Постоянни ядове с 2.0д 150к.с

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с

Мнение от (h)aman » 01 Фев 2017, 21:55

А ЕГР-а гледал ли си го дали работи? Според мен от там ти идват проблемите, щом дебитомера е нов. Махни маркуча и запали колата да видиш как се държи клапана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с

Мнение от zvetiko » 01 Фев 2017, 22:08

bobreti написа:
NikVanov написа:Тоест, ако колата върви не им обръщай внимание. Но ако някой знае как могат да се изтрият да сподели.

Колега аз ги трия но явно пак излизат. Днешните ги изтрих, карах колата 20-25км. Утре пак ще я закача и ако ги има дори и в жълто значи не е добре работата.


Колега, щом ги изтриваш но пак излизат значи имаш проблем. Нямаш подгряване на втори цилиндър. Но по-неприятна е 4B10- екзотична е и говори за сериозен проблем с дюза/и или компресия и трябва да реагираш бързо за отстраняване на проблема, ако е лошо работеща дюза. Но преди всичко закачи колата с фирмена диагностика. Със Скенер и Инпа грешките може да са реални, може и да не са.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 30.04.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: на пълна газ
Мечтае да кара: MB SLS AMG

Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с

Мнение от DiGital » 01 Фев 2017, 22:29

Спри ЕГР-а и пробвай пак, и не слагайте пиербург дебитометри на бош система, не е добре.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: M550d

Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с

Мнение от bobreti » 02 Фев 2017, 10:02

DiGital написа:Спри ЕГР-а и пробвай пак, и не слагайте пиербург дебитометри на бош система, не е добре.

Казаха ми че е по добър от Бош.Незнам на кой да вярвам вече и какво да сменям :banghead: Това ми е първия дизел в живота, и май последния.

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 6.04.2016
Местоположение: Петрич
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 320d 150 hp 2003 turing
Мечтае да кара: 7 серия

Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с

Мнение от novatora » 02 Фев 2017, 11:49

Аз карам 4 поред дизел но първи от бмв. Това с липсата на мощ и после идването ми звучи като проблем с вакумни маркучи, вакумен резервоар ако тук при бмв има или управланието на турбината(актоактор). При зацапана геометрия също се получават подобни аномалии. Това са само предположения. Тепърва разучавам бмв.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 830
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с

Мнение от VladiE » 02 Фев 2017, 22:24

При мен имаше подобен проблем от соленоида на актуатора.

Изпратено от моят SHV-E250K с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: M550d

Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с

Мнение от bobreti » 03 Фев 2017, 15:59

Днес спрях вакума на AGR усещам разлика във вървенето явно не е затварял.Ще свяля соленоида на турбото и ще го измия с контактен спрей,ако има някаква разлика ще го сменя с нов.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook