите, направо трябва да кажеш на майстора си, че си платил сума пари, а той не е проверил всичко. Като знам как се разтропват носачите, а биелетките са по 20 кинта, утре ще те хвърлят на скъп ремонт на рейката и ще ти обясняват колко е важно да я смениш. Не те упреквам лично теб, но ти взе ли си старите носачи? Ако не гледаш какви са промените по колата ти, едни измити носачи изглеждат като нови. Те се рециклират за по 60 лева и карат колкото нови такива. Лично се уверих в това. Тропането от рейката по принцип е друг вид и не се усеща като носачите и биелетките, затова вземи един приятел, който е наясно с нещата, иди на канал и вижте сами какво се случва? Не може да ти тропа колата след смяна на носачи с нови носачи, просто защото се сменят тампон и биелетка заедно с носачите в същия ремонт и това няма как да не го знае майстора ти. Дори сам да хванеш последователно едната и другата предна гума с две ръце, и да я задвижиш напред- назад,наляво, надясно ще чуеш и усетиш има ли удряне, хлопане или някакъв луфт. Странно, че не ти е изяснено. Не е нещо фатално, но първо е добре да ти кажат какво точно е за ремонт, а после да вадиш пари.
Понякога носач дава неочаквано бързо дефект. Иди при майстора, кажи , че има нещо на носача и питай за рекламация на носача при продавача. Носачите имат една година гаранция и ги сменят, ако са пробити под шарнира. Дано си пазиш касовата бележка с фактурата, за да докажеш, че е купен от същото място.
- Icaka-03
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 17.07.2014
- Местоположение: София, Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: FaceLift
- Мечтае да кара: нещо по-бързо
- Детайли за колата: тук там стъпва
Re: Проблем след ремонт
Колегата е прав. Най-добре първо една цялостна проверка с щанга на всички елементи по окачването и тогава отремонтиране на дефектиралите части. Иначе от биалетките има едно такова дразнещо хлопане при преминаване на неравност, както и кормилните накрайници също тропат много гадно като се разлуфтят. Успех!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем след ремонт
Аз друго искам да питам, понеже го наблюдавам при много клиенти - ти сам ли изяви желание да ти сменят носачите, или отиде и ги смени по препоръка на майстора?
- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: Проблем след ремонт
Dirty M5 driveR написа:ти сам ли изяви желание да ти сменят носачите, или отиде и ги смени по препоръка на майстора?
Това аз го правя по принцип

Иначе при колегата, при спиране има ли вибрация? Ако има, провери накрайниците, но както и другите ти казаха под колата с щангата и ще си покаже. На мен на Е39-тката ми се бяха разбили накрайниците и имаше вибрация при спиране, но не и тропане.

- Torque_power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e63
Re: Проблем след ремонт
Смених ги след преглед в сервиз,вибрация при спиране няма.Сменени са и кормилните накрайници,няма как да има тропане след смяната на двата носача с всички кормилни накрайници,има нещо гнило в Дания..
- nikola59
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 749
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Проблем след ремонт
Torque_power написа:Смених ги след преглед в сервиз,вибрация при спиране няма.Сменени са и кормилните накрайници,няма как да има тропане след смяната на двата носача с всички кормилни накрайници,има нещо гнило в Дания..
А колко е луфта на рейката проверихте ли? Ако е голям и от там ще ти тропа.
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Проблем след ремонт
Torque_power написа:Смених ги след преглед в сервиз,вибрация при спиране няма.Сменени са и кормилните накрайници,няма как да има тропане след смяната на двата носача с всички кормилни накрайници,има нещо гнило в Дания..
Много е просто: Иди във въпросния сервиз и ги питай: "И кво прайм ся"? Или нещо не казваш както са наистина нещата или си отишъл при онези сервизи дето ти казват "Ей туй хлопа - 100%!" и после сменяш половината предница. Гнилото не е в Дания, ами в майстора.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани