Снемане вентилатор парно n42
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- ivan_krilov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Варна
Снемане вентилатор парно n42
Здравейте! Има доста видеа и diy в нета за това, как се сваля вентилатора на парното на Е46, но всички, които намирам, са на бензинови шестаци. При N42, явно самия мотор е по-нагоре и няма вадене. При демонтажът замина едната турбина, та за новия вентилатор ми се иска повече да внимават
Всякакви насоки са добре дошли! Предлагат ми сваляне на всмукателя, което си е играчка или разкачане на задния край на мотора?! Евентуално и вкарване с едната турбина само, а после набиване на другата на място. Това ли са всички варианти, че нещо не ме кефят и трите? Мерси!

- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Снемане вентилатор парно n42
Пусни чистачките и ги спри почти във вертикално положение, за да ти се отдръпнат рамената долу в ДВГ отсека.
- ivan_krilov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Варна
Re: Снемане вентилатор парно n42
Така и направихме, то иначе е невъзможно. Не се получи, обаче. Чудя се, ако махна целия механизъм на чистачките, дали ще е по-добре, но май горната ламарина ще пречи тогава?!
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Снемане вентилатор парно n42
ivan_krilov написа:Така и направихме, то иначе е невъзможно. Не се получи, обаче. Чудя се, ако махна целия механизъм на чистачките, дали ще е по-добре, но май горната ламарина ще пречи тогава?!
Механизъма на чистачките се маха задължително, то и без него е зор.
- ivan_krilov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Варна
Re: Снемане вентилатор парно n42
В крайна сметка реших да махна едната турбина. Получи се учудващо лесно. Малко ме притесняваше монтажа вътре в кухината, но се оказа, че повече ме затрудни наместването на клапите
Та така! Благодарности на отзовалите се и един съвет: Не винаги таралежът е виновен! Повредих няколко, докато разбера, че същинския проблем е в мотора, по- точно затегналите му лагери. Интересното при мен беше, че при директно подаване на напрежение ( не през таралежа), вентилатора се развърташе силно, нормално, без странични шумове. Чак когато замерих протичащия ток, започнах да сглобявам общата картна на проблема, така че проверявайте!

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Снемане вентилатор парно n42
ivan_krilov написа:В крайна сметка реших да махна едната турбина. Получи се учудващо лесно. Малко ме притесняваше монтажа вътре в кухината, но се оказа, че повече ме затрудни наместването на клапитеТа така! Благодарности на отзовалите се и един съвет: Не винаги таралежът е виновен! Повредих няколко, докато разбера, че същинския проблем е в мотора, по- точно затегналите му лагери. Интересното при мен беше, че при директно подаване на напрежение ( не през таралежа), вентилатора се развърташе силно, нормално, без странични шумове. Чак когато замерих протичащия ток, започнах да сглобявам общата картна на проблема, така че проверявайте!
Точно това е причината за често развалящи се таралежи.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани