Проблем с "афтърмаркет" аларма е46 купе 2000г.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- joshhunter
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 14.05.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Първата си любов - e46 coupe.
- Мечтае да кара: Веднъж влюбиш ли се в кола - остава за цял живот.
Проблем с "афтърмаркет" аларма е46 купе 2000г.
Здравейте колеги,
Изчетох доста теми и имаше един колега, който е описал подобен проблем, но накрая беше казал, че нещо в модула на самата аларма е било счупено и това е причината за неговия проблем.
Сложих аларма на колата и всичко си работеше перфектно - вързана е със централното и при заключване/отключване се активира/деактивира. Има шоков датчик и обемен датчик. Всичко работи като по учебник с едно изключение - когато изгася колата и преседи известно време (повече от час-два) с изключен двигател, след това когато отида и отключа централното, алармата не отчита, че е деактивирана.
Хората, които я сложиха ми казаха, че имало проблем с блок от ел. захранванетно, който трябвало да праща сигнал към алармата всеки път когато се включи/изключи централното от ключа. Явно след известно време при изгасена кола този сигнал спира да бъде подаван и алармата не разбира, че колата е отключена. Казаха ми, че трябвало да се смени модула на алармата с друг (сиреч друга аларма да се сложи с външно дистанционно). Самата аларма е вързана към оригиналния ключ, няма допълнително дистанционно.
Някои имал ли е/попадал ли е на подобно нещо, за да даде съвет, тъй като не искам да слагам допълнително дистанционно, а изглежда всичко работи перфектно с алармата, с изключение на описания проблем, и не съм сигурен дали не е проблем начина, по който са я вързали?
Благодаря предварително и успешна година
Изчетох доста теми и имаше един колега, който е описал подобен проблем, но накрая беше казал, че нещо в модула на самата аларма е било счупено и това е причината за неговия проблем.
Сложих аларма на колата и всичко си работеше перфектно - вързана е със централното и при заключване/отключване се активира/деактивира. Има шоков датчик и обемен датчик. Всичко работи като по учебник с едно изключение - когато изгася колата и преседи известно време (повече от час-два) с изключен двигател, след това когато отида и отключа централното, алармата не отчита, че е деактивирана.
Хората, които я сложиха ми казаха, че имало проблем с блок от ел. захранванетно, който трябвало да праща сигнал към алармата всеки път когато се включи/изключи централното от ключа. Явно след известно време при изгасена кола този сигнал спира да бъде подаван и алармата не разбира, че колата е отключена. Казаха ми, че трябвало да се смени модула на алармата с друг (сиреч друга аларма да се сложи с външно дистанционно). Самата аларма е вързана към оригиналния ключ, няма допълнително дистанционно.
Някои имал ли е/попадал ли е на подобно нещо, за да даде съвет, тъй като не искам да слагам допълнително дистанционно, а изглежда всичко работи перфектно с алармата, с изключение на описания проблем, и не съм сигурен дали не е проблем начина, по който са я вързали?
Благодаря предварително и успешна година


"Бунтуваш се срещу всичко. Как смяташ да оцелееш?
- Не знам. Разберете ме, не съм от този обикновен свят. Имам си лудост, аз живея в друго измерение и нямам време за неща, които нямат душа."
- joshhunter
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 14.05.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Първата си любов - e46 coupe.
- Мечтае да кара: Веднъж влюбиш ли се в кола - остава за цял живот.
Re: Проблем с "афтърмаркет" аларма е46 купе 2000г.
Проблемът така и не се реши. Алармата беше сменена с друг модел с външно дистанционно. Темата може да бъде затворена.
Благодаря.
Благодаря.

"Бунтуваш се срещу всичко. Как смяташ да оцелееш?
- Не знам. Разберете ме, не съм от този обикновен свят. Имам си лудост, аз живея в друго измерение и нямам време за неща, които нямат душа."
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани