Проблем с м52б25ту +видео
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Проблем с м52б25ту +видео
Покарай я на бензин и я загаси на бензин след като се охлади мотора пробвай пак.Това с изключването на газовата също е добра идея !
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- Войводата
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 28.12.2008
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: на дядо си е30ската
- Мечтае да кара: подводница с шпер
Re: Проблем с м52б25ту +видео
Проблема е разрешен, ЕКУ-то беше забило в авариен режим. БЛАГОДАРЯ на отзовалите се !




- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Проблем с м52б25ту +видео
Войводата написа:Проблема е разрешен, ЕКУ-то беше забило в авариен режим. БЛАГОДАРЯ на отзовалите се !![]()
А как се оправя този проблем и как го установи? Понеже при мен нещата са подобни като симптоми.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с м52б25ту +видео
Войводата написа:Проблема е разрешен, ЕКУ-то беше забило в авариен режим. БЛАГОДАРЯ на отзовалите се !![]()
Колега, това ЕКУ "забива" в авариен режим когато някой от сензорите, свързани снего не работи или ЕКУто не го "вижда". Ако всички сензори са били видими от ЕКУ, то след врме пак ще направи проблем, но едно ме притеснява. Ако е било в авариен режим, няма значение дали дебитомера е включен или изключен, което пък ме навежда на мисълта, че връзката ЕКУ-дебитомер, е била лоша. Това води до голяма разлика между отчитаните от ЕКУ стойности и еталонните, които са заложени в него. При това положение се получава поведение на двигателя, което си описал. Имай предвид, че всеки един семзор, свързан с ЕКУ може да е причина за подобно поведение.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Войводата
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 28.12.2008
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: на дядо си е30ската
- Мечтае да кара: подводница с шпер
Re: Проблем с м52б25ту +видео
stony1 написа:Войводата написа:Проблема е разрешен, ЕКУ-то беше забило в авариен режим. БЛАГОДАРЯ на отзовалите се !![]()
Колега, това ЕКУ "забива" в авариен режим когато някой от сензорите, свързани снего не работи или ЕКУто не го "вижда". Ако всички сензори са били видими от ЕКУ, то след врме пак ще направи проблем, но едно ме притеснява. Ако е било в авариен режим, няма значение дали дебитомера е включен или изключен, което пък ме навежда на мисълта, че връзката ЕКУ-дебитомер, е била лоша. Това води до голяма разлика между отчитаните от ЕКУ стойности и еталонните, които са заложени в него. При това положение се получава поведение на двигателя, което си описал. Имай предвид, че всеки един семзор, свързан с ЕКУ може да е причина за подобно поведение.
Аз съм напълно наясно, че всеки един сензор може да е причина за тази работа на мотора. Колата го имаше проблема от 2-3 месеца, но нямах време да му обърна внимание на колегата и караше с откачен дебитомер. Колата имаше нужда от обслужване и така и така я вкарахме да я обслужим (вериги, гарнитури, презацепване на ваноси, масло и филтри) и се разбрахме да погледна дразнещия проблем. Започнах да се занимавам с проблема , първото нещо ми беше да я закача да видя какво дава като живи данни и какви грешки има, да но всичко си беше наред и имаше обичайните грешки за кола която се кара на газ, сондте след катализаторите. При обслужването искаше да му изолирам клапана за картерни газове, всичко беше свършено. Значи това го изключих като вариант клапан защото всички знаем че долния маркуч който отива в щеката се разлага и колата започва да смуче въздух от там и става манджа.. След което 2 от дюзите не работеха добре, извадих цялата рейка и си спретнах нещо като стендче за да ги видя как пръскат съвкупно и 6-те, 2 от тях не бяха добри и ги смених. ДИСА клапата не затваряше, беше и заминала вакумната клапа, сложих друга ДИСА. Стъпковото моторче също го сменях със 100% работещо, понеже имам доста налични части и имам възможност да пробвам с работещи. Мерих стойностите и на датчиците на валовете и те си бяха наред, налягането на бензиновата рейка си беше както трябва, нямаше никъде скъсани маркучи, скъсана гарнитура и т.н. Пробвах и с откачване на газовия компютър, за да не бърка той нещата и не пак същата работа.. Всички възможни варианти пробвах и абсолютно никаква промяна. Накрая извиках приятел който се занимава с чипове и установихме че компютъра е забил на аварийна карта и затова след като се закачи дебитомера той започва да го бърка вместо да оправи стойностите (това го е причинило компютъра на газта, защото му горя веднъж компютъра и точно от тогава му се е появил и проблема). Благодаря на всички за съветите, но просто след 4-тия ден занимавка по колата реших да пиша и тук защото не е срамно да питаш. От дълго време се занимавам с тези колички и горе долу съм им научил всички болежки, днес също правих кола с същия проблем но само хванах гофрето след дебитомера и ми се разпадна в ръцете.. Така че Благодаря още веднъж за всички съвети, дано да се извлече и нещо полезно от темата.




20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани