Много твърди маркучи при 325Ci
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Много твърди маркучи при 325Ci
Здравейте, проблемът е следният:
При каране светва лампата на водата (само докато е натиснат педала на газта), при работа на място не свети.
Има силно налягане на маркучите на радиатора (твърди като камък)
Антифризът е сменен наскоро, не знам дали е обезвъздушен, тъй като някои казват, че сама се обезвъздушава.
Капачката на разширителния съд (казанчето за антифриза) също е сменена (не знам дали не е менте)
Много хора казват, че гарнитурата или главата е издухана и не знам какво да правя.
Колата е мотор M54B25 ако имате някакви въпроси питайте и дайте съветите си.
Благодаря предварително!
При каране светва лампата на водата (само докато е натиснат педала на газта), при работа на място не свети.
Има силно налягане на маркучите на радиатора (твърди като камък)
Антифризът е сменен наскоро, не знам дали е обезвъздушен, тъй като някои казват, че сама се обезвъздушава.
Капачката на разширителния съд (казанчето за антифриза) също е сменена (не знам дали не е менте)
Много хора казват, че гарнитурата или главата е издухана и не знам какво да правя.
Колата е мотор M54B25 ако имате някакви въпроси питайте и дайте съветите си.
Благодаря предварително!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Много твърди маркучи при 325Ci
Колега, започни с правилно напълване на охладителната система, след това обезвъздушаване, ако продължат проблемите може да се провери за теч от охладителната система и накрая провери за наличие на въглероден двуокис в антифриза.
Re: Много твърди маркучи при 325Ci
Пропуснах да отбележа, че се е образувал и лек конденз при капачката за маслото на двигателя.
- saleen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Кукерландия
- Пол: Мъж
- Кара: Тъпата кака да маа с черпака
- Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
- Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....
Re: Много твърди маркучи при 325Ci
Cynical написа:Пропуснах да отбележа, че се е образувал и лек конденз при капачката за маслото на двигателя.
Лек конденз по капачката на маслото не е критерий за нищо, особено в тези студове. Колегата по- горе ти е дал правилните съвети.
Как е парното на тая кола, духа ли топло след смяната на антифриза?
Никой не мое ма връне на селу!
Re: Много твърди маркучи при 325Ci
Да, преди да сменя антифриза не духаше много топло и отнемаше доста време да почне да духа топло. (като чели беше замръзнало нещо)
След смяната има солидно парно даже и при ниско зададени градуси.
Мисля, че има теч на антифриз, но все още не съм установил къде е.
След смяната има солидно парно даже и при ниско зададени градуси.
Мисля, че има теч на антифриз, но все още не съм установил къде е.
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Много твърди маркучи при 325Ci
Антифризът е сменен наскоро, не знам дали е обезвъздушен, тъй като някои казват, че сама се обезвъздушава.
Ми вземи я обезвъздуши тази система,провери си капачката дали клапанчето и работи
Ми вземи я обезвъздуши тази система,провери си капачката дали клапанчето и работи

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани